Ik lees veel opstelissues voor vandaag; na gisteren van Aert in de bergen zal vandaag Uran Uran Uran de sprint wel winnen...?
Kopman wel echt een probleem; Wout nog dronken van de bubbels van gisteren, Bouhanni heeft gister afscheid genomen van zn hele ploeg, Sagan fietst met een dikke knie rond, Colbrelli gisteren een hitte-beroerte (bestaat dat ja?).... Ewan, demare en Coquard volgen de tour al vanaf een luie stoel....
Misschien een Sagan dagje zoals Jens Claeys zegt?
Van Aert wel/niet kopman vandaag. That's the question.
Scorito technisch niet zo blij met zijn actie van gisteren (als liefhebber uiteraard wel)
Hij heeft zijn overwinning binnen en het kan zijn dat hij veel werk moet doen om Vingegaard in een evt waaierrace te begeleiden. Heeft hij dan nog de kracht/zin om te sprinten? Het blijft natuurlijk Van Aert...
Andere opties; Bouhanni (kan lossen ergens onderweg) of Sagan (wat zekerdere optie, maar wel voor plek 5/8)
Zal wel weer last minute decision worden en dan vanavond weer balen van mijn keuze.
vAert is nu toch de absolute kopman van TJV? Met alle respect voor Vingegaard, zeker gezien zijn prestatie gister, is hij toch gewoon een talent dat leuk presteert. Hij zal wat ondersteuning krijgen van de ploeg, maar als er ergens kansen liggen voor vAert dan gaan ze daar toch vol voor. Hij is toch de vedette van het team naast Roglic.
Hier ook twijfel over kopmankeuze. Sta overigens in niemandsland (67,3%). Ene dag stijg ik paar procent, andere dag daal ik er een paar. Voor mijn potentiële kopmannen in sprintetappes (WvA, Sagan en Colbrelli) is allemaal wat te zeggen en op mijn uiteindelijke eindscore zal het ook allemaal niet zo'n effect hebben.
'@RJezus
Zat met diezelfde vraag. Wil Bissegger toch nog eens inzetten ergens, maar heb voor vandaag:
Cav, Bouhanni, Sagan, Colbrelli, Matthews, Laporte, van Aert en opvulling Poga + Vingegaard.
Dan zou vingegaard eruit moeten maar dat zijn 10 zekere punten en evt. 10 extra mocht van Aert zin hebben vandaag.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.