Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 178 ... 258 259
StijnvanA_

Woods?

Fiepke

De bankpunten vandaag lager dan de etappepunten maar de toon is weer gezet. Het gemis van Flipje en twijfel tussen Bling en MvdP breekt al op. Hart, Porte, Woods flinke achterstand.

KV

Porte “maar” op 2min. Lijkt nog niet hopeloos over.

OK jongens, ik probeer ook maar een beetje positief te blijven...

La Primavera

Woods bijna 9 minuten. Zal flink gehavend zijn gezien de vele Israels die erbij lagen. Hoop dat het meevalt en hij flink gaat aanvallen.

Thomberg

Van Aert leek niet heel sterk… ben heel benieuwd naar de rest van zijn Tour.

Ik ga zeker niet mijn gram halen dat ik hem niet heb. Wel en niet selecteren was allebei veel voor te zeggen. Maar wel blij dat mijn keuze nu goed uit pakt. Nog nooit zo goed gestart..

maarten26

Helaas een slechte dag met Van Aert als kopman.
Alaphilippe wel in team

Het lijkt wel dat ik juiste renners heb gekozen verder qua klassement.

Roglic
Pogacar
Kelderman
Gaudu

Blij dat ik Lopez en Porte bijv niet heb.

Mcburnie

Woods het eerste slachtoffer in mijn poule, dan maar voor de aanval en hopen dat alaphilippe klassement doortrekt.

Lag Merlier nou ook bij de valpartij?

dazzler2120

Nja porte heb ik wel, maar die pak je uiteraard niet voor etappes als dit.
Jammer van Woods, die doet pijn. Misschien morgen maar iemand anders opstellen als hij gehavend is.

Zadelpen

Team Zadelpen nestelt zich in de subtop, met slechts een klein gaatje. Zonder de drie eerste week toppers. We liggen nu voor op de allersnelste schema’s.

Van te voren was het afwachten hoe het na de tt er voor staat. Maar we doen nu al meteen mee. Dit voorspelt heel veel moois.

Ongekend!

vevie

Hart, Kruijswijk en Lopez zijn helemaal weg. Porte kan in de tt nog wat tijd terug pakken op sommige renners, maar die gaat morgen ook weer tijd verliezen. Hij en Hart kunnen iig gewoon nu gaan knechten. De 4 man strategie is gone with the wind. En pog en rog zijn sterker dan Carapaz en Thomas, dat blijkt al.

Ted de la course

Prima score in de roulette van vandaag. Alleen Bilbao met banketappepunten.
Grootste slachtoffers uit m'n team zijn Woods en Porte.

MvdP teleurstellend vandaag. Maar Nederlander van de dag is toch Ide Schelling. Ik kan zo genieten van die jongen! Heerlijke branie en in die bollentrui rondrijden is toch niet niks. Zie m morgen weer in de aanval gaan om puntjes te sprokkelen.

Ragnar Lolbroek

Bankpuntenfestijn met de plaatsen 4,5,7,10 en 16. Toch meer AK mannen dan ik had verwacht.

johnnyvdlaar

Wat gebeurde er eigenlijk met colbrelli, die werd er finaal afgereden?

mas22

Zag mijn poule al gaan, achteraf viel het mee, maar het is afwachten wat de restschade is. 241 punten dus het begin was redelijk

DerbertHijkstra

'@vevie: wat betreft de 4 man strategie van Ineos, die is inderdaad weg. Maar om nou op basis van 1km á 8% te zeggen dat Pog en Rog sterker zijn dan Carapaz en Thomas lijkt me overdreven, al hoop ik het Scoritogewijs wel.

floda

4 man op de bank vandaag….. en Porte en Woods en Valverde drama, vast gevallen of achter valpartij…. Het is ook de goden verzoeken om 2 brekebenen en een bejaarde mee te nemen… maar ja ik wilde Wva en MvP niet dus dat valt dan wel weer mee. Met Flip als kopman nog 91% en met de andere klassementsmannen er wel goed bij.

dazzler2120

Wat gebeurde er eigenlijk met colbrelli, die werd er finaal afgereden?

Gebeurde niet veel mee, was gewoon een te zware etappe voor mannen als Colbrelli en Sagan.

Jeffrey81

Sja, er zijn wel een hoop interessante renners die nu ineens vooruit gestuurd zouden kunnen worden. Kuss, Kruijswijk, McNulty, Hart, Porte....

Vooral Ineos zie ik dit wel doen straks.

vevie

'@derbert: helemaal eens. Echter waren die twee al vooraf sterker dan Thomas en Carapaz. En het zegt wel veel dat een Roglic die hard valt ze er hier op legt. Natuurlijk ligt dit hem sowieso beter, maar met een harde valpartij erbij? We gaan het zien morgen op de Mur de Bretagne.

KV

Die achervolging zal Colbrelli wel de benen gekost hebben. Ook voor Wva en die zette zich op kop op de klim voor Rog. Beetje flauw om dan te zeggen dat Wout tegenviel vandaag.

rkmmr

Toch wel verrassend dat Matthews zich hier wél tussen de klassementsmannen weet te plaatsen en de rest van de sterkere sprinters/klassiekermannen niet. Had ik (en volgens mij velen hier met mij) niet verwacht..

Antonini

Voorlopig no7. in het forum klassement 🙂

Mcburnie

Zou latour de caruso van de tour worden:)

Jeffrey81

'@Henk

Nee ;)

dazzler2120

Matthews zou zomaar een meevallertje kunnen zijn met zijn lage pickrate

Laatst gewijzigd
1 2 ... 178 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.