'@Ketjap Manis
Daar houdt ie wel dezelfde slag om de arm voor de massasprints als het om winnen gaat, maar hij lijkt wel gewoon mee te gaan doen;
"Het is moeilijk voor mij om te winnen aan het einde van een massale sprint, maar ik hoop dat er een beetje moeilijke etappes zullen zijn waarin de grote sprinters vast komen te zitten."
'@ketjap Manis
Dat is wel een artikel van 3 dagen terug. Ik zeg niet dat Laporte zich helemaal niet gaat mengen in de sprints maar na zijn interview is het toch wel meer een twijfel geval geworden voor mij. Zeker ook aangezien hij aangaf ziek te zijn geweest en wellicht morgen dus nog niet de vorm heeft
Oké lastminute toch weer van alles aangepast
Ewan Turgis Cort Kragh OUT
Merlier Stuyven Pedersen Izagirre IN
Merlier minder goed dan Ewan.
Maar zo wel steviger sprintteam in de breedte
Stuyven zie ik meer presenteren in de punch dan Cort
Kragh en Izagirre beiden tijdrit, maar heb nog iets meer klimmers nodig en denk dat Izagirre dat beter kan in de dagen dat een aanval het redt.
En andere opties zou zijn
Merlier Bouhanni Kragh Hamilton
Dan 250.000 over (voelt toch niet goed)
Bouhanni geen fan. Wel Hamilton dan: klimmen en witte trui, maar geen punch geen tijdrit.
Dus ingewikkeld.
Nou een geruststelling, dit was ludiek bedoelt, ga geen renners persoonlijk benaderen. Meer een referentie naar de wanhoop bij vorige giro en de algeheel last minute stress op dit forum.
Lekker met strand strooien is toch prachtig. Wellicht toch nog wat klink hier en daar geforceerd.
Daarnaast zie ik Naesen nog wel af en toe mee sprinten voor top 20 plek of zelfs top 10.
Dan toch een goeie pick? :))
Ik krijg er al met al ook niet echt een mooi team uit waar ik volledig tevreden over ben. Vooral voor het klassement is het lastig. De kloof naar een extra topper blijkt telkens te groot. De interesse onder de renners om voor een mooi klassement te gaan lijkt nogal beperkt te zijn door de suprematie van Roglic-Pogacar-Ineos? Ben ook benieuwd of dat er toe leidt dat de vlucht het vaak gaat halen doordat heel veel goede renners voor ritten zeggen te gaan. En dan vraag ik me met het beperkte aantal bergritten weer af of het wel zin heeft om er meer geld in de klimploeg te steken.
Op papier heb ik nu genoeg opties en ziet het er aardig uit, maar dat kan in de praktijk wel eens tegen gaan vallen.
Iedereen praat maar over Poel.. poel? Wij gaan voor het meervoudige, voor slechts een kwart. Kan niet stuk. PoelsCoin to the moon 🚀
" hij (lees Haig) heeft een keer hulp nodig, dan zal ik hem natuurlijk helpen. Maar ik wil ook wel mijn eigen ding doen en mijn kunstje laten zien”
Zo bescheiden en wil gewoon, z'n makker helpen als ie dat nodig heeft. #TeamPoels
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.