Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 133 ... 258 259
La Primavera

'@Renate Kruip maar weer gauw bij Winston in bed en als je daar toch bent doe hem dan ook de Gerschtanogroetjez. :)

GoldenWallie

Groepjes voor de echte fanatiekelingen? 😅

Hangtieniedanstaatie

Net als in afgelopen Parijs-Nice spelen Anthony Turgis en Edvald Boasson Hagen om de beurt hun kansen in de massasprints.

Hangtieniedanstaatie

Vrij vertaald van L'Equipe.

Valvuillerdemoz

Met een 11e plaats voor Turgis en een 22e van EBH als topresultaten. Als je die meeneemt, mag je dus hopen dat je ze niet hoeft op te stellen.

Jari Litmanen

Ben het overzicht volledig aan het kwijtraken.
Thomas er nu uit, lijkt me niet de beste keuze. Ewan, Demare én Sagan erin; één moet eruit. Neig naar Sagan, maar het is wel Sagan jongens.

Hangtieniedanstaatie

Dat dus.

Jari Litmanen

En heb trouwens wel WvA. De vraag die ik ook kan stellen; pakt de gele Belg meer punten dan de groen-witte Slowaak?

De Tourminator

Ook hier nog de nodige twijfel wat beter zal zijn.
Thomas of Carapaz
Cavendish of Merlier
Uran of Hamilton of Vingegaard

We zullen het allemaal pas weten als het weekend weer voorbij is en we blij zijn of balen met onze keuzes ....

Hangtieniedanstaatie

En waarom dan geen Porte/Gaudu-kwestie, Arnold?

-Wielerfan

'@De Tourminator
De keuze tussen Uran, Hamilton of Vingegaard is in mijn ogen toch een makkelijke.
De man in het roze!

Ik zelf heb m'n team klaar maar twijfel alleen nog tussen 2 leadout mannen..

Guarnieri (Demare)
De Buyst (Ewan)

Wie denken jullie dat een betere keuze is en waarom?

Hangtieniedanstaatie

Allebei niet.

-Wielerfan

'@hangtieniedanstaatie..

Ik heb ze er eigenlijk ook niet graag bij haha..
Maar ik vind m'n team nu goed en moet daarom wel een 500k renner kiezen.

Zie jij nog n goudhaantje of in ieder geval een redelijke pick in deze categorie?

Hangtieniedanstaatie

Als ik tussen die 2 MOEST kiezen, zou ik voor De Buyst gaan, daar ik Ewan eigenlijk véél meer kans geef om de sprintritten te winnen dan Démare.

En los van dat in de 500k categorie redelijke picks: Fraile, Turgis, Powless, Guerreiro, Van Moer. Maar dat zal een moeilijke keuze voor je worden vrees ik.

AIAIAI

Weet iemand wanneer de uitslag van de coronatesten van de renners te verwachten is?

Wellens Nietens

Verwacht iemand nog iets van Kruijswijk? Volgens indeleiderstrui zou hij z'n podiumplek van 2019 willen evenaren, maar ik vraag me af of hij dat daadwerkelijk zelf zo gezegd heeft - kan het me nauwelijks voorstellen.

Timvideo

Ik zat eens te zoeken naar een Olympische startlijst en heb alleen deze website gevonden.

https://www.cyclingstage.com/summer-olympics-2021/riders-road-race-tokyo-2021/

Is dit accuraat en weten we nog niets zekers van andere renners? Ik dacht hiernaast dat een hoop renners als Fuglsang en Lutsenko ook op de spelen zaten te mikken. En natuurlijk MvdP en WvA. Heeft er iemand toevallig een betere bron met meer bekende renners die naar de spelen lijken te gaan?

Daarnaast als ik dan zo eens kijk moet ik er wel direct bij zeggen dat een aantal renners die ik hierbij zie direct met een half been buiten mijn team zijn komen te staan...

Laatst gewijzigd
John Bidon

Die OS baart me zorgen. Tour eindigt zondag 18 juli. Wegrit in Japan is zaterdag 24 juli. Om daar goed te zijn met 7 uur tijdverschil dan is het toch te kort dag om pas de 19de te vertrekken naar Japan? En als je maandag vertrekt kom je daar pas op dinsdag aan. En dat met een Tour in de benen. Ik weet het niet.

Maar goed Kelderman, Thomas en nog wat klassementmannen staan op de lijst. Die zullen toch niet op de 2de rustdag afstappen? Waarom zou MvdP dat wel doen (wat veel wordt gesuggereerd)? Mountainbike wedstrijd is zelfs later dan de wegrit.

Timvideo

Om jou aan te vullen, de ITT race voor de mannen is de 28e, en de mountainbike race voor MvdP is de 26e.

En ik was inderdaad ook zeer overtuigd van de waarde van een Kelderman die niet valt. Maar een klassement combineren met de spelen, lijkt me dat sommige renners daar toch lastig mee gaan doen. Kunnen ze de spelen niet voor vrijdag annuleren? Maakt het er allemaal een stuk gemakkelijker op. Dat klikken we met zijn allen gezellig Mathieu erin. Lijkt me prima.

KV

Om nog wat tijd te hebben om op zijn ander fietsje te trainen? Lijkt me toch dat een Tour niet de beste manier is om een MTB wedstrijd voor te bereiden.

Hoekje

Nog mensen die Hart overwegen? De aandacht bij INEOS gaat vooral naar Thomas/ Carapaz/ Porte dus Scorito technisch kan het een leuk verschil maken. Ik heb het idee dat hij aan het opbouwen is naar de Tour , en het is een renner die in de wedstrijd zelf vaak sterker word, zoals de Giro vorig jaar. Voor mij het 'gokje' wel waard. Ook gewoon omdat Scorito anders te voorspelbaar wordt ;)

Niballie

Bovendien moeten we niet vergeten dat MvdP een serieuze medaillekandidaat is en dat de Olympische mtb wedstrijd zijn grote hoofddoel is. Voor klassementsrenners als Kelderman, Haig, Porte, Thomas en Mollema kun je dat toch moeilijk zeggen. Die zullen eerder meedoen, omdat dat belangrijker is dan winnen. WvA is dan weer een ander verhaal…

Sies

Grootste twijfel zit m bij mij in de keuze Flip en Ballerini, of WvA en dan Ballerini upgraden naar bijvoorbeeld Pedersen.

Twijfel is dan tweeledig, gaat Flip[ goed genoeg meedoen in het AK en gaat WvA voldoende meedoen in de sprintetappes? Lastig lastig...

Daarnaast vroeg ik me af, is er nog geen DM naar Barbero gegaan zoals in de Giro naar Fiorelli? Of heb ik dit gemist?

Timvideo

https://www.radsport-news.com/sport/sportnews_125510.htm

Hier nog een interview met Kluge met wellicht wat extra hints voor de planning van Ewan. Uitrijden is de bedoeling maar hij gaat geen enkele tussensprint mee doen. Zeven man voor de sprint met alleen TdG die af en toe zijn ding mag doen.

Kluge -> De Buyst -> Ewan is de bedoeling voor in de sprints. Op basis van zo'n verhaal neem je Ewan toch wel graag weer mee, maar dan gaat hij natuurlijk toch om je te pesten tenminste 3x niet eens top 20 sprinten want zo is hij dan ook wel weer.

ralphhoumes

Mollema, Haig of O'Connor? Heb al geruime tijd O'Connor erin staan maar mijn gevoel zegt dat een Mollema met klassementsambities meer punten gaat pakken. Een Mollema zonder klassementsambities stel je 9/10 keer verkeerd op maar nu krijg ik toch wel FOMO

1 2 ... 133 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.