Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 167 ... 258 259
daandej

Phlipssen? Die is nog niet fit

Aardappel

'@ketjap

Is natuurlijk wel een 'oud' bericht van de 22e.

Hahaha laat het me weer licht twijfelen. Lekker is dat.

Wicked Wout

'@Ketjap Manis

Daar houdt ie wel dezelfde slag om de arm voor de massasprints als het om winnen gaat, maar hij lijkt wel gewoon mee te gaan doen;

"Het is moeilijk voor mij om te winnen aan het einde van een massale sprint, maar ik hoop dat er een beetje moeilijke etappes zullen zijn waarin de grote sprinters vast komen te zitten."

Daan Brakenhoff

'@ketjap Manis
Dat is wel een artikel van 3 dagen terug. Ik zeg niet dat Laporte zich helemaal niet gaat mengen in de sprints maar na zijn interview is het toch wel meer een twijfel geval geworden voor mij. Zeker ook aangezien hij aangaf ziek te zijn geweest en wellicht morgen dus nog niet de vorm heeft

Ab Normaal

Ik kom steeds 500k te kort. Krijg het niet gedraaid. Zou dus nu heel graag met 19 renners starten.
Maar ja. Wordt weer nachtwerk dus..

Mcburnie

Nou last minute tip, Oliver Naesen op Twitter persoonlijk benadert, hij schijnt te gaan sprinten. Gaat er hier gewoon in om minimaal 5 top 20 en hopelijk een of twee top 10 finishes te halen. Doe er je voordeel mee…
Deze goedkope sprinter maakt voor mij in ieder geval veel ruimte vrij

user27296

.

Aardappel

Hahaha @henk
Is dit zand of heb je echt de stoute schoenen aangetrokken? Kan het me namelijk niet voorstellen dat hij gaat sprinten.😅

Astarloa

Naesen sprint vaak zat mee hoor, maar niet om de ereplaatsen.

HavanaClub

Oké lastminute toch weer van alles aangepast

Ewan Turgis Cort Kragh OUT
Merlier Stuyven Pedersen Izagirre IN

Merlier minder goed dan Ewan.
Maar zo wel steviger sprintteam in de breedte
Stuyven zie ik meer presenteren in de punch dan Cort
Kragh en Izagirre beiden tijdrit, maar heb nog iets meer klimmers nodig en denk dat Izagirre dat beter kan in de dagen dat een aanval het redt.

En andere opties zou zijn
Merlier Bouhanni Kragh Hamilton
Dan 250.000 over (voelt toch niet goed)
Bouhanni geen fan. Wel Hamilton dan: klimmen en witte trui, maar geen punch geen tijdrit.
Dus ingewikkeld.

Hangtieniedanstaatie

Ah, de HavanaClub wil in ieder geval niet winnen. Dat is alvast één.

KV

Haha. Sommigen zijn echt wel de wanhoop nabij.

La Primavera

'@Hangtieniedanstaatie Wat zegt jouw glazen bol over mijn kansen dit keer?

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Primavera, ik toets even je naam in en zal hem eens aan het werk zetten.

Hangtieniedanstaatie

Ik kom er zo bij je op terug.

joris dor

Mijn groot vraagteken ligt bij Konrad. Heel nuttige klimmer, alleen met Buchman erbij vrees ik dat zijn kansen beperkt zullen zijn. Iemand die wel de ruimte voor Konrad verwacht?

Hangtieniedanstaatie

Joris niet te veel vragen stellen, ik ben nog bezig voor Primavera. Gewoon achteraan in de rij aansluiten graag en geduldig wachten.

La Primavera

'@Hangtieniedanstaatie Ik ben benieuwd. Zou toch graag met een gerust hart gaan slapen.

@joris dor Je vergeet de Bever.

Mcburnie

Nou een geruststelling, dit was ludiek bedoelt, ga geen renners persoonlijk benaderen. Meer een referentie naar de wanhoop bij vorige giro en de algeheel last minute stress op dit forum.

Lekker met strand strooien is toch prachtig. Wellicht toch nog wat klink hier en daar geforceerd.

Daarnaast zie ik Naesen nog wel af en toe mee sprinten voor top 20 plek of zelfs top 10.

Dan toch een goeie pick? :))

Maestro Mello

'@Joris denk je dat hij zonder Buchmann wel de ruimte zou hebben of denk je dat-ie dan waarschijnlijk alsnog zijn werk gaat doen om Kelderman te ondersteunen? Wilco uitgesproken kopman en zie Konrad als ultieme knecht. Buchmann verandert daar niet zo heel veel aan

joris dor

'@Primavera, mja idd, die had ik niet vernoemd. Maar denk dat Konrad toch enkele keren zijn kans zal wagen om een goede uitslag te rijden.

Imbatido

Ik krijg er al met al ook niet echt een mooi team uit waar ik volledig tevreden over ben. Vooral voor het klassement is het lastig. De kloof naar een extra topper blijkt telkens te groot. De interesse onder de renners om voor een mooi klassement te gaan lijkt nogal beperkt te zijn door de suprematie van Roglic-Pogacar-Ineos? Ben ook benieuwd of dat er toe leidt dat de vlucht het vaak gaat halen doordat heel veel goede renners voor ritten zeggen te gaan. En dan vraag ik me met het beperkte aantal bergritten weer af of het wel zin heeft om er meer geld in de klimploeg te steken.

Op papier heb ik nu genoeg opties en ziet het er aardig uit, maar dat kan in de praktijk wel eens tegen gaan vallen.

Aardappel

'@Hangtieniedanstaatie

Hahahaha wil ook graag lootje trekken voor de glazenbol.

Ga hier heel lekker op! 😂😂

Maestro Mello

Dat gezegd hebbende is Konrad natuurlijk wel iemand die goed kan aankomen en met de weinig aankomsten bergop en de verwachting dat ze in een selectief groepje klassementsrenners over de meet gaan komen, kan hij wel bij de eersten zitten in een “sprintje”

Ludi

Iedereen praat maar over Poel.. poel? Wij gaan voor het meervoudige, voor slechts een kwart. Kan niet stuk. PoelsCoin to the moon 🚀

" hij (lees Haig) heeft een keer hulp nodig, dan zal ik hem natuurlijk helpen. Maar ik wil ook wel mijn eigen ding doen en mijn kunstje laten zien”

Zo bescheiden en wil gewoon, z'n makker helpen als ie dat nodig heeft. #TeamPoels

Laatst gewijzigd
1 2 ... 167 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.