Laatstgenoemde heeft nog niets laten zien, verwacht Van Aert an sich niet mee. Dus ga maar voor J. H.
'@treenert,
Niemand is een zekerheidje, maar ik was wel enigzins verbaasd dat Cav maar 2,5M kostte, terwijl je voor Bennet het dubbele moest neertellen. Had ze 1 op 1 misschien ook wel gewisseld denk ik. Niet dat ik verwachte dat hij zoveel ritten ging winnen of groen ging halen (dat dacht ik wel van Ewan/Démare, maar die vielen uit). Maar zelfs met de 2 snelste nog in de race had Cav toch redelijk wat potentieel? om Ewan te quoten: "Iedereen die achter Mørkøv rijdt, vormt een gevaar voor mij"
ps: dat extra geld besteedde ik aan Gaudu, verloren budget dus .. :(
Benieuwd of dit voor WVA vandaag een massasprint, overgangsetappe of de tijdrit was?!
Heb eens wat rond gekeken in mijn vriendenpoules, en de meeste die vandaag WVA kozen, hebben gewoon een dramatisch zwakke klimploeg. Dus op zich gaan ze die extra punten van vandaag de komende dagen/weken wel terug verliezen.
Kwam hier even kijken of ik niet de enige was die van Aert op de bank heeft gezet (last-minute wissel voor Cav). Die 8 puntjes zijn een schrale troost en dan moet ie ook nog op tijd binnen gaan komen...
Hopen dat die 32% vooral mensen zijn die de poule al hebben opgegeven en dus hun opstelling van gister er nog in hebben staan :D
Het meest kutte zou zijn als Wout nu deze overwinning pakt, bankpunten scoort en het dan wel prima vind. Gewoon nog even tot Parijs een beetje knechten voor Jonas, maar zich niet meer mengen in de sprints. Hij heeft immers zijn etappeoverwinning dan.
edit: Ik zie dat Daan net dezelfde gedachte deelt.
Die Lutsenko is ook goud waard he. Een van de 5 keuzes die voor mij weer de verkeerde kant op is gevallen (ik koos Izagirre), maar die is zijn geld dik waard geweest.
Over een andere mislukte keuze gesproken. Valverde ipv Vingegaard. Jup. Pijnlijk. Misschien iets meer in mijn eigen gevoel geloven en wat minder laten lijden door wat reacties hier 😅
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.