Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 165 ... 258 259
dazzler2120

Als je Cort erin gefietst hebt ipv Laporte als sprinter; die gaat wss ook niet sprinten

Wimbo

#milan, Ik denk het ook, maar ik ga voor Sagan en V Aert en Flip stel ik op voor de teampunten.😁

Ketjap Manis

Laporte zegt niet dat hij niet gaat sprinten. Neem aan dat zijn werkgever dit gewoon van hem verwacht? Hij heeft in Parijs Nice nog vlak gesprint. Maar een heel gunstig bericht is het niet.

michelb6

Er blijven er weinig over die wel gaan sprinten zo

Milanjacks

'@Ketjap

Gaat het niet dan gaat het niet hé. Tegenwoordig heet dat een burnout.

Wimbo

Zou IGC een goede vervanger voor Laporte zijn, moet een keer doorbreken, voorseizoen is niet onaardig.

KV

'@la primavera

Ben ongeveer hetzelfde van plan (denk ik). Van 1 naar 3 Denen gaan. Maar het voelt toch niet echt lekker aan. Team stond nu goed vond ik.

La Primavera

'@dazzler2120 Die stond er al in bij mij. Pedersen erin gefietst maar dat gaat ook niet van harte. Zal wel weer veranderen na een nachtje slapen.

@KV Het valt mij sowieso op hoeveel Denen er tegenwoordig wel niet zijn. Doen er ieder jaar meer mee en nu zijn er al 11 die meedoen.

Behatzailea

Iedereen NU Laporte eruit.

InHetGeel

Waar komt het vertrouwen in Pedersen opeens vandaan? Leuk zon positief persbericht waarin hij aangeeft zich goed te voelen, maar die jongen had 3 weken geleden nog een hersenschudding en komt al het hele jaar geen vluchtheuvel over. Zelfs een top 5 plek voor groen lijkt me dan al een utopie, ook al gaat hij er vol voor. Of denk ik nu te negatief..?

etappe22

De glazenbol is net gearriveerd, Pogacar valt in etappe 2 en komt niet voor in mijn 20-tal. Doe er je voordeel mee!

Florian

Roglic of Froome????

KV

Echt vertrouwen is er denk ik niet in Pedersen. Lijkt gewoon beetje gebrek aan betere opties.
Is blijkbaar de uitgesproken sprintkopman met goed treintje.
En in die 8 vlakke ritten moet hij natuurlijk niet veel vluchtheuvels over.
Aan de andere kant loert een OTL in de eerste de beste bergrit misschien wel achter de hoek...

Behatzailea

Maar 2M... Ik vind het wat veel eerlijk gezegd.

La Primavera

Tja 2 miljoen voor Bol is ook veel. 1,5 miljoen voor Van Poppel, Walscheid, en Greipel ook. Je moet toch ergens nog een sprinter vandaan trekken. Pedersen heeft wel het hoogste plafond en de overige heren hebben een net zo lage vloer.

arnoldv

Pedersen heeft vorig jaar ook al die vluchtheuvels overwonnen en werd 2e in de laatste sprint in Parijs. Bij mij gaat hij gewoon mee!

Campie

Ik ben nieuw hier en heb niet veel verstand van wielrennen, maarrrr... doe wel mee aan een poule met vrienden. Het is vrij simpel: 12 renners kiezen, vrije keuze, geen budget o.i.d. En...ik heb hulp nodig!

Zat te denken aan: vd Poel, v Aert, Alaphilippe, Pogacar, Roglic, Thomas, Carapaz, Ewan, Demare, Merlier, Gaudu en Woods. Twijfel over Kelderman en Sagan i.p.v. Woods en Demare.

Is dit wat? Of maak ik ergens een grote fout?

Ter info:
Puntentelling:
Per etappe plaats 1 t/m 10: 30 - 15 - 12 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 punten
Per etappe geel/groen/bol/wit: 10 - 5 - 5 - 3 punten
Eindklassement 1 t/m 10: 150 - 75 - 50 - 40 - 35 - 30 - 28 - 26 - 24 - 22 punten
Eind groen & bol 1 t/m 3: 40 - 20 - 10 punten
Eind wit: 20 - 10 - 5 punten

Daan Brakenhoff

'@jan van klunderd
Vreemd, mijn glazenbol geeft aan dat Jan geen gouden beker gaat halen deze Tour. Misschien had het iets te maken met het ontbreken van Pogacar...

Jeroen Vanroose

Als je 2 namen kan kiezen tussen Guerreiro, Herrada & Konrad.
Wie zou je dan kiezen?

La Primavera

'@Jeroen Vanroose Bilbao en Higuita zouden daar wel mooi tussen passen. ;)

Jeroen Vanroose

'@La Primavera.

Vergeten vermelden, is niet voor scorito.
Bilbao & Higuita zijn andere prijscategorie :)

La Primavera

Dan passen tussen die drie Izagirre en Madouas.

De Tourminator

'@Mathijs, je doet dus mee met Tourploeg.
Sagan er in voor Woods, verder prima team.

De Tourminator

Laporte gaat er bij mij uit, we gaan dus weer even puzzelen vanavond....

Campie

'@De Tourminator: dank!

1 2 ... 165 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.