Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 206 ... 258 259
Jeffrey81

Regen nu. Dat is niet lekker voor Bissegger die zo gaat starten :-(

Milanjacks

In de Giro was die 33 seconde langzamer dan Ganna op een vergelijkbare tijdrit. Dan lijkt mij dit een matige tijdrit.

Mazza

Bjerg top 5?

Sloddies

Alleen: er waren niet zoveel sprinters van 1,5 miljoen. Laporte, die heb ik ook. Van Poppel, die vooralsnog niet geweldig presteert. En dan,...... Bouhanni. Die staat echter bij mij op de zwarte lijst, en ik ben (ook in andere onderwerpen) een erg principieel iemand. Dat zit mij nu even erg in de weg.

Maar Walscheid; tot nu toe sprint hij al twee keer mee en als hij vandaag top 15 rijdt (wat ik overigens betwijfel) ben ik tevreden.
Wel zeer tevreden met de prestatie van Bjerg, daar had ik wel twijfels bij na zijn valpartij.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Marijn

Daar lijkt het wel op ja, totaal onverwachts voor mij die was toch erg hard gevallen in etappe 1. Gelukkig wel opgesteld omdat ik weinig andere opties had.

Capra

Walscheid pakt in de sprints ook zijn puntjes wel mee, tot nu toe 10e en 16e. Met een 15e plek vandaag en nog wat 10e plaatsen in de sprints ben ik tevreden.
Als je het vergelijkt met mannen als Van Poppel, Laporte, Coquard enz.
Bouhanni is een positieve uitzondering

Capra

Als het trouwens blijft regenen kan hij nog wel eens hoger eindigen....

ditisdavid

Bjerg op weg naar de dagzege met dit weer? ;)

Gaf overigens aan dat zijn knie nog opspeelde op de klimmetjes dus het is te hopen dat hij de bergen over komt.

Milanjacks

MCnulpunty doet zijn naam eer aan. Al betwijfel ik hoeveel mensen hem hebben.

Gelukkig nog wel de etappe punten van Bjerg.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Dat Bissegger op de fiets bleef zitten mag een wonder genoemd worden.

ditisdavid

'@Milan
Toch nog 10%. Sowieso zijn de percentages bij UAE bijzonder.

Jeffrey81

Iemand een idee of het binnen nu en een uur weer droog zou kunnen zijn? Het duurt nog wel even voordat de verdere favorieten gaan starten.

dazzler2120

Bissegger op 2de tussenpunt, incl. 2 riskante momenten dat hij bijna viel op maar 19sec achter Bjerg.
Toont dat óf Bjerg helemaal niet zo'n bijzondere tijd heeft gereden, of dat Bissegger wel een hele bijzondere tijd is aan het rijden

nasibal

Hahaha, Cort, dat wordt weer lekker bankpunten grabbelen.

Capra

Die verrast inderdaad zeg!

rkmmr

Haha @nasibal, je had er niet bij gezegd dat hij ook kon tijdrijden :p

nasibal

Die gast gaat gewoon de Tour winnen, let maar op.

De Condor van Echt

Heb Cort getwijfeld om hem op te stellen, maar niet verder gekeken dan mijn neus Cort was….

nasibal

Ik heb vannacht om 2 uur nog even bedacht dat ik nog wel even voor de zekerheid moest checken of Cort toevallig ook opeens kon tijdrijden, zodat ik dat niet over het hoofd zou zien. Vrij snel tot de conclusie gekomen dat ik lekker kon gaan slapen. Dit had ik echt niet zien aankomen.

Daan Brakenhoff

Oef het was Cort of Costa voor plekje 9, rara wie het geworden is ;) . Gelukkig snoept hij nog wat puntjes af van de andere met zijn 0% opstelrate

Jeffrey81

Kijk, dat is nog eens de silver lining herkennen Daan! :-)

La Primavera

Bissegger op 2de tussenpunt, incl. 2 riskante momenten dat hij bijna viel op maar 19sec achter Bjerg.
Toont dat óf Bjerg helemaal niet zo’n bijzondere tijd heeft gereden, of dat Bissegger wel een hele bijzondere tijd is aan het rijden

Zou hem juist precies omdraaien. Bjerg heeft een goede tijd gereden en Bissegger een slechte tijd door de omstandigheden.

rkmmr

Cort werd wel ergens onderaan genoemd in de lange lijst van Feltet, maar even uitslagen gecheckt en geconcludeerd dat dat misschien meer was omdat het een Deen is..

De Condor van Echt

'@nasibal: same here. Lijkt een beetje op Tratnik in de Giro. Tijdrijder en heuvelaanvaller. Wist ik veel dat hij ook goed kon klimmen? Ca 70 bankpunten was het resultaat.

Zadelpen

Ik ben heel erg benieuwd naar Kelderman maar ook Mollema.

1 2 ... 206 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.