Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 207 ... 258 259
fringale

Had ik geweten dat Powless zo goed kan tijdrijden, had ik hem opgesteld. Maar laat ik mezelf troosten met de gedachte dat hij in vorm is, voor de vluchtersetappes.

nasibal

'@Fringale

Maar dat was toch wel redelijk terug te vinden op PCS geloof ik? Niet dat hij met zekerheid top 20 zou rijden, maar wel dat hij het kan. Ik moet zeggen dat overigens de jongens die ik van tevoren tussen 10 en 20 gokte het erg goed doen. Maar wie weet gaan ze nog dalen, er moeten nog wat toppers finishen natuurlijk.

Rim Brakes

Cat verzacht mijn telleurstelling in Jon ietsje.

Zadelpen

Goed nieuws voor de Porte kiezers, want lijkt aardig door te gassen.

Dion

Het gokje om Bissegger te nemen ipv Kung lijkt zich niet uit te betalen

Daan Brakenhoff

MAL ook goed onderweg, niet dat ik hem heb of dat hij nog enig kans heeft op een top5. Maar ach, voor wat het waard is, werd door vele wel afgeschreven door zijn tijdrit terwijl die helemaal niet zo slecht is de afgelopen jaren

fringale

Wout gaat dat voordeel niet hebben om renners voor hem in te halen, met 2 minuten ertussen, toch wel wat koersvervalsing in het reglement, vind ik

ditisdavid

MAL is de meest wispelturige tijdrijder in dit veld, bij zijn doorbraak in de Ronde van Zwitserland vijf jaar terug werd hij gewoon tweede in een niet al te heuvelachtige tijdrit. En dan heb je aan de andere kant *die* tijdrit vorig jaar.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Iedereen Démare en Gaudu wel opgesteld vandaag?

dazzler2120

Waarvoor, Kung gaat het geel niet pakken hoor

Jeffrey81

Zeker weten! Dikke teampunten jonguh! ;-)

De Condor van Echt

'@Daan: leuke variant op de vraag of je teampunten krijgt voor de ritzege!

Edit: jullie waren me voor :)

Edit 2: Porte rijdt wel lekker door! Moet ook wel, als ze tactisch willen gaan rijden straks. @Ric: waar had je gelezen dat Porte rustig aan zou doen?

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@dazzler hap! 😁

@Condor waarschijnlijk De Hogezandsche courant...

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Mooie battle voor de dagzege hoor.

Daan Brakenhoff

Dit Deens kampioenschap tijdrijden begint nu toch wel heel spannend te worden...

mart1202

Pff Vingegaard uiteindelijk toch op het bankje gezet. Baal er nu al van

Rob94

Normaal gaat alles fout bij last minute beslissingen, en nu ik ze een keer niet maak gaat het ook weer niet goed. Jezus, wat een mislukking is die Tour tot nu toe

DerbertHijkstra

Gezien de tussentijd van Thomas lijkt het me toch dat Ineos voor Porte moet gaan.

dazzler2120

Ja, niet die andere Ineos man die wel prima een bergje over komt, je weet wel, die Spanjaard?

Daan Brakenhoff

Voor Carapaz inderdaad ja

Capra

Wel spannend met Kung als captain en ook nog ff 5 euro ingezet op hem vanmorgen. Ben alleen nog bang voor van Aert

Jeffrey81

Ik vind het vooral jammer dat Bissegger in de regen moest rijden. Vrijwel als enige kanshebber voor de eindzege. Sowieso voor hem zelf, maar ook omdat hij nou net een renner was die voor mij enig verschil had moeten maken.

Wel mooi om te zien dat Roglic zich zo toont! De Tour is nog niet over voor hem :-)

dazzler2120

Hier ook Jeffrey
Hopen dat dit hem motivatie geeft om de tour uit te rijden en revange te nemen in de 2de tijdrit :')

Arne Riis

Roglic. Wat een held. (En blij dat ik hem toch heb opgesteld)

ditisdavid

Tot nu toe was het geen verkeerde strategie geweest om Pogacar in alles wat geen sprintrit is te cappen...

1 2 ... 207 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.