Viel me wel op dat toch nog best veel mensen een andere captain dan Pogacar hadden gespeeld.. Met die vluchters moet je toch net een beetje dat geluk hebben dat jouw man meezit en dat ie dan ook nog voorop blijft.. Voor de rest zit de stijgende lijn hier er wel in met de vier sterkste klimmers (Pogacar, Vingegaard, Uran, Carapaz) in mijn team. Dat was ook wel nodig, want zonder VDP, Merlier en Cav was de eerste week geen vetpot. Bekertje lijkt nu weer in zicht!
Zonder Cav wel een heel moeilijke kopmankeuze morgen. Gaat WvA sprinten nadat hij al een etappe op zak heeft? Risicotje. Maakt Bouhanni kans om voorin te eindigen na de opgave van zijn 2 leadouts vandaag? Zal hij uberhaupt voorin zitten met waaiers? Ik neig er zelfs naar om Matthews te cappen.
Ik heb op het moment echt geen idee wat te doen met Danny van Poppel. Zou hem eigenlijk weg willen laten voor Kragh Andersen, maar na zijn dag vandaag ook niet echt het idee dat dat een slim plan is. Anders kom ik uit bij Carapaz voor een paar sprokkel puntjes. Hoe kijken jullie aan tegen Van Poppel en Kragh Andersen voor morgen? Ben geen echte wielerkenner dus vraag me ook heel erg af hoe zo'n dag als vandaag door zal werken op Kragh Andersen.
Ik stijg elke dag weer een paar procent met 5 uitvallers (haig, roglic, coquard, demare en ewan). Vandaag ook van aert niet opgesteld. Wel overwogen maar zag hem gewoon niet in de vlucht vandaag. Ik had hem vrijdag zeker verwacht.
Morgen stel ik van poppel gewoon weer op. Veel andere smaken heb ik niet. Bij mij valt aranburu tegen. Dacht toch ergens gelezen te hebben dat hij op het vlakke mee zou sprinten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.