Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 232 ... 258 259
Jeffrey81

Dat klopt, vandaar ook "intrinsieke kansen"

zomaareens

mijn 6 vaste plekken zijn alaphilippe, pogajar, carapaz, uran, vingegaard, lutsenko. dan nog 3 van de bovengenoemde idd. heb THomas ook nog opt bankje staan. cavendish ook. maar wil wel gokje nemen voor de 8 punten van de cav

Jeffrey81

Barguil wel punten via Quintana (waarschijnlijk) trouwens.

Laatst gewijzigd
Barrygoal

De grote vraag voor vandaag is, wie wordt de kopman.....? een aanvaller Hamilton, Woods, Allaphilipe, Quintana, Poels,
Of gewoon Pogacar nemen. mij lijkt het een etappe voor een grote vlucht welke niet meer terug gepakt wordt omdat er een lange aanloop naar de eerste serieuze klim is. En dat daarin o.a de mannen zitten welke voor de bollentrui gaan..

rkmmr

'@Barrygoal
Dat scenario denk ik ook, maar de vraag blijft welke mannen daarin zitten en hoeveel er voor Pogacar gaan eindigen. Pogacar lijkt de zekerdere keuze, maar kiezen voor een van de genoemde zou je meer punten kunnen opleveren. Het eeuwige dilemma, waarbij het vaak uitmaakt waar je staat, moet je consolideren of vooral plekken winnen?

Barrygoal

'@RKMMR sta op 85 % , dus stijgen kan geen kwaad. blijft inderdaad lastig maar dat is het leuke aan dit spel. elke keer weer hetzelfde dilemma.... keuzestress toch ;)

Nul verstand

'@barrygoal, zit met dezelfde vraag. Ik ga toch voor Pogacar. Die Mont Ventoux is zo lang en steil dat alleen de beste vluchters vooruit blijven. Pogacar zal daarom nog wel 6-10 worden, denk ik.

Daarnaast moet een Michael Woods maar zien dat hij in de vlucht komt. Na die tussensprint zijn er nog 30 vlakke kilometers tot de eerste klim. Dat is lang genoeg om een vlucht te laten ontstaan, maar die vlakke kilometers spelen de pure klimmers natuurlijk niet in de kaart.

Barrygoal

heb dezelfde keuze gemaakt...

danusz1986

'@mas22

Ik heb bijna dezelfde namen als jou, maar dan Vingegaard ipv Latour.

JapieJapo

Coquard reed met gebroken ribben na valpartij in dag 1 blijkbaar. Dat verklaart de weinige punten die hij heeft opgeleverd. Knap en/of onverstandig dat hij door is gereden. Ik verwachte wel wat hem deze Tour na toch een aardig voorseizoen.

danusz1986

Mensen die de gok gaan nemen met Izaguire? Zit er dicht tegenaan om hem te cappen.

MarvinG

Vandaag:

Pogacar (c)
Uran
Kelderman
Valverde
Woods
Bjerg
Gaudu
Lutsenko
Latour

En kom er net dus achter dat ik Flip niet heb opgesteld vandaag. Was in de overtuiging dat die erin stond... Zal waarschijnlijk wel gaan winnen dan vandaag ;)

ditisdavid

Voorlopig is Flip zijn energie weer eens vroeg aan het vergooien dus daar zal wel geen uitslag uitrollen vandaag.

Jeffrey81

Het lijkt er inderdaad op, haha....

Zadelpen

Cav gaat het niet halen vandaag vrees ik.

Rob94

Ik heb Flip er op het laatste moment uitgegooid, dus geen paniek hoor. Die gaat gewoon een nette notering rijden vandaag.

Mazza

Thomas er toch maar weer ingezet omdat ik nog een plekje had, want hij werd nog 19de de toch voor de rustdag maar nu opeens er alweer af

Starlynk

Blegh, Van Aert en Cosnefroy op het bankje :p

ditisdavid

Ik heb er nog meer gebankt: Van Aert, Van Avermaet en Pacher. Maar het lijkt erop dat Ineos er een dag voor de klassementsrenners van wil maken.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Hier ook Flip en v Aert op de bank. Laat INEOS het maar dichtrijden :)

Milanjacks

Sorry maar wat is van Aert hier van plan? Ik vat het niet helemaal.

Rawolf

"Sorry maar wat is van Aert hier van plan? Ik vat het niet helemaal."

etappe winnen!

LeoR 16

Ik dacht dat hij het rustig aan ging doen .. :D

Heb WVA dus ook niet opgesteld vandaag. Cosnefroy bijvoorbeeld wel :(

MarvinG

Flip 1 en v Aert 2 vandaag denk ik ;)

LeoR 16

Het lijkt nog geen uitgemaakte zaak dat het zomaar voor de vluchters zal zijn.

Wat is er aan de hand met Bilbao trouwens ?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 232 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.