Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 215 ... 258 259
KV

Inderdaad. Behalve al een mooie portie pech met oa uitvallen van Haig en Ewan heb ik deze keer gewoon echt de verkeerde sprinters gekozen met bv Coquard, Van Poppel en in wat mindere mate Wout en Pedersen.

Zonder Cav, een Alpecin mannetje, Bouhanni of Demare wordt het nog een lange lijdensweg naar Parijs.

Zadelpen

Vanaf etappe 9 gaan we pumpen. Maar we zijn al “weg gevallen”. Het is zelfs zo sneu dat de aap in óns logeert.

Afschuwelijk.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik vind je posts wel wat vervelend @milanjacks. Dit was een best prima sprint van Philipsen. Net niet gewonnen, maar met hem nog 15 andere sprinters.

De keuze Cavendish vs Colbrelli is wat mij betreft ook nog zeker niet beslecht. Eerst maar eens afwachten hoe ver Cavendish deze ronde komt. Dat ie rap is zegt wat mij betreft nog niets over of hij de zware bergetappes gaat overleven.

nasibal

Pas op @Pietje, straks wordt je ook pedant genoemd ;) ;)

@Zadelpen

Het is de schuld van de aap! of de app, of beiden...

Laatst gewijzigd
Odin

Cav die dat record ruikt? Die gaat die bergjes wel over komen hoor, daar twijfel ik niet aan.

Lo Zar

Prima sprintje inderdaad. Maar Giroud is nog geen Benzema. Aardig gedaan, goed voor de sfeer. In mijn ogen gewoon bizar en ik weet dat ze in Vlaanderen hier echt geen sok van begrijpen. Philipsen komt er nog wel, maar nu is Merlier gewoon rapper. Maar goed iedereen zijn eigen kijk. De nasibal is met even te heet. Staat deze evergreen al op het muzieklijstje?

Laatst gewijzigd
kevinraar

297 punten gehaald gestegen van 86.3 naar 94.0

nasibal

Maar Giroud is nog geen Benzema

Philipsen komt er nog wel, maar nu is Merlier gewoon rapper

Dus Giroud is geen Benzema, maar Merlier wel een Depay, zie ik het zo goed?

Daan Brakenhoff

Kevin is spekkoper met Cav en Philipsen. En ik maar blij zijn dat tweemaal de bokser cappen goed verloopt...

Lo Zar

Tsss.. pfff nasibal.. laat je niet kennen in je euforie. Merlier is Benzema. Het idee Philipsen is rapper dan Merlier mag men nog even over nadenken.

nasibal

'@Lo Zar

Maar Depay is toch gewoon rapper?

Lo Zar

Mijn excuses.. deze woordgrap was even te rap voor me. Briljant 😂

Treenert

Met mn wissel Bouhanni voor Laporte en het er uit knikkeren van Thomas voor Porte en Gaudu mag ik vooralsnog niet klagen. Dat zit me allerminst meer mee dan ik zelf vooraf verwacht had.
geheel naar verwachting 😉
Btw: heerlijk om Cav in mijn team te hebben. 😜 (emo geleend van @Jori)

een aanname van de onwetende wielervolger.
daar ben ik er dan ook één van

Laatst gewijzigd
Odin

Mooie etappe morgen, wordt nog een uitdaging om de juiste renners op te stellen.

Milanjacks

Wat je zegt Odin, voor de laatste vier plekken hebben we Rui Costa, Bjerg, Majka, Valverde, Gaudu, Uran, Porte en Matthews. Ik denk dat het lootjes trekken gaat worden.

joris dor

Pff terug een moeilijke morgen :s VDPoel, Alaphilippe of in mijn ogen kanshebber Pogacar, maar vraag mij af als die morgen vol voor de winst gaat als de etappe erna een klimmer is ...

Milanjacks

Een site die ik hoog heb zitten heeft toch de wat meer sprintende puncheurs dan de klimmende puncheurs. Dit verbaast mij toch wel enigzins. Brengt mij toch aan het twijfelen.

https://www.touretappe.nl/tour-de-france-2021-favorieten/etappe-7-kanshebber-tdf-2021/

Hangtieniedanstaatie

Wie heeft Touretappe nou hoog zitten?

Die zetten er nog wel eens renners bij die niet eens meedoen.

Milanjacks

'@Hang

Bij de Giro zaten ze er verassend vaak in de goede richting(ook als iedereen de andere kant op keek).

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Vreemd dat QS niet voor Ballerini gaat, want Cav had toch al een zege?

kevinraar

mij team voor morgen
van der poel
van aert
pogacar
roglic
uran
kelderman
mollema
liutsenko
colbreli

bank
poels
kruiswijk
porte
mcnulty
yates
sagan
cavendish
phlipssen
coqard
van poppel

nasibal

'@Milanjacks

Nu maakt je ECHT een grapje he? Toch? Zolderkamertjeswebsite touretappe?

Zelfs een kapotte klok heeft twee keer per dag gelijk.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Ik neem aan dat het gewoon een grapje is. Koen Bouwman had anders een stuk of 4 etappes gepakt in de Giro

Florian

Test.

Thomberg

'@nasibal, elke keer als ik nu Zabel zie staan moet ik toch wel gniffelen omdat jij hem op de bank hebt. Speciaal meegenomen voor bankpunten terwijl hij het beter doet dan Coquard en van Poppel bij elkaar.

Als Touretappe van Poppel nou voorspelt morgen, neem ik hem mee. Kan niet mis gaan

1 2 ... 215 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.