Sloddies
Alleen: er waren niet zoveel sprinters van 1,5 miljoen. Laporte, die heb ik ook. Van Poppel, die vooralsnog niet geweldig presteert. En dan,...... Bouhanni. Die staat echter bij mij op de zwarte lijst, en ik ben (ook in andere onderwerpen) een erg principieel iemand. Dat zit mij nu even erg in de weg.
Maar Walscheid; tot nu toe sprint hij al twee keer mee en als hij vandaag top 15 rijdt (wat ik overigens betwijfel) ben ik tevreden.
Wel zeer tevreden met de prestatie van Bjerg, daar had ik wel twijfels bij na zijn valpartij.
Laatst gewijzigd
La Primavera
Bissegger op 2de tussenpunt, incl. 2 riskante momenten dat hij bijna viel op maar 19sec achter Bjerg.
Toont dat óf Bjerg helemaal niet zo’n bijzondere tijd heeft gereden, of dat Bissegger wel een hele bijzondere tijd is aan het rijden
Toont dat óf Bjerg helemaal niet zo’n bijzondere tijd heeft gereden, of dat Bissegger wel een hele bijzondere tijd is aan het rijden
Zou hem juist precies omdraaien. Bjerg heeft een goede tijd gereden en Bissegger een slechte tijd door de omstandigheden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.