Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 235 ... 258 259
kevinraar

242 punten gehaald gestegen van 94.8 naar 96.2

Valvuillerdemoz

Prima dagje Kevin. En dat met Van Aert op de bank??

JoranBarca

'@RemmertW Gevallen in de eerste en vierde etappe. Klassement opgegeven, doel is nu om Mas naar het podium te brengen in Parijs.

kevinraar

klopt ik had van aert helaas op de bank

JesperRenrad

Ik lees veel opstelissues voor vandaag; na gisteren van Aert in de bergen zal vandaag Uran Uran Uran de sprint wel winnen...?
Kopman wel echt een probleem; Wout nog dronken van de bubbels van gisteren, Bouhanni heeft gister afscheid genomen van zn hele ploeg, Sagan fietst met een dikke knie rond, Colbrelli gisteren een hitte-beroerte (bestaat dat ja?).... Ewan, demare en Coquard volgen de tour al vanaf een luie stoel....

Misschien een Sagan dagje zoals Jens Claeys zegt?

Jasperdewaal11

Pfff Van Aert niet opstellen natuurlijk maar valt me nog mee hoeveel ik zak maar 1,8% (84,5 nu). Ik kan vandaag kiezen tusen v Aert, Colbrelli, Laporte of Pedersen voor kopman, op allen is wat aan te merken.

Ik zal maar eens roepen om mijn moeder....

Thomberg

Ik heb v Aert niet maar na gisteren zou ik hem juist kopman maken. Iemand die een bergrit en sprintrit na elkaar wint, gebeurt niet vaak. Die wil hij wel hebben

De Condor van Echt

'@kevinraar: prachtige scores, vm beter dan bijna iedereen op dit forum! Zo zie je maar weer dat je gewoon je eigen gedachten moet volgen en niet teveel naar ons moet luisteren ;)

Starlynk

Laatste afweging voor vandaag: Danny van P0ppel of Rigoberto Uran voor de 8 "zekere" puntjes.. ik neig momenteel naar het laatste, maar dan zul je natuurlijk net zien dat Van Poppel deze keer wel meedoet :p

La Primavera

'@Starlynk Ik blijf Danny gewoon opstellen. Zo heb ik tenminste iemand om op te zeuren dat de poule voor geen meter loopt. :)

drop drover

Van Aert wel/niet kopman vandaag. That's the question.
Scorito technisch niet zo blij met zijn actie van gisteren (als liefhebber uiteraard wel)
Hij heeft zijn overwinning binnen en het kan zijn dat hij veel werk moet doen om Vingegaard in een evt waaierrace te begeleiden. Heeft hij dan nog de kracht/zin om te sprinten? Het blijft natuurlijk Van Aert...
Andere opties; Bouhanni (kan lossen ergens onderweg) of Sagan (wat zekerdere optie, maar wel voor plek 5/8)
Zal wel weer last minute decision worden en dan vanavond weer balen van mijn keuze.

RJezus

Verwacht iemand nog een vlucht en overweegt bijvoorbeeld Bissegger?

Aranburu zou ik ook kunnen overwegen voor de laatste lege plek maar die laat weinig zien.

JesperRenrad

RJezus, ik zou zelf eerder voor opvulsel punten gaan (teamgenoten Pogacar, teamgenoten Cav, Uran, Vingegaard, Quintana, etc)

Westland95

Ik verwacht ook wel dat Wout heel graag een sprintetappe zou willen winnen de dag na een gewonnen bergetappe.

Hangtieniedanstaatie

Michael Boogerd verwacht in ieder geval dat het te lastig zal zijn voor de Cav.

Odin

Als Boogerd dat verwacht kan je er van uit gaan dat dat niet het geval is.

Antonini

vAert is nu toch de absolute kopman van TJV? Met alle respect voor Vingegaard, zeker gezien zijn prestatie gister, is hij toch gewoon een talent dat leuk presteert. Hij zal wat ondersteuning krijgen van de ploeg, maar als er ergens kansen liggen voor vAert dan gaan ze daar toch vol voor. Hij is toch de vedette van het team naast Roglic.

Fiepke

Hier ook twijfel over kopmankeuze. Sta overigens in niemandsland (67,3%). Ene dag stijg ik paar procent, andere dag daal ik er een paar. Voor mijn potentiële kopmannen in sprintetappes (WvA, Sagan en Colbrelli) is allemaal wat te zeggen en op mijn uiteindelijke eindscore zal het ook allemaal niet zo'n effect hebben.

MarvinG

Kopmankeuze vind ik lastig vandaag. Heb nu Cavendish staan en gok erop dat hij er wel bij blijft vandaag :)

Boasson en Hagen

W A A I E R S :D

Mazza

Bouhanni als C vandaag, maar de waaiers laten me toch twijfelen. Ik zie hier boven te zwaar voor Cav dan zal dan ook wel gelden voor Bouhanni, maar zonder dat het een echte waaier wordt is er toch maar 1 3de categorie berg of zitten er nog de zogehete 5de categorie bergjes er tussen

Treenert

[Quote]Michael Boogerd verwacht in ieder geval dat het te lastig zal zijn voor de Cav.[/quote] die Boogerd, grappige man is dat toch!

DerbertHijkstra

Ik ga ervan uit dat Matthews nog iets wilt doen voor het groen, dus Cav gaat lozen en de sprint wilt winnen. Bouhanni vertrouw ik niet dat die de heuveltjes over komt. Matthews (C).

Dion

'@RJezus

Zat met diezelfde vraag. Wil Bissegger toch nog eens inzetten ergens, maar heb voor vandaag:

Cav, Bouhanni, Sagan, Colbrelli, Matthews, Laporte, van Aert en opvulling Poga + Vingegaard.

Dan zou vingegaard eruit moeten maar dat zijn 10 zekere punten en evt. 10 extra mocht van Aert zin hebben vandaag.

ditisdavid

Sagan start niet. Dat is nu 21 miljoen aan uitvallers voor mij, en de helft van mijn sprintteam (welke ook Van Poppel telt) weg...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 235 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.