Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 180 ... 258 259
John Bidon

Milanjacks, is jouw team Mila<3?

Beetje karig met sprinters niet? Benieuwd of je het volhoudt hoog staan. En zonde Haig op de bank...

Milanjacks

'@John

Nee dat is niet mijn team.

Mijn team is

Roglic
Pogacar
Gaudu
Uran
Woods
Valverde
Porte
Majka

Lutsenko
Kung
Bjerg
Alaphillipe
Rui Costa

Sagan
Demare
Ewan
Matthews
Cavendish
Coquard
Greipel

Vandaar dat ik zo baal van al die valpartijen. Ik kan Woods en Porte wel gebruiken als klassementsmannen.

vevie

Dat is idd een heel dun AK team. De eerste 4 + Ala. Die 99,8 ga je normaalgesproken zeker niet vasthouden. Het is nu hopen voor je dat er niemand meer wegvalt.

KV

'@La Primavera

In theorie kon ik wel nog Carapaz of Uran opgesteld hebben maar verder maar 9 kandidaten voor vandaag ja (Haig reken ik daar dus niet bij). Kelderman heb ik zelf niet, maar zou hem wel opgesteld hebben.

@Rawolf: Gaudu stel je toch ook op vandaag en die gaat toch ook voor een klassement?

De zin in de Tour is na 1 dag toch al flink verminderd. Al minstens 3 van mijn mannen serieus gehavend.
Pedersen zal ook wel niks meer worden vrees ik. Heeft niks gebroken blijkbaar maar “ Normally he will be able to continue racing” klinkt toch niet echt veelbelovend.

Gelukkig is er nog een EK :-)

Thomberg

Zou Woods morgen weer mee gaan doen om de winst?

Je zal sws zien dat Haig dan niks gaat doen en iedereen hem opstelt

Milanjacks

'@Vevie

Alles valt en staat met een (enigszins vroege) gele trui van Pogacar.

Tuurlijk mag Woods morgen maar ik denk niet dat je veel van Woods hoeft te verwachten voor de eerste rustdag. Ik stel hem morgen niet op in ieder geval denk dat ik Cavendish een plekje geef dat zijn veel zekere punten.

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@milanjacks ja hij mag, maar zou hij kunnen bedoelde ik. Dit was zijn etappe

Milanjacks

'@Thomberg

Ik ken niet veel renners die er gelijk na een zware valpartij weer staan. Ik weet niet exact hoe erg zijn valpartij was maar je verliest niet voor je lol 8:49. Het lijkt mij aannemelijk dat hij er morgen niet staat.

KV

Ja, ik stel ook wel de lead out op morgen. Het wordt toch weer een loterij waarschijnlijk (wie zal er nu weer vallen, wie is voldoende hersteld van vandaag...). Dan zijn 14 quasi zekere punten wel lekker (met mooie kans op 24 punten).

Toch wel pijnlijk om Woods te moeten banken. Voor deze ritten heeft iedereen hem toch gedeeltelijk meegenomen.

Florian

👉🏽 Alejandro Valverde is ook gevallen en vertoont schaafwonden op zijn rechter onderarm

vevie

'@milanjacks: dat zou zeker helpen. De verwachting is echter dat Alaphilippe ‘em tot de rustdag (uiteraard zonder pech/valpartij) in zijn bezit houdt. Als we weer een Alaphillipe zoals 2019 krijgen dan houdt hij em nog langer vast. Je zou zeggen hij kan de trui makkelijk verliezen in etappe 5, maar als ik denk aan zijn tt in 2019… Wordt weer een gevaarlijke klant.

Sloddies

Teamselectie:
Laatste wissel voor de deadline Hamilton en 500L eruit; Hiquita en Haig erin.
Dat lijkt uiterst positief maar deze heren zaten helaas wel op de bank. Toch wel vertrouwenwekkend gedaan.
Ook Kelderman voor bankpunten, helaas.

Sloddies hadden gekozen voor Woods (hoe gaat het hem), Sagan en Colbrelli in de basis. Hoewel ik van tevoren alweer dacht: meeste sprinters kansloos. Positief: wel Alaflip als kopman. En van Aert was niet zo slecht; heeft vol op kop gereden voor Roglic. Matthews was overigens erg sterk,en die heb ik helaas niet......

