Als heel je sprintploeg naar de klote is, omdat je een paar verkeerde keuzes heb gemaakt, zit je toch met je pik in het zand.
Want met een Matthews ,Ballerini en D. van Poppel (Turgis) kunnen we niet echt spreken over een sprintersploeg , maar oké................ hier moeten De Duracelli's het mee doen.
Maar nu het belangrijkste............................hoe gaat het met De Duracelli's ?
Nou ik kan je vertellen het gaat "comme-ci comme-ça"
Vandaag 0,3% gedaald naar 73,3%, wat betekend dat ik op zich geen slecht teampje heb.
Man man man,, wat is Danny aan het doen? Is die ziek of zo? Had beter Asgreen kunnen opstellen, maar dan heb je die sprinters (heb ook nog Mads) helemaal voor niets.
Wout en Nacer redden de meubelen.. Morgen strijd om de bollen.. Denk dat Pogy deze wel wil winnen.. Vlucht wordt bijna geheel weer teruggehaald.
Iemand nieuws over onze Lucas Barbero??
Hoe kan die Pedersen nou zo slecht zijn? Die wilde voor het groen gaan nota bene. Coquard heeft ook helemaal niets gepresteerd. 4 miljoen down the drain waar ik gewoon Cav en Bouhanni voor had kunnen hebben. Als dan Demare ook nog tegenvalt en naar huis is en Cort helemaal niet mee sprint blijft er weinig over qua sprinters😂 Alle ballen op Van Aert en de teampunten van Cav dan maar.
'@Treenert
Ik heb Cav in het team, niet als 'extra sprinter' maar gewoon als sprinter. De reden dat ik hem gisteren niet capte had niet enkel te maken met de 3de klim, maar ik hield tevens rekening met een scenario waarin er op de eerste 2 klimmen ook al fors tempo gemaakt ging worden.
Gezien de sterkte van QS, die in dat geval wellicht nog ging terugkeren tussen klim 2 en 3, was de kans dat dit effectief ging gebeuren inderdaad niet zo groot. Maar toch had ik ergens wel wat meer druk verwacht. Zo'n Colbrelli bijvoorbeeld doet zijn uiterste best om wat puntjes te rapen in de tussensprint of zelfs in bergritten. Dan kan je toch verwachten dat ze ook minstens een poging doen om het de grootste concurrent voor groen lastig te maken. Nu verliest hij, mede omdat hij zelf niet echt mee sprint (werd gisteren 17de!) 35 extra punten.
'@Zomaareens: als je op goud staat zo weinig mogelijk risico nemen lijkt me.
Cattaneo pakt al punten voor Cav, en zou zelf punten kunnen pakken => meenemen
Higuita, Barguil en Konrad zou ik qua vorm/intrinsieke kansen denk ik ongeveer gelijk inschatten, maar inderdaad, door de kans op moeten knechten/helpen zou ik niet alleen Konrad, maar ook Higuita op de bank laten.
Barguil dus.
Enne....garantie tot de deur ;-)
edit: oh wacht...je hoefde er maar één van de drie te banken. Dat doet me dan weer duizelen van het feit dat je op goud staat! Lijken me geen van allen enorme puntenpakkers, haha. Maar goed.... Konrad of Higuita dan dus. Higuita heeft al wat aanvalslust laten zien, dus neem die maar mee dan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.