"Naast zijn kwaliteiten als lead-out en sprinter liet Walscheid ook zien in de race tegen de klok goed uit de voeten te kunnen. In de Giro werd hij zesde en achtste in de twee tijdritten. Of dat in de Tour ook gaat gebeuren, is nog maar de vraag: 'Ik bepaal een dag van tevoren hoe ik de tijdritten in ga. Die kan ik ook als halve rustdag gebruiken als ik erg moe ben. Maar als ik me goed voel, dan rijd ik ook vol.'"
Zou hij moe zijn ?
'@Mas22; Ik heb precies hetzelfde probleem als jou. En ik kom er maar niet uit. Gaat dit net te lang zijn voor Bisseger? Heeft van Aert wel enige vorm om in de tour te kunnen excelleren, heeft de indruk van de juiste benen nog niet gewekt.
Heb ook al een keer of 4 tussen de kopmannen geswitcht. Ben toch bang dat ik alsnog voor Bisseger ga.
Oh Shit.. zie nu dat de rit al begonnen is. Wat vroeger dan de afgelopen dagen dus. Helaas.
Team:
WVA (c)
Bisseger
Porte
Roglic
Alaphillippe
Pogacar
Van der Poel
Kragh
Kelderman
Wissel:
Laporte
Hagen
Bouhanni
Van Poppel (Danny)
Démare
Woods
Colbrelli
Carapaz
Higuita
Schelling
Ewan (X)
Als je Urán vandaag niet hebt opgesteld wil je toch nog steeds dat hij kort rijdt met het oog op (toekomstige) klassementspunten?
Dat Porte hier gespaard word was voor de Tour ook al reëel gezien zijn rol binnen de ploeg, net als met Van Aert (die ik overigens wel heb) is het toch een deel wishcasten geweest om hem mee te nemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.