Inderdaad. Behalve al een mooie portie pech met oa uitvallen van Haig en Ewan heb ik deze keer gewoon echt de verkeerde sprinters gekozen met bv Coquard, Van Poppel en in wat mindere mate Wout en Pedersen.
Zonder Cav, een Alpecin mannetje, Bouhanni of Demare wordt het nog een lange lijdensweg naar Parijs.
Ik vind je posts wel wat vervelend @milanjacks. Dit was een best prima sprint van Philipsen. Net niet gewonnen, maar met hem nog 15 andere sprinters.
De keuze Cavendish vs Colbrelli is wat mij betreft ook nog zeker niet beslecht. Eerst maar eens afwachten hoe ver Cavendish deze ronde komt. Dat ie rap is zegt wat mij betreft nog niets over of hij de zware bergetappes gaat overleven.
Prima sprintje inderdaad. Maar Giroud is nog geen Benzema. Aardig gedaan, goed voor de sfeer. In mijn ogen gewoon bizar en ik weet dat ze in Vlaanderen hier echt geen sok van begrijpen. Philipsen komt er nog wel, maar nu is Merlier gewoon rapper. Maar goed iedereen zijn eigen kijk. De nasibal is met even te heet. Staat deze evergreen al op het muzieklijstje?
Btw: heerlijk om Cav in mijn team te hebben. 😜 (emo geleend van @Jori)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.