Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 143 ... 258 259
Behatzailea

Ik zie ze niet beiden als vlak. Dus als je vlak wil, Bouhanni anders Laporte. Is 1 van die 2.5 Cavendish -> Laporte. Anders Bouhanni. Ten minste, zo kijk ik nu naar mijn team, haha. Alleen laat ik denk ik Cavendish thuis ipv Bouhanni.

De Tourminator

Ala, WvA en MvdP nu gewoon in mijn team staan omdat ik dat alle 3 fantastische renners vind en veel verwacht van ze.
Voor de balans in het team misschien niet zo goed, dus even kijken wat we morgen doen.
Ik mis alleen Thomas en Ewan van de grote meneren op dit moment.

Rob94

Hmmm, grootste twijfel op dit moment is Matthews vs VdP. Omdat Matthews heeft aangegeven alleen voor specifieke etappes te gaan vraag ik me af of hij meer punten gaat halen dan VdP, die toch wat meer zekerheden heeft in de eerste week. Buiten dat bleek VdP in Zwitserland een stuk sterker. Maar dan heb je daar tegenover weer het feit dat VdP eerder afstapt.

Laatst gewijzigd
Ric

Hier ook even een team gehad met poel, aert en alaphilippe. Daar ook gewoon Colbrelli, Demare en sagan bij. En 3 van de 4 toppers in t klassement.

Poel captain in 1, 2 en 7; kan dan tevens een perfect opvuller zijn in de sprints van 3 en 4 waar hij ook zomaar mee kan sprinten of aantrekt voor Merlier en daarna gewoon top 20’rijdt.
Aert captain in 5 (tijdrit) en hopelijk een 8e ‘aanvullen’ in de sprintetappes waar hij hopelijk toch mee doet.
Alaphilippe mogelijk niet snel captain maar wel gewoon op te stellen in 1,2, 5, 7 en is gewoon onderdeel van mijn 9 klimrenners (waarin hij met alle afdalingen gewoon) goed voor de dag kan komen.

De vraag is of dit voldoende punten/voorsprong oplevert om uiteindelijk niet te kort te komen. Anders moet een vd Poel omgezet worden naar een klassementsman in de vorm van (gaudu, Porte, Hamilton, lopez) met wat andere upgrades of downsizes die daarmee samenhangen.

MichielH

Als MvdP in de sprinttrein plaats neemt, is dat niet als laatste leadout.

Behatzailea

Bilbao of Nibali? Kunnen beiden lekker dalen. Hebben niemand om voor te rijden (Haig is leuk bedacht, maar zie ik niet mee doen om de knikkers). Kunnen (met nadruk op kúnnen) ook wel 10 puntjes pakken in de itt.

Pantano

Zijn er nog subleagues die met een tientje of twintig euro inleg doen waar ik me bij aan kan sluiten?

steefje9

Zou matthews alleen de lastigere aankomsten doen ja? Dan is ie zijn geld toch niet waard?

Dan kan ik miss beter een bouhani kiezen waar ze volledig voor gaan rijden en ik hou wat over om te upgraden. Als ie niet te gek gaat doen🙈

Timvideo

'@oliehoek zo 2015, da's niet verkeerd zeg. Mijn spreadsheet telt pas van 2017 mee, en bovendien niet eens met Scorito waardes. Gelukkig werken de scores in de meeste van deze spellen grotendeels hetzelfde.

ivo001

'@Pantano

Flitswiel is met €5 inleg dacht ik.
De reddit pagina wordt niet meer bijgehouden, maar denk dat je via hier wel de juiste info kan vinden.
https://www.reddit.com/r/Flitswiel/comments/bgzk1p/inschrijving_flitswiel_giro_informatiepagina/

Don Gielius

Vingegaard de laatste in t treintje van Roglic of gewoon Kuss?

Bergop zal dat gewoon Kuss zijn.

Wat ik wel nog nergens kon vinden is of Jumbo zal proberen Vingegaard dicht in het klassement te houden of niet. Iemand daar iets over gelezen in een of andere uithoek van het internet? Ondanks zijn kwaliteiten, witte trui en teampunten, kan ik best wel een aantal senarios bedenken waarbij hij vroeg aan de bak moet en dus niet zo interessant is als hij op het eerste zicht lijkt.

