Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 205 ... 258 259
fringale

Overal dezelfde twijfel precies, Wal-oder-nicht-scheid ? Ik moet er ook nog 2 pikken uit Matthieu, Carapaz en onze vriend Walscheid

fringale

"Naast zijn kwaliteiten als lead-out en sprinter liet Walscheid ook zien in de race tegen de klok goed uit de voeten te kunnen. In de Giro werd hij zesde en achtste in de twee tijdritten. Of dat in de Tour ook gaat gebeuren, is nog maar de vraag: 'Ik bepaal een dag van tevoren hoe ik de tijdritten in ga. Die kan ik ook als halve rustdag gebruiken als ik erg moe ben. Maar als ik me goed voel, dan rijd ik ook vol.'"

Zou hij moe zijn ?

mas22

'@fringale als ik Walscheid zou hebben zou ik hem ook opstellen

Jeffrey81

'@Rim:

Dat was ook niet wat ik zei ;-)

Rick Uiterloo

Wat verwachten we van J. Castroviejo en Van Baarle vandaag?

Mazza

Wat verwachten we van Bjerg?

MichielH

Ik zou Bjerg zeker opstellen (10e)
Ik heb redelijke verwachtingen van Castroviejo (15e)
van Baarle mag me verbazen, maar verwacht ik niet in top 20. Het zou ook geen totale verrassing zijn.

DerbertHijkstra

Ik stel Bjerg op en niet Laporte. In principe kan Bjerg beter tijdrijden. Hij is op zijn plaat gegaan, maar toch 3 teamtruipuntjes van Pog. En ik zie Laporte niet zomaar top-15 rijden eigenlijk. Bij Bjerg heb je iig 3 puntjes + kans op top 15.

Sloddies

Dit parcours is toch echt geen biljartlaken. Volgens Feltet ruim 300 hoogtemeters op 27 km. Dan golft het toch behoorlijk hoor. Ik neem in ieder geval het gokje met Carapaz.

fringale

'@Sloddies : ik volg je, nu maar hopen dat Walscheid niet de pletwalscheid boven haalt en wat rust neemt met het oog op komende sprints

Rick Uiterloo

Zou Laporte in top 20 kunnen eindigen dan?

yoeri

'@Mas22; Ik heb precies hetzelfde probleem als jou. En ik kom er maar niet uit. Gaat dit net te lang zijn voor Bisseger? Heeft van Aert wel enige vorm om in de tour te kunnen excelleren, heeft de indruk van de juiste benen nog niet gewekt.

Heb ook al een keer of 4 tussen de kopmannen geswitcht. Ben toch bang dat ik alsnog voor Bisseger ga.

Oh Shit.. zie nu dat de rit al begonnen is. Wat vroeger dan de afgelopen dagen dus. Helaas.

Team:
WVA (c)
Bisseger
Porte
Roglic
Alaphillippe
Pogacar
Van der Poel
Kragh
Kelderman

Wissel:
Laporte
Hagen
Bouhanni
Van Poppel (Danny)
Démare
Woods
Colbrelli
Carapaz
Higuita
Schelling
Ewan (X)

Ric

Kut Ineos. Porte gaat rustig aan doen in de tijdrit

yoeri

Serieus? Hebben ze dat tijdens een interview laten weten? Dat zou enorm kut zijn. Als Porte nu tijd weet terug te winnen, dan zou het voor Ineos nog kunnen als tweede man. Heeft toch minder last van zijn valpartij dan Thomas zou je zeggen.

Pom titcock

'@yoeri, bijna zelfde team man, alleen vingegard ipv kragh vandaag. Billen knijpen nu met uran en laporte op het bankie en port in de basis..

Antonini

Weet iemand of de favorieten Kung en Bissegger de afgelopen dagen ook zijn gevallen?

ditisdavid

Als je Urán vandaag niet hebt opgesteld wil je toch nog steeds dat hij kort rijdt met het oog op (toekomstige) klassementspunten?

Dat Porte hier gespaard word was voor de Tour ook al reëel gezien zijn rol binnen de ploeg, net als met Van Aert (die ik overigens wel heb) is het toch een deel wishcasten geweest om hem mee te nemen.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Bjerg is in orde 💪🏼

Milanjacks

Wallscheid valt tegen.

Capra

Ben wel tevreden over Walscheid, gaat wel top 20 worden

Daan Brakenhoff

Het is ook niet alsof Walscheid aangaf om in de tijdritten te herstellen zodat hij rit 6 weer mee kan gaan sprinten...

Jeffrey81

Die heeft zeker niet gespaard, als ik de beelden zo zag.

Milanjacks

Voor een 16de plek hier neem je hem toch niet mee lijkt mij, normaal gesproken sprint die toch een stuk minder dan de andere 1.5 mlijoen renners over de rest van de etappes.

Capra

Dat zou hij doen als hij moe was, maar hij is duidelijk voluit gegaan. Binnen 50 seconden van Bjerg, die één van de betere tijdrijders is. Meer kon je niet verwachten denk ik

dazzler2120

Idd Capra,
Is gewoon een degelijke tijdrit van Walscheid, waar hij hiermee eindigt ligt aan de concurrentie. Maar als je had verwacht dat hij dichterbij de tijd van Bjerg zat zoals @milanjacks dat doet... Sja dan heb je onrealistische verwachtingen.

1 2 ... 205 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.