Thomberg

Ik heb Ala en ook als captain vandaag, morgen denk ik echter dat Roglic dus overweeg hem te cappen, dom?

Ted de la course

Er hebben zo veel renners op de grond gelegen, daar moeten er een hoop toch iets aan over hebben gehouden. Ben benieuwd wat de schade is als alle stofwolken opgetrokken zijn. Hopelijk krijgen we morgen een etappe zonder dit drama al vrees ik t ergste..

Milanjacks

'@Vevie

Ik denk dat Alaphillipe wel 30 seconde verliest op Pogacar/Roglic op deze minder technische tijdrit. Al gaat het wel close worden.

Over morgen: Sagan op zijn allerbest kon hier niet winnen. Kijk naar de uitslagen van de laatste drie keer dat de tour finishte op de muur en de namen die in de top 10 stonden. Het feit dat Dan Martin een keer won en een keer tweede werd lijkt mij duidelijk genoeg. De enige uitzondering van sprinters die ik zou maken is Colbrelli/WVA maar de rest zou ik allemaal lekker op het bankje laten zitten. Ik verwacht dat dit echt te zwaar is voor MVDP(maar ben blij dat ik de afweging niet hoef te maken want het blijft Mathieu).

Laatst gewijzigd
Jari Litmanen

Wat is jullie advies voor morgen? Top 10 vandaag in je basis zeggen, en jongens als Sagan/Laporte/Cort/Colbrelli/Woods op de bank? Mollema basis?

Poeh, lastig hoor.

bakfiets

Wat ik vooraf al vreesde is helaas al in etappe 1 waar. 80% van het peloton ligt op de grond. Ik had 5 man top 20 niet opgesteld. 11 bij de eerste 23. Dus in de breedte zit het wel goed. Morgen weer een loterij. Tweede voor alaphillipe??? dus die gaat weer mee als cap.

KV

Tuurlijk stel je morgen Mollema op als je die meehebt.

vevie

'@milanjacks: zou heel logisch zijn. Ik ben benieuwd.

@jari: in deze vorm cap ik zelf Ala morgen. Uitgelezen kans om weer een etappe te pakken. Roglic en Pogacar zullen eerst maar moeten zorgen dat ze niet weer continu met elkaar bezig zijn.

Thomberg

Oef Merlier gekneusde dij

Odin

“Not the start that I wanted to this year’s tour. I’m a bit scraped up but will live. Thanks for all the well wishes.”

Schrijft Woods op twitter

Lijkt me enigszins mee te vallen. Zou morgen zomaar mee kunnen doen.

Harderijder

'@Thombeg en een verstuikte enkel. Die gaat niet veel klaarspelen voorlopig

Laatst gewijzigd
maarten26

Kelderman en Gaudu maar een plekje in de basis morgen! Woods kan gaan banken.

snoek1974

morgen verwacht ik dat het gaat tussen Ala , Roglic en Pogacar .

Woods zou ik normaal hier ook verwachten maar die is hard gevallen en verwacht ik nu niet

Sagan zou het moeten kunnen , weet niet of die ook gevallen is , want verwachte ik vandaag ook , maar kwam met veel achterstand binnen , maar die stel ik nog wel op

Verder Kelderman , Uran , Lutsenko , van Aert en Ballerini als negende renner voor mogelijke team punten

Mcburnie

Van de sprinters zijn pedersen, coquard en merlier enigzins gehavend uit de strijd gekomen.

Zowaar een onverwachts 'luxe" probleem voor morgen.
Verwacht Woods morgen eigenlijk nog wel op afspraak morgen, maar stel toch maar de klassementsmannen op die vandaag ook goed waren. Wellicht alleen nog een plekje inruimen voor WvA of Colbrelli, betekend wel daar er waarschijnlijk een puntenpakker op de bank zit, op dit moment zijn het Woods en Lutsenko die daardoor op de bank zitten.....

1 2 ... 180 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.