Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 217 ... 258 259
KissMyAce2.0

Van Avermaet captain. Bloedvorm. Gister enorm lang voor jagend peloton uitgereden. Dat doe je niet als je niet goed bent

Milanjacks

'@Kissmyace

Mocht de firma Boskalis nog op zoek zijn naar een paar kuub zand mag ik dan jou adres door geven?

De Coltrui

Las vanmorgen i het AD dat Naessen een grote vlucht met Belgen wel ziet zitten. Kan volgens mij alle kanten op vandaag, dus in ieder geval ook maar Cav voor 8 groene trui punten vandaag meenemen. Ik denk dat er vanmiddag een paar uit hun dak gaan met precies de goede renners in de aanval, en de balers die net hun bankzitters in de vlucht mee zien gaan. Voor Scorito in ieder geval de grootste goketappes.

mas22

Dit soort etappes zijn lastig te voorspellen, het kan echt alle kanten op. Op zich is het wel een etappe voor MVDP, het zou me dan ook niks verbazen als Alpecin de boel gaat controleren om het geel te verdedigen.

Sagan verwacht ik niet vandaag, die heeft nog last van zijn knie. Ik weet niet of dit voor Colbrelli te zwaar is. De enige heuvel sprinter die ik dit op zeker zie overleven is Matthews, maar die heb ik niet.

Daarom vooral punchers vandaag en maar hopen op het beste.

Alaphilippe
Pogacar
Roglic
Gaudu
Woods
Latour
Colbrelli
Van Aert
Ballerini

Ik twijfel nog om Colbrelli eruit te halen voor een Izagirre of misschien wel Bissegger vanuit de vlucht. Maar Colbrelli zou net zo goed zelf mee kunnen gaan in de vlucht. Andere optie zou Carapaz zijn. Nog even iets om over na te denken.

Ted de la course

'@Rim Brakes heb je enig idee hoe Ionekke ervoor staat? Verscholen of naweeën van een val? Tijdrit viel me toch wel behoorlijk tegen.

zomaareens

Kan ballerini dit ja?

Simonhout

Laatste twee plekken gaan tussen Uran, Woods, Cosnefroy, Sagan, Laporte en Colbrelli. Laatste drie redden het misschien niet. Iemand een idee of er iets met Cosnefroy is? Zou in de eerste twee etappes, normaal gesproken, ook wel top tien geëindigd zijn. Misschien wel een dagje voor Stuyven vanuit de ontsnapping, heb hem helaas niet in mijn team alleen.

Baskeee

Sta op 61% dus een risicootje kunnen we wel nemen een keer.

Ala (C)
Pogacar
Woods
Izaguirre
Matthews
Colbrelli
Asgreen
Kragh
Pacher

Uran, van Aert, Roglic, Gaudu etc op 't bankie.

Milanjacks

Ik las een tweet over twee Franse renners een tijd geleden: Renner X lijkt mee te vallen(de valpartij), over Cosnefroy maak ik mij meer zorgen.

Volgens mij is die in de eerste dagen hard onderuit gegaan.

floda

Laporte en sagan toch maar op de bank, gaat toch te zwaar komen….

Aanklampen

Qua hoogtemeters valt het nog mee met 3.117, echter probleem zit hem in dat de hoogtemeter vooral in de laatste 10km zitten..

Wie wil in godsnaam 150km achtervolgen om vervolgens af te leggen tegen Matje of Flip. Voor veel punchers betekent dit dat ze weg moeten zijn voor die ene laatste klim. Ondanks dat laatste km oploopt is dat niet genoeg voor veel van de renners.

Mazespin

Nog lichte twijfel tussen Cort of Kragh, op dit moment staat Cort erin.
Of toch allebei en Gaudi of Roglic thuis laten.

Op dit moment
Ala (c)
Pog
Rog
Gaudu
Woods
Lutsenko
Colbrellig
WvA
Cort

jslk

Ik neem Cort mee, hoop dat ie mag van Rigoberto.... SKA twijfel ik ook nog over, weet dan niet wie ik eruit moet gooien, roglic wellicht. en ik heb nog een Woods die ik wellicht wil meenemen, die staat best ver en wil wellicht wel wat.

