Hmmm, grootste twijfel op dit moment is Matthews vs VdP. Omdat Matthews heeft aangegeven alleen voor specifieke etappes te gaan vraag ik me af of hij meer punten gaat halen dan VdP, die toch wat meer zekerheden heeft in de eerste week. Buiten dat bleek VdP in Zwitserland een stuk sterker. Maar dan heb je daar tegenover weer het feit dat VdP eerder afstapt.
Hier ook even een team gehad met poel, aert en alaphilippe. Daar ook gewoon Colbrelli, Demare en sagan bij. En 3 van de 4 toppers in t klassement.
Poel captain in 1, 2 en 7; kan dan tevens een perfect opvuller zijn in de sprints van 3 en 4 waar hij ook zomaar mee kan sprinten of aantrekt voor Merlier en daarna gewoon top 20’rijdt.
Aert captain in 5 (tijdrit) en hopelijk een 8e ‘aanvullen’ in de sprintetappes waar hij hopelijk toch mee doet.
Alaphilippe mogelijk niet snel captain maar wel gewoon op te stellen in 1,2, 5, 7 en is gewoon onderdeel van mijn 9 klimrenners (waarin hij met alle afdalingen gewoon) goed voor de dag kan komen.
De vraag is of dit voldoende punten/voorsprong oplevert om uiteindelijk niet te kort te komen. Anders moet een vd Poel omgezet worden naar een klassementsman in de vorm van (gaudu, Porte, Hamilton, lopez) met wat andere upgrades of downsizes die daarmee samenhangen.
Bergop zal dat gewoon Kuss zijn.
Wat ik wel nog nergens kon vinden is of Jumbo zal proberen Vingegaard dicht in het klassement te houden of niet. Iemand daar iets over gelezen in een of andere uithoek van het internet? Ondanks zijn kwaliteiten, witte trui en teampunten, kan ik best wel een aantal senarios bedenken waarbij hij vroeg aan de bak moet en dus niet zo interessant is als hij op het eerste zicht lijkt.
Ik heb enkele vragen waarover ik mijn kop aan het breken ben. Hopelijk kunnen jullie mij wat op weg helpen.
*Wat denken jullie van Bissegger van EF Education? In tijdritten zal hij hoog eindigen maar zie je hem daarnaast ook meedoen in andere etappes?
*En Eekhoff voor de sprint? Of toch alles op Bol bij DSM?
*Gaat Cattaneo volledig in dienst moeten rijden van Alaphilippe? Of denk je dat hij ook voor een mooi klassement kan gaan?
*En hoe hoog schatten jullie Latour, O’Connor, Haig en Hamilton in voor de GC?
*Wie zal bij INEOS de man zijn? Thomas/Porte/Carapaz?
*Gaat Van Aert meedoen in sprintetappes of enkel in de tijdritten? Voor groen ging hij alvast niet gaan met het oog op de Olympische Spelen.
*Gaat Garcia Cortina van Movistar meesprinten?
Ik vind Michael een beetje te veel overtuigd van zichzelf dus Price. Nadal altijd boven die rare Servier, Max, no-brainer en Ronaldo... Messi heeft nog nooit met nationale elftal iets gewonnen...
Daarnaast Eekhoff boven Bol, Mezgec boven Bling, Theuns boven Mads..
Wat een vragen.. Ik snap sommige wel, die volgen wielrennen iets minder dan velen hier.. Ik zit zelf met de hoofdbrekens of je een keus kan maken tussen Tim en Jasper.. Reden om dat te overwegen is die knie... dat probleem kan door een zware tour in de beginfase zichzelf oplossen..
'@dvansteenis
Verstappen. Nu Hamilton onder druk komt is hij de weg kwijt. Zet ze in een vergelijkbare auto en Verstappen wint.
Tennis weet ik weinig van
Messi. Natuurtalent. Ronaldo heeft het harde werken nodig gehad om op gelijke voet te komen.
VanGerwen. Behoeft weinig uitleg.
Haha. Al die vragen. Mensen die niks geven maar alles willen weten. Leuk hè.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.