Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 164 ... 258 259
Niballie

'@arjen en nu de echte link?

TdFer

Breaking news: Van der Poel is van plan zijn eerste Tour gewoon uit te rijden.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Mwah Laporte noemt expliciet de tweede of derde week om in ontsnappingen te gaan. Ik denk niet dat dat uitsluit dat hij in de eerste week sprint.

Jeroen Vanroose

De grote namen ben ik ondertussen uit. Van Der Poel neem ik niet, kreeg hem er niet in.

Maar over de kleinere ben ik niet helemaal uit.

Wat denken jullie over gasten als Guerreiro, Herrada, Gesbert, Pacher, Donovan, Godon, Skujins.

De Kamikaas

'@Jeroen Vanroose altijd de man nemen die 146 kilo kaas in de koelkast heeft staan ;)

arjenzvob

'@madeinstars Het feit dat hij noemde dat hij ziek was baart me vooral zorgen. Ik had hem vanaf dag 1 staan, maar nu ben ik toch wat aan het schuiven om opties te bekijken zonder hem.

ment5993

Zou iemand mij wat kunnen uitleggen over de sprinters ballerini, bouhanni en laporte?

(Op welk terrein ze goed zijn en rond welke plek ze dan meedoen)

Jeffrey81

'@ment

Www.procyclingstats.com

👍🏻

Wimbo

Haal ik Sagan eruit en Wout erin !
Wil ik Sagan terug, maar Wout er niet uit.
Vervolgens haal ik Cav en v Poppel, Valverde eruit.
Sagan terug, Kragh en Turgis erbij, 250 over ??
Lutsenko out, O'Conner in.
Ik hoop sprint versterkt en bergteam versterkt, hoop op top 15 ITT.
Dit alles op een vrijdagavond, biertje erbij, gezellig.
Of het het allemaal haalt voor morgen 12.30 uur??
Time wil tell, succes allemaal.

nasibal

'@Arjen

Ja dat vond ik ook niet zo prettig om te lezen. Er spreekt ook niet echt vertrouwen uit.

Rawolf

Wat ik meer veelzeggend vind is Cofidis selectie, welgeteld 0 mannen voor Laporte... Vooral klimmers en Wallays(maar die kan niet in zn eentje Guillaume Martin en Laporte aan een etappewinst helpen)

Laatst gewijzigd
Dingetje

Kapotte reed 5 dagen geleden nog een decent tijdrit van 45 kilometer. Lijkt me niet dat je zoiets (relatief kansloos) rijdt als je niet klaar bent om te koersen. Wielrenners twijfelen altijd aan zichzelf lijkt het, vaak onnodig. In andere sporten zie je dat toch een stuk minder.

Benzardi

Merlier heeft wel een mooi treintje, met van der Poel, Philipsen en de rest.
Klein tipje. :)

Dingetje

Kapotte is Laporte oeps

Benzardi

'@ Wimbo

Hahahaha :)

dazzler2120

Ik ken wel een wielrenner die altijd aan zich twijfelt... Een GT winnaar en de huidige NK tijdrijden ;)
Maar goed, voor een sprinter is aan jezelf twijfelen meestal geen eigenschap waar ze baat bij hebben. De sprinters zijn meestal een beetje de 'macho's' of 'alpha's' van het peloton.

Milanjacks

Ik krijg Valverde FOMO

nasibal

ok

Harderijder

Tsja, moet ik dan toch Cavendish maar van stal gaan halen als Laporte amper gaat sprinten? Dit zou dan ten koste gaan van Gaudu of G. Martin.
Of moet ik tevreden zijn met Walscheid of van Poppel als vervangers? Ik zoek wel echt iemand die op het vlakke mee gaat.

Nog even een nachtje over slapen.

Wimbo

Bedankt voor de lach Benzardi, Merlier wrijft in zijn handen.😁

Wimbo

Moet van Poppel terug in, oeps twee berichten achter elkaar.😉

ditisdavid

Is natuurlijk ook niet voor niets dat Laporte naar een ploeg gaat die al drie sprinters plus Van Aert heeft na dit seizoen.

Arne Riis

Zo. Team Riis staat. Jonge knapen, oude krijgers, rappe mannen en echte bikkels: alles zit erin wat erin moet zitten. De iPad gaat in een kluis met een tijdslot. Vanaf morgenmiddag dikke drie weken euforie en frustratie in de ploegleiderswagen. Dank voor de inzichten heren, en een mooie Tour!

Milanjacks

Als iets belangrijk is met scorito dan is het positioneren. Dat kan die Cavendish zo allemachtig goed dat die zelfs zonder absolute top vorm wel vaak 7de gaat worden. Die gaat gewoon een sloot punten naar binnen fietsen daar krijgt een paard de hik van.

La Primavera

Na het eruit puzzelen van Laporte kom ik tot de schrikbarende conclusie dat ik opeens 4!!! Denen!!! in mijn team heb zitten. Dit gaat helemaal mis. Help. :(

1 2 ... 164 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.