Boasson en Hagen

Ik heb er moeite mee vandaag, vanwege de onvoorspelbaarheid. Heb nog Gaudu, Uran, Woods, Sagan, Valverde en Laporte op de bank, maar zie ook niemand die ik eruit durf te halen. Ben benieuwd.

geelinlatourette

Twijfel voor mn 9e plekje tussen Colbrelli en Kelderman. Ben toch eerder geneigd om te constateren dat deze etappe te zwaar is voor Colbrelli, maar ik zie Kelderman ook niet in de top 10 eindigen. Team voor vandaag:

Flip (C)
Pog
Rog
Gaudu
Woods
Asgreen
Oeroeboeroe
WvA
Colbrelli/Kelderman

Dion

Bissegger in de aanval of is die voorlaatste klim te steil?

geelinlatourette

'@dion ik zie Bissegger het vandaag niet redden. Ik denk ook eerder dat EF de Cort kaart zal trekken als Uran dat toelaat.

LeoR 16

Over Cosnefroy: Die is inderdaad gevallen in rit 1, maar sprak diezelfde avond toch nog ambities uit om goed te presteren in rit 2. Dat lukte uiteindelijk niet (aan de uitslag te zien), maar doet mij toch vermoeden dat de gevolgen van de val wel meevallen. Over rit 3 lees ik dat hij zich bewust op achterstand heeft laten rijden, om dat het (voor hem) van te voren duidelijk was dat het parcours levensgevaarlijk was, en er (weer) valpartijen gingen van komen.

Ik twijfel tussen hem en Pacher voor het laatste plekje vandaag. Ik verwacht dat ze beide fysiek in orde gaan zaan, maar ondanks dat een scenario met een winnende vluchter zeer reëel is, is de kans om mee te zijn niet zo groot. Altijd een beetje gokken dus.

Laatst gewijzigd
fringale

Moeilijk te voorspellen rit vandaag, daarom even resummeren wat we weten en ik daaruit veronderstel dat invloed kan hebben op het scenario :
- zwaar weekend voor de boeg : AK-ploegen gaan hun (geblutste) kopmannen en (geblutste) luitenanten relatieve rust geven tot eventueel in de finale, als het kwestie wordt van een opportunistische concurrent te volgen
- boniseconden bovenop klim 2e categorie en aankomst : AK-ploegen die wonden likken willen dat de boni weg zijn en geven vrijgeleide aan een grote vlucht
- AK-mannen liggen niet wakker van gele Matthieu of gele Wout : Matthieu mag mee in de vlucht, WVA mag mee in de vlucht
- Matthieu is hors catégorie : een vlucht met Matthieu gaat dus niet door, je zal wel gek zijn
- lastige finale : enkel een homogene (iedereen denkt van iedereen te kunnen winnen, op de gangmakers (ploegmaten die zich opofferen tot aan de bergzone) na) vlucht draagt ver
- Cav en volgens mij ook Philipsen azen op groen : ofwel geen concurrenten (Matthews, Colbrelli, Bouhanni en Sagan) in de vlucht ofwel zelf mee in de vlucht met tussensprint op 100 km

zomaareens

Gewoon een klassieker vandaag met vd poel als winnaar

Boasson en Hagen

Ik denk niet dat het te zwaar is voor Colbrelli. De afstand moet hij prima aankunnen gezien zijn resultaten, en als ik naar de Dauphiné kijk zat hij er elke keer bij na een 2e categorie klim. Van het Italiaans kampioenschap kan ik geen profiel vinden, maar aangezien dat op Imola was schat ik het ook in als pittig parcours.

De Coltrui

Ik denk dat een vluchtgroep het toch moeilijk gaat krijgen met MvdP in het geel. Ik denk dat ze de trui echt wel tot het uiterste gaan verdedigen, en wat is er mooier dan in het geel een etappe winnen?

danusz1986

Laatste plek voor Sagan, Carapaz, SKA en Uran hmm

Luke Rhinefield

Mensen die roglic hebben en niet opstellen maken dezelfde fout als in etappe 5.

Hangtieniedanstaatie

Tuurlijk stel je Roglic op.

1 2 ... 217 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.