Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 231 ... 258 259
Hangtieniedanstaatie

Maar je gaat me echt niet vertellen waar jij je glazen bollen koopt, hè Kevin?

kevinraar

nee mag van mij de hele tour wel massasprint worden voor me punten

Dingetje

Nooit gedacht dat ik zou twijfelen tussen Colbrelli en Porte voor de rit van morgen. Hou ook al Lopez op het bankje. Blijft toch een rare tour. Zou van Aert zich morgen in een vlucht willen mengen?

Benzardi

Als heel je sprintploeg naar de klote is, omdat je een paar verkeerde keuzes heb gemaakt, zit je toch met je pik in het zand.
Want met een Matthews ,Ballerini en D. van Poppel (Turgis) kunnen we niet echt spreken over een sprintersploeg , maar oké................ hier moeten De Duracelli's het mee doen.

Maar nu het belangrijkste............................hoe gaat het met De Duracelli's ?
Nou ik kan je vertellen het gaat "comme-ci comme-ça"
Vandaag 0,3% gedaald naar 73,3%, wat betekend dat ik op zich geen slecht teampje heb.

Aanklampen

Man man man,, wat is Danny aan het doen? Is die ziek of zo? Had beter Asgreen kunnen opstellen, maar dan heb je die sprinters (heb ook nog Mads) helemaal voor niets.

Wout en Nacer redden de meubelen.. Morgen strijd om de bollen.. Denk dat Pogy deze wel wil winnen.. Vlucht wordt bijna geheel weer teruggehaald.

Iemand nieuws over onze Lucas Barbero??

Benzardi

'@aanklampen

Iemand nieuws over onze Lucas Barbero??

Ja ............................hij word de 2de Zoetermelk in Belgie genoemd.
Hij klamp aan :)

Valvuillerdemoz

Thomas en Porte of Colbrelli en Asgreen?
Hebben de Ineos mannen vandaag gespaard voor de Ventoux of is het eigenlijk helemaal klaar met ze?
Heb Hamilton er ook uitgelaten. Daar verwacht ik sowieso niks meer van.

Laatst gewijzigd
Thomberg

Lucas of Colbrelli, wat een gekke keuzes hier… ik zit met hetzelfde. Thomas er ook nog bij..

appien jan

Waarom zou Pogaçar zich morgen druk gaan maken? Alle concurrenten op ruime achterstand. Lijkt mij dat er morgen een vluchter met de winst vandoor gaat

Geel truitje

Effe serieus wie denkt dat colbrelli meegaat 2 x de Ventoux op is verry gek in t koppie

Als dat gebeurd moeten ze Bahrein nog voor de doping controle
Uit de tour halen

Dingetje

Hij klom toch echter beter dan een G. Martin, Quintana en Higuita in etappe 9.

Valvuillerdemoz

Los van waar die morgen eindigt, Colbrelli haalt altijd nog vier truipunten. Terwijl, Thomas, Porte en Hamilton wel weer eens nul punten zouden kunnen halen.

Thomberg

En hij heeft zekere sprintpunten en mogelijk teampunten. Een Hamilton kan alleen punten (zelf) pakken. Als hij ineens niet meer Barbero is

Valvuillerdemoz

¿Que?

La Primavera

'@Thombeg Hamilton zou eventueel ook nog punten kunnen pakken met een overwinning van Yates. Gelul in de marge, maar wel een scenario die je mee kan nemen.

Laatst gewijzigd
leek

Hoe kan die Pedersen nou zo slecht zijn? Die wilde voor het groen gaan nota bene. Coquard heeft ook helemaal niets gepresteerd. 4 miljoen down the drain waar ik gewoon Cav en Bouhanni voor had kunnen hebben. Als dan Demare ook nog tegenvalt en naar huis is en Cort helemaal niet mee sprint blijft er weinig over qua sprinters😂 Alle ballen op Van Aert en de teampunten van Cav dan maar.

Berend

Morgren als 9e man Van Aert of J. Herrada?

Laatstgenoemde heeft nog niets laten zien, verwacht Van Aert an sich niet mee. Dus ga maar voor J. H.
Colbrelli wel weer op de bank.... Hoop dat ie "slechts" 21e wordt deze monster-bergrit ;-)

Thomberg

En we moeten niet vergeten dat onze beste man van de Giro, Fiorelli, ook maar 1 keer podium reed in bergrit… de kans dat Colbrelli hem als voorbeeld ziet is aannemelijk

LeoR 16

'@Treenert
Ik heb Cav in het team, niet als 'extra sprinter' maar gewoon als sprinter. De reden dat ik hem gisteren niet capte had niet enkel te maken met de 3de klim, maar ik hield tevens rekening met een scenario waarin er op de eerste 2 klimmen ook al fors tempo gemaakt ging worden.

Gezien de sterkte van QS, die in dat geval wellicht nog ging terugkeren tussen klim 2 en 3, was de kans dat dit effectief ging gebeuren inderdaad niet zo groot. Maar toch had ik ergens wel wat meer druk verwacht. Zo'n Colbrelli bijvoorbeeld doet zijn uiterste best om wat puntjes te rapen in de tussensprint of zelfs in bergritten. Dan kan je toch verwachten dat ze ook minstens een poging doen om het de grootste concurrent voor groen lastig te maken. Nu verliest hij, mede omdat hij zelf niet echt mee sprint (werd gisteren 17de!) 35 extra punten.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Pogacar
Uran
Kelderman
Lutsenko
Poels
Kruiswijk
Yates
Mcnulty
Mollema

Bank
Porte
Van aert
Colbreli

dewim

'@aanklampen Daarnet op instagram gelezen dat Dhr van Poppel last had van de melktandjes en op de rustdag bij de tandarts is geweest. Voelde zich gisteren voor het eerst goed in de tour. Wordt misschien nog je witte merel in de sprints 🤞

zomaareens

wie kan ik het beste banken van deze vandaag?: konrad, barguil, higuita, cattaneo? 1jte moet k banken, sta op de gouden beker en wil die graag behouden, ik neig naar konrad, omdat die voor kelderman zou moeten werken?

mas22

Vandaag gaan we het doen met:

Pogacar
Carapaz
Gaudu
Uran
Hamilton
Woods
Izagirre
Latour
Alaphillipe

Op de bank Porte, WVA en Colbrelli.

Gisteren toch weer 5% doorgestegen en sta nu op iets meer dan 85%. Hoop in ieder geval de 90% nog te halen.

Jeffrey81

'@Zomaareens: als je op goud staat zo weinig mogelijk risico nemen lijkt me.

Cattaneo pakt al punten voor Cav, en zou zelf punten kunnen pakken => meenemen
Higuita, Barguil en Konrad zou ik qua vorm/intrinsieke kansen denk ik ongeveer gelijk inschatten, maar inderdaad, door de kans op moeten knechten/helpen zou ik niet alleen Konrad, maar ook Higuita op de bank laten.

Barguil dus.

Enne....garantie tot de deur ;-)

edit: oh wacht...je hoefde er maar één van de drie te banken. Dat doet me dan weer duizelen van het feit dat je op goud staat! Lijken me geen van allen enorme puntenpakkers, haha. Maar goed.... Konrad of Higuita dan dus. Higuita heeft al wat aanvalslust laten zien, dus neem die maar mee dan.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

BArguil heeft toch nog helemaal niks laten zien??

1 2 ... 231 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.