TdFer

Ik heb enkele vragen waarover ik mijn kop aan het breken ben. Hopelijk kunnen jullie mij wat op weg helpen.
*Wat denken jullie van Bissegger van EF Education? In tijdritten zal hij hoog eindigen maar zie je hem daarnaast ook meedoen in andere etappes?
*En Eekhoff voor de sprint? Of toch alles op Bol bij DSM?
*Gaat Cattaneo volledig in dienst moeten rijden van Alaphilippe? Of denk je dat hij ook voor een mooi klassement kan gaan?
*En hoe hoog schatten jullie Latour, O’Connor, Haig en Hamilton in voor de GC?
*Wie zal bij INEOS de man zijn? Thomas/Porte/Carapaz?
*Gaat Van Aert meedoen in sprintetappes of enkel in de tijdritten? Voor groen ging hij alvast niet gaan met het oog op de Olympische Spelen.
*Gaat Garcia Cortina van Movistar meesprinten?

Laatst gewijzigd
Timvideo

Goede vragen TdFer, daar komen we over 4 weken op terug.

Thomberg

'@TdFeelr, ik zal je helpen. Ik denk dat Bissegger ook gewoon meedoet in de andere etappes. Ze zullen hem niet alleen de tijdritten laten rijden

En op de Ineos vraag is het goede antwoord denk ik echt wel “Ja!”

user27296

Een vraagje:
Wat brengt het meeste op van punten?
Is het beter een extra klassementsrenner te nemen van 1500000 zoals URAN of WOODS.
Of een ploegmakker van de favorieten zoals
VINGEGARD of FORMOLO voor 1500000.

En stel je ze ook op?

Mvg
Stijn

Thomberg

'@stijn, lekker Formolo nemen als je daar een goed gevoel over hebt

Behatzailea

'@stijn, áls je een ploegmakker neemt, stel je 'm ook op. Anders gaan ze die punten van een Uran en Woods überhaupt niet halen. De vraag is, zou je zo ook zonder die teampunten opstellen?

Jeffrey81

Jezus, wat een vragen weer.... 🙄

dvansteenis

Wat denken jullie?

Hamilton of Verstappen?
Nadal of Djokovic?
Messi of Ronaldo?
vanGerwen of Price?

Aanklampen

Ik vind Michael een beetje te veel overtuigd van zichzelf dus Price. Nadal altijd boven die rare Servier, Max, no-brainer en Ronaldo... Messi heeft nog nooit met nationale elftal iets gewonnen...

Daarnaast Eekhoff boven Bol, Mezgec boven Bling, Theuns boven Mads..

Wat een vragen.. Ik snap sommige wel, die volgen wielrennen iets minder dan velen hier.. Ik zit zelf met de hoofdbrekens of je een keus kan maken tussen Tim en Jasper.. Reden om dat te overwegen is die knie... dat probleem kan door een zware tour in de beginfase zichzelf oplossen..

Kano3000

'@dvansteenis

Verstappen. Nu Hamilton onder druk komt is hij de weg kwijt. Zet ze in een vergelijkbare auto en Verstappen wint.
Tennis weet ik weinig van
Messi. Natuurtalent. Ronaldo heeft het harde werken nodig gehad om op gelijke voet te komen.
VanGerwen. Behoeft weinig uitleg.

Haha. Al die vragen. Mensen die niks geven maar alles willen weten. Leuk hè.

Wout Geuns

Verstappen
Federer😜
Ronaldo
Price

oilcorner

'@Timvideo: mocht je behoefte hebben je bestand te koppelen/aan te vullen met de mijne, hier is hij:
https://www.mediafire.com/file/3qhw9958r42o5zf/TDF2021.csv/file

Aardappel

In ieder geval geen Djoko!!

Hahah pff kan die gast niet uitstaan! Dus zou nog eerder voor Monfis kiezen in plaats van die gekke Serviër.

D. Oping

Darkhorse van deze tour is Cosnefroy.
Inzetten als kopman de eerste etappe.

Graag gedaan.

1 2 ... 143 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.