Met drie sprinters, 4 UAE renners en Flip alsnog 164 punten. Niet genoeg tijd gehad om Sagan te wisselen. Vind het wel zuur dat ze je hiervoor straffen. Je zou kunnen zeggen dat je een reserve moet kunnen aanwijzen op dit soort momenten. Had niet de mogelijkheid om te wisselen op zo'n korte termijn. Als ik Kung had opgesteld had ik met 200 punten zelfs de dagzege gehad, als ik wist dat Sagan uitviel dan had ik waarschijnlijk Uran opgesteld dus daar veranderd weinig.
Greipel word langzamerhand ook een leuke pick. Toch al 80 puntjes bij elkaar gefietst terwijl die dramatisch rijdt.
Met al die uitvallers zijn 4 UAE renners toch fijn, ik ga ze alle resterende etappes opstellen. Sagan die uitvalt is wel jammer
Ik verwacht morgen ook een vlucht met aanvallers maar ik verwacht niet dat Valverde, Porte. Gaudu, Woods, Lutsenko of Kung daarin zetten dus qua opstelling veranderd er weinig.
Altijd dat gezeur om gewenste aanpassingen zoals reserves, geen dag selecties ivm bankpunten. Snappen mensen dan niet dat tegenstanders dat dan ook allemaal mogen doen, en je daardoor alleen maar meer eenheidsworst uitslagen zou krijgen…
Het hele leuke aan het puzzelen vooraf is dat het vervolgens zo’n impact heeft op je uitslagen. Wanneer je dit weghaalt is er helemaal niets leuk meer aan de goede keuzes maken. Ik had nu ook wel vingegaard of cavendish kunnen toevoegen aan mn team. De teleurstelling hoort bij het spelletje, leer er mee omgaan.
'@Anton Bartus Helemaal mee eens. Het was deze ronde met het wegvallen van Bennett en de vooraf in mijn ogen niet zo aantrekkelijke Arabieren niet eenvoudig goede/zekere opvullers te selecteren. De belangrijkste truien, geel en groen, waren lastig te voorspellen. Maar juist dit gedeelte van het spel is wel erg mooi vind ik, zeker tijdens de puzzel-periode. 🥸
Politt opgesteld die er voor heeft gezorgd dat er nu nog 10.394 scoritonaars voor me staan. Daar ga ik er morgen weer een paar van voorbij waardoor we wellicht van de vijf cijferige achterstand af zijn met:
WvA
Flip
Pog
Bjerg
Asgreen (c)
Turgis
Gaudu
Uran
Twijfel tussen Woods of nog een keertje Politt, die weet nu hoe het moet.
Het fantastische aantal van 43 punten met Bissegger op de bank. En dat terwijl er maar 1 renner uit m'n team geen punten pakte vandaag haha.
Sta nog op 63,2 maar het is allemaal behoorlijk beperkt wat ik op kan stellen.
Morgen WvA, Colbrelli, Laporte, Asgreen, Kragh, Pogacar, Uran, Carapaz, en nog een 9e man. D. van Poppel geen vertrouwen in dat hij er morgen wel ineens staat. Woods voor 3 punten zal 'm dan wel worden.
Nieuw doel is terug in de +75% komen. Heb het idee dat in de regionen waarin ik sta de verschillen heel klein zijn, in een dag ruim 3.000 plekken gezakt.
Hm etappe 13.. Leek een sprint te gaan worden. Mn captain Sagan helaas uit koers, en van mijn eens zo sterke en peperdure sprinttrein alleen nog over: WVA, Colbrelli, Pedersen, Van Poppel. Heb nog wel 5 mannen in de top 6 AK die wat puntjes sprokkelen. Voor 2 punten O’connor erin ipv Van Poppel? Lijk me duidelijk; Danny op de bank. Die is zich aan het sparen voor de Champ Elysee waar hij juichend over de meet zal komen! Oh nee.., het is Boy…
Doe voor het eerst mee en meteen verslaafd uiteraard, maar wat een veldslag zeg.. Neem aan dat dit niet altijd het geval is? Kan niet wachten tot de Vuelta begint. Ik wil weer lekker puzzelen en mn revanche voor deze tour!! Groetjes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.