Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 17 ... 258 259
Jori

Als Barbier start, heeft Teunissen sowieso geen kans, die wordt direct teruggehaald :p

Ackermann en Sagan gaan gewoon beide sprinten, dat zeiden ze in de Foxy

hartstikkebedankt

Foxy? :p

Ajvenema

'@nasibal; gelukkig krijgen we die belgische sprinterkoers nog, en verder het gebruikelijke speurwerk naar interviews. Business as usual toch voor ons?;)

Antonini

Wat ook onderschat wordt denk ik, is dat er echt enorm veel sprinters meerijden, hierdoor zullen een aantal “zekerheidjes” van 1.5m en duurder ook regelmatig buiten de top15 vallen. Dan loont het ineens toch weer om een kleiner sprintteam mee te nemen en te vullen met teampunten.

nasibal

'@AJvenema

Mwoh, mijn punt is juist dat er dan nog steeds over een hele rits jongens weinig te zeggen is over de onderlinge verhoudingen. Intenties zijn inderdaad wel uit interviews terug te halen. Maarja, Woutje moest ook gewoon knechten vorig jaar en bij Trek zouden ze de boel eerlijk verdelen tussen alle 3.

Ludi

De Foxy is toch het krantje van PSV?

Jori

ik weet dat PSV vaak met de billen bloot is gegaan dit seizoen, maar bedoelde toch meer het blad/magazine :p

Milanjacks

Toch wel jammer dat ze Froome nog 1.5 miljoen maken. Die hadden ze eigenlijk 500k moeten maken want dan was die het nog niet waard maar als je dan een 500k plekje over had kon je in ieder geval de gok nog maken.

Daan Brakenhoff

Ik zie hier veel berichten over hugo hoff, Nacer B. , Danny v Poppel etc maar ik denk dat de beste 1.5m sprinter vergeten wordt...

Antonini

Valverde?

nasibal

Barguil?

Daan Brakenhoff

“De deur” ;)

Milanjacks

De Spaanse verdediger van Manchester City?

Daan Brakenhoff

'@milanjacks
Bingo

Laatst gewijzigd
nasibal

edit @Daan hieronder: ik zag het inderdaad, thnx.

Overigens is het superleuk om naar allemaal sterke sprinters te zoeken, maar voor 80% van de sprintritten lijkt dit vooralsnog volledig overbodig. Liever gewoon de rapste mannen.

Dat gezegd hebbende, het spreekt wel voor hem dat hij zo goedkoop is

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

'@nasibal
Hij heeft onlangs zijn nationaliteit veranderd

Jori

Froome heeft meer aansprekende resultaten gehaald in de sprint dan Laporte en gaat ook minder bergop.

Imbatido

Wat zijn de kansen dat Viviani naar de Tour gaat dan? Scorito heeft hem niet toegevoegd terwijl de rest van de startlijst van PCS wel is overgenomen.

En zou Greipel nog kans maken op een plek in de selectie bij Israel?

oborobo

durft er iemand Landa nog tenemen

Donnie D

Landa is een no go voor mij. Hoop dat die niet eens mee gaat zodat Colbrelli en Bilbao vrijuit kunnen

Milanjacks

Ik heb het eerder ook al gevraagd maar ik zie nergens dat Valverde de tour rijdt waarom staat die dan wel er op bij scorito? Al zou het mij van Movistar ook weer totaal niet verassen dat ze hem op het laatste moment toevoegen.

Pim96

www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/movistar-stopt-met-tridente-strategie-valverde-laat-tour-de-france-2021-schieten/amp

Timber

Als Bahrain gewoon een kopman meeneemt voor het klassement sprint Colbrelli niet mee, hoe goed hij nu ook is in de Dauphine. Dat is nou eenmaal de tactiek van Bahrain. Maar ja, als Landa niet meegaat? Bilbao was nou niet echt denderend in de Giro en nog nooit echt kopman geweest in een grote ronde.

ditisdavid

Colbrelli niet laten sprinten omdat hij voor Bilbao moet rijden zou wel heel erg Bahrainesk zijn...

Ludi

Ben benieuwd, heb toch echt vernomen dat valverde eerste 2 weken tour wilde nemen als voorbereiding OS

1 2 ... 17 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.