Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 179 ... 258 259
De Coltrui

Ik snap uit de top 10 niet dat mensen veel geld spenderen aan Matthews, Gaudu e.d. en ze dan in zo'n etappe als vandaag niet opstellen. Dachten zeker aan een klassieke massasprint. Die gasten hebben in ieder geval al een sloot aan bankpunten verzameld. Maar goed, mijn kopman VDP viel vandaag ook vies tegen.

fedjo97

Ook hier WvA kopman ipv flipje. Heeft 50 punten gekost + kelderman niet opgesteld, maar qua klassementsmannen zitten we redelijk goed! Heel benieuwd naar de komende dagen!

hofsje

92ste in scorito had ook gedeeld 1ste kunnen wezen
Pogacar en G Thomas niet meegenomen ....

Antonini

Haig heeft echt een bizar lage pickrate van 21%

Antonini

'@dazzler2120 gelukkig zag het “wielerorakel” hem als de grootste miskoop.

Capra

Team Capra voor deze Tour
Pogacar geen uitleg nodig
Roglic voor mij de grote favoriet
Carapaz omdat ik hem meer punten zie halen dan Thomas
Gaudu waarschijnlijk top 10 AK en top 3 jong
Uran de man in vorm, top 10 AK
Hamilton verwacht hem 8-12 in AK, top 5 jong
Woods sprint voor elk plekje, eindigt vaak vooraan in groep
Haig 8-12 AK, goede daler
O 'Connor goede daler, 8-12 AK
Alaphillippe verwacht hem eigenlijk overal behalve de sprints
Van Aert hoop dat hij af en toe meesprint, tt's, teampunten
Ewan intrinsiek snelste sprinter, kopman vlakke sprints
Sagan top 3 groen, altijd 3-8 in vlakke sprints
Colbrelli Sagan Light, bloedvorm
Van Poppel eigen lead out, hopelijk 5-10 in de sprints
Pedersen de Trek man voor de sprints, hoog potentieel
Walscheid gaat alles meesprinten, 10-15 hopelijk, tt's
Kung kopman tt's
Bissegger tt's en zie hem nog wel in een ontsnapping

Vandaag begonnen met captain Flip (10 minuten voor de deadline ipv WvA)
Haig op de bank helaas
Toch tevreden met 94 %

Milanjacks

Het hele medekopmannen verhaal van Niermann en consorten kan ook gelijk in de prullenbak, vandaag heeft laten zien dat er maar één kopman is bij TJV en dat is geen Belg.

Verder zit iedereen met MVDP al met een knoop in zijn maag want alles had perfect moeten gaan om de drie miljoen waard te zijn, dat het na etappe één al -onverwachts- fout gaat maakt hem al bijna een miskoop, niet alleen bezorgt hij je maar twee schamele punten, je loopt ook 50 kopmanpunten mis door niet Alaphillipe als captain te maken(ik ga er even voor het gemak van uit dat iedereen die Scorito enigzins serieus neemt Alaphillipe mee heeft genomen).

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Lekker Milanshag pfff

Harderijder

Hij zal vast zelf 1e overall staan, alwetende ziener

Ted de la course

Weet iemand wat er met de Ineos mannen is gebeurd? Bij die 2e valpartij zitten er nog tenminste 4 duidelijk in beeld voor. Uiteindelijk komt Porte als 3e Ineos man op 2:16 over de finish. Waren t 2/3 knechten, Thomas en Carapaz en is de rest gevallen of opgehouden? Of Porte en/of Hart er gewoon hard af gereden?

Antonini

Er lagen er een aantal van Ineos in de valpartij, dat zal Hart wel geweest zijn neem ik even aan. Porte waarschijnlijk enkel oponthoud.

vevie

Hart, Porte, Lopez, Kruijswijk, Woods en Buchmann zijn wat tegen gekomen. Porte staat nog dicht genoeg om van iets verder aan te vallen (als de overige kopmannen dat ook enigszins zou interesseren). Het is vooral jammer dat Lopez zoveel heeft verloren.

KV

Snap niet zo goed dat mensen die Kelderman meenemen hem dan niet opstellen vandaag. Die neem je toch juist mee voor de punchetappes?

Haig is uiteraard logisch. De dieselklimmer bij uitstek...

Milanjacks

'@Harderijder

Bedankt voor de belangstelling maar ik sta op 99,8%. Helaas had ik stiekem gehoopt voor een klassement voor Woods, Majka, Valverde en Porte dus echt blij ben ik niet met deze uitslag., mijn ak team is al zo dun. Die zijn er allemaal doorheen gezakt vandaag bewust of onbewust.

La Primavera

'@KV Had jij exact 9 kanshebbers vandaag? Ik denk dat iedereen meer kanshebbers had op een top 10.

Rawolf

'@KV, Kelderman heb ik toch vooral mee voor de bergetappes, hij schijnt ook voor een klassement te gaan.

zomaareens

Weet iemand of barguil gevallen is? Of sparen voor morgen een aanval?

La Primavera

'@zomaareens Ik zag Barguil bij de valpartij staan. Of hij gevallen is of materiaalpech had weet ik niet, maar hij stond daar in ieder geval een tijdje.

Milanjacks

'@LaPrimavera

Dit zegt een Frans wieler twitter account:

Cosnefroy ça semble pas serieux , Barguil je suis plus inquiet

Oftewel: Cosnefroy leek mee te vallen, ik maak mij meer zorgen over Barguil.

Gladiool

Poeh poeh. Vanochtend nog 2 uur gestresspuzzeld om Matthews mee te nemen en het betaalt zich uit. Momenteel een 23e stek en ik had Haig, Thomas en Asgreen (en vooruit, Urán) nog op de bank, met Woods, Sagan en Colbrelli in de basis.

Morgen dus een doodseskader mee:
Flip
Matthews
Roglic
Pogacar
Haig
Gaudu
Thomas
Kelderman
Asgreen

Benzardi

De tactiek van De Duracelli"s is dit jaar voor de Tour ..........................koppeltjes .
Als je mijn team ziet, zie je de koppeltjes eruit springen en daarom hou ik het kort

Deze 20 kuitenbijters mogen dit jaar het mooie Groen Gele shirt aan trekken.

Pogacar
Roglic
Thomas
Lopez
Hamilton
Uran
Woods
Rolland
Vingegaard

Bjerg
Castroviejo

Ala
van der Poel
Turgis

Ewan
van Poppel
Demare
Merlier
Matthews
Ballerini

Vandaag niet slecht gedaan met 264 punten en we staan op 96,4%

Ragnar Lolbroek

Is het team van nasibal al gepasseerd. Ik was wel benieuwd hoe al die kleppers nu uiteindelijk In Dat geraakt zijn.

Thomberg

Weten we al iets over de blessures? Woods bijvoorbeeld?

Kelderman gekneusde elleboog…

Mazza

Haig had zn geld al bijna waard geweest😪

Takkaminus

Woods zojuist op Twitter:
‘Not the start I wanted to this year’s
@LeTour
I am a bit scraped up but will live. Thanks for all the well wishes!’

1 2 ... 179 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.