Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 234 ... 258 259
Jeffrey81

Lijden is hier het kernwoord Rob 😉

LeoR 16

Gaat WVA straks nog moeten wachten en de boni aan zijn ploegmaat gunnen?

Laatst gewijzigd
La Primavera

@Starlynk kan erger, ik heb Flip en Van Aert op de bank zitten :)

kan erger, ik heb flip captain en Van Aert op de bank zitten :)

ditisdavid

Van Aert gebankt, O'Connor en Gaudu in de ploeg, de gifbeker is na anderhalve ronde aan tegenvallers nog steeds niet leeg.

rkmmr

Slechtste etappe (qua opstellen) tot nu toe en er waren er al veel slecht.. Van Aert op de bank, Woods kopman, Alaphilippe die niet kan doseren en Gaudu die er doorheen zakt

De Condor van Echt

Hier ongeveer hetzelfde, WvA bank, Flip mee, Woods c. En in de vriendenpoule had iemand zodanig slechte teambalans dat hij WvA “moest” opstellen, en wordt dus zodoende beloond voor slechte TS 😡

vevie

Zijn er eigenlijk mensen die wél van Aert hebben opgesteld?

Heb hem zeker opgesteld. 249 Puntjes gehaald. Had vandaag de nummer 1, 4, 5, 6 en 9. Had Tadej, die ik verdenk van het een beetje laten lopen bergop, als C.

MarvinG

Schade valt uiteindelijk nog mee, met Pogacar, Uran, Lutsenko, Kelderman, Valverde en Woods nog in de Top 20. Slechts 0,3% gedaald, naar 94,2%.

dewim

Hier Wout ook op de bank, desondanks toch nog 225 ptn behaald. Benieuwd of hij weer vol voor de sprinten gaat 🧐

Henk

Er zijn er 2 te laat binnen.
Niet Cav en Bouhanni

De Condor van Echt

Bedankt @Henk!

fringale

Blij met zege van Wout, uiteraard, maar niet opgesteld en Alaphilippe kapitein gemaakt. Ik zak naar niveau “nog net gouden bekertje”, en hoop op “nog net bronzen bekertje”, want geen Uran of Jonas of Lutsenko of Phillipsen of Bouhanni…

Starlynk

Viel me wel op dat toch nog best veel mensen een andere captain dan Pogacar hadden gespeeld.. Met die vluchters moet je toch net een beetje dat geluk hebben dat jouw man meezit en dat ie dan ook nog voorop blijft.. Voor de rest zit de stijgende lijn hier er wel in met de vier sterkste klimmers (Pogacar, Vingegaard, Uran, Carapaz) in mijn team. Dat was ook wel nodig, want zonder VDP, Merlier en Cav was de eerste week geen vetpot. Bekertje lijkt nu weer in zicht!

Hangtieniedanstaatie

+1

DerbertHijkstra

Zonder Cav wel een heel moeilijke kopmankeuze morgen. Gaat WvA sprinten nadat hij al een etappe op zak heeft? Risicotje. Maakt Bouhanni kans om voorin te eindigen na de opgave van zijn 2 leadouts vandaag? Zal hij uberhaupt voorin zitten met waaiers? Ik neig er zelfs naar om Matthews te cappen.

snoek1974

Ik ook van Aert op het bankje , nog teveel keuzes .

Was was de tijdslimiet vandaag , zie dat Ballerini op 40 en Kragh zelfs op 46 is binnengekomen

Jv1997

Kragh was 3 seconde binnen de tijdslimiet van 47:39

reiniersz

Ik heb op het moment echt geen idee wat te doen met Danny van Poppel. Zou hem eigenlijk weg willen laten voor Kragh Andersen, maar na zijn dag vandaag ook niet echt het idee dat dat een slim plan is. Anders kom ik uit bij Carapaz voor een paar sprokkel puntjes. Hoe kijken jullie aan tegen Van Poppel en Kragh Andersen voor morgen? Ben geen echte wielerkenner dus vraag me ook heel erg af hoe zo'n dag als vandaag door zal werken op Kragh Andersen.

bakfiets

Ik stijg elke dag weer een paar procent met 5 uitvallers (haig, roglic, coquard, demare en ewan). Vandaag ook van aert niet opgesteld. Wel overwogen maar zag hem gewoon niet in de vlucht vandaag. Ik had hem vrijdag zeker verwacht.

Morgen stel ik van poppel gewoon weer op. Veel andere smaken heb ik niet. Bij mij valt aranburu tegen. Dacht toch ergens gelezen te hebben dat hij op het vlakke mee zou sprinten.

La Primavera

Mag ik iemand voor de Zubeldia award nomineren?

Chaves staat nu 14e in AK. Nog geen seconde in beeld geweest.

KV

Voor de Zubeldia award moet je wel top 10 staan vind ik

Pietje Precies

Nee, dat is geen slim plan @reiniersz. Als de alternatieven Kragh en Carapaz zijn moet je van Poppel gewoon lekker opstellen en hopen dat ie morgen wel een keer aan sprinten toekomt.

Bilbao is keurig op weg voor de Zubeldia Award

Laatst gewijzigd
Thomberg

Van Poppel morgen 9de, let op! (Ik zeg niet welke)

jenzrscl

Morgen eens een sagan dag? Ze hebben nog niet veel geraapt bora. En sagan pikt altijd wel zijn ritje uit.. Relatief korte rit.. Dus mss wel een idee om het vanaf het begin hard te maken. Ik verwacht toch een harder gevecht aan start dan andere sprintetappes..

RemmertW

Wat is er met MA Lopez aan de hand?

Hier wel V Aert in de basis ivm uitvallen Haig Roglic.
Niet perse een balans probleem denk ik.
10 klassement/klim leek mij vooraf prima met dit parcours

1 2 ... 234 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.