Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 233 ... 258 259
Pom titcock

Van aert is gewoon springplank voor vingegaard straks, zo simpel is dat

Treenert

Cav gaat het niet halen vandaag vrees ik.
Jawel joh, zit wel zoveel afdaling in, dat komt wel goed. Of is dat juist een wens van je?

Morgren als 9e man Van Aert of J. Herrada?
Laatstgenoemde heeft nog niets laten zien, verwacht Van Aert an sich niet mee. Dus ga maar voor J. H.
Balen!

Ik heb Cav in het team, niet als ‘extra sprinter’ maar gewoon als sprinter.
Dan heb je wel 'mazzel' dat hij het ook doet, absoluut geen zekerheidje. En daarnaast is het ook zo dat Colbrelli zich behoorlijk alleen moet redden, bij Team BikeExchange wordt er zichtbaar meer voor Matthews gereden. Waarom is voor mij ook een ?

Laatst gewijzigd
Rob94

Gaudu er ook al af. Wat een bagger Tour voor mijn poule zeg.

floda

Pfff gaudu roglic thomas Porte demare coquard haig …. Hou echt niemand over….

Pietje Precies

'@LeoR, de GPS van O'Connor en Bilbao klopt (vrij zeker) niet. Hun oorspronkelijke fiets staat (vrij zeker) op de wagen na pech eerder in de etappe.

ditisdavid

FDJ in de Tour mag als hele ploeg wel op de zwarte lijst inmiddels.

LeoR 16

'@treenert,

Niemand is een zekerheidje, maar ik was wel enigzins verbaasd dat Cav maar 2,5M kostte, terwijl je voor Bennet het dubbele moest neertellen. Had ze 1 op 1 misschien ook wel gewisseld denk ik. Niet dat ik verwachte dat hij zoveel ritten ging winnen of groen ging halen (dat dacht ik wel van Ewan/Démare, maar die vielen uit). Maar zelfs met de 2 snelste nog in de race had Cav toch redelijk wat potentieel? om Ewan te quoten: "Iedereen die achter Mørkøv rijdt, vormt een gevaar voor mij"

ps: dat extra geld besteedde ik aan Gaudu, verloren budget dus .. :(

Laatst gewijzigd
KV

Gaudu zal wel ziek zijn zeker. Kan toch niet anders.

Daan Brakenhoff

Hij verliest ook niet heel veel tijd. Hopelijk kan hij er snel bovenop komen en nog iets doen vanuit de aanval

Starlynk

Dit wordt een heel pijnlijk verhaal met Van Aert op de bank :D

MarvinG

'@Starlynk kan erger, ik heb Flip en Van Aert op de bank zitten :)

rkmmr

Wout, wat doe je? :o

dewim

Van Aert voor winst ???? Zit op de bank zoals bij demeeste 🙈

Zadelpen

Was zeker geen wens van mij, maar op moment van schrijven zakte Cav er al door heen, nog voor de eerste berg. Mijn pool is al verkloot in etappe 2. Dus voor ons maakt het niks meer uit.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Zijn er eigenlijk mensen die wél van Aert hebben opgesteld?

MarvinG

32% volgens mij wel...

LeoR 16

Benieuwd of dit voor WVA vandaag een massasprint, overgangsetappe of de tijdrit was?!

Heb eens wat rond gekeken in mijn vriendenpoules, en de meeste die vandaag WVA kozen, hebben gewoon een dramatisch zwakke klimploeg. Dus op zich gaan ze die extra punten van vandaag de komende dagen/weken wel terug verliezen.

Laatst gewijzigd
Dion

Kwam hier even kijken of ik niet de enige was die van Aert op de bank heeft gezet (last-minute wissel voor Cav). Die 8 puntjes zijn een schrale troost en dan moet ie ook nog op tijd binnen gaan komen...

Hopen dat die 32% vooral mensen zijn die de poule al hebben opgegeven en dus hun opstelling van gister er nog in hebben staan :D

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Zal mij benieuwen of Wout morgen (en overmorgen) nog wil gaan sprinten, als hij toch die ritzege al binnen heeft. Dan zou het niet opstellen vandaag nog wel een tandje zuurder kunnen worden...

nasibal

Het meest kutte zou zijn als Wout nu deze overwinning pakt, bankpunten scoort en het dan wel prima vind. Gewoon nog even tot Parijs een beetje knechten voor Jonas, maar zich niet meer mengen in de sprints. Hij heeft immers zijn etappeoverwinning dan.

edit: Ik zie dat Daan net dezelfde gedachte deelt.

Laatst gewijzigd
leonstar

Ook hier wout op de bank.

Ook cav met 8 zekere puntjes.

Ik d8 ik neem de gok met colbrelli😂
Ook 4 zekere puntjes….

Balen..
wout gaat m winnen

LeoR 16

Voor 2% van de teams is WVA zelfs kopman vandaag .. :D (Wellicht ploeg laten staan van gisteren)

Fiepke

Hier ook WvA op het bankje. Maar had paar dagen terug wel Colbrelli, compenseert enigszins.

MarvinG

Dat zijn inderdaad de mensen die hun selectie van gisteren hebben laten staan lijkt me, met Wout als kopman ;)

Rob94

Die Lutsenko is ook goud waard he. Een van de 5 keuzes die voor mij weer de verkeerde kant op is gevallen (ik koos Izagirre), maar die is zijn geld dik waard geweest.

Over een andere mislukte keuze gesproken. Valverde ipv Vingegaard. Jup. Pijnlijk. Misschien iets meer in mijn eigen gevoel geloven en wat minder laten lijden door wat reacties hier 😅

Laatst gewijzigd
1 2 ... 233 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.