Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 238 ... 258 259
Guido Maltempi

Volgens de Denen gaat Madsoe Madsoe niet meer sprinten. Die lag al in de kreukels en is nu ook nog ziek geworden. Theuns is de nieuwe Trek sprinter.

KissMyAce2.0

Wie geeft zomaareens antwoord. Ik heb dat al vaak genoeg gedaan;)

Jeffrey81

Guido heeft het al geregeld ;)

Ik ga eens voor Laporte als kopman vandaag. Kan mee in de vlucht zonder een gevaar te zijn voor de groene trui, heeft ook gezegd ergens voor een vlucht te willen gaan. Vandaag lijkt me geschikter voor hem dan morgen.

Daarbij nog eventueel kans op wat punten als het tóch een massasprint wordt.

Hedge! Stift! Jack-in-the-Box ;)

Laatst gewijzigd
leonstar

Dan kun je beter voor wout gaan (als je die hebt natuurlijk)

Kan ook in de vlucht en sprint paar treetjes beter dan lapprte

Jeffrey81

Natuurlijk heb ik Wout niet. Die is nog herstellende van zijn blinde darm operatie, en heeft dat BK alleen maar gewonnen omdat Theuns een C-sprinter is. Die gaat echt niet presteren deze Tour. Ik neem lekker Demare en Sagan mee voor dat geld, die gaan veel meer punten pakken!

Chef83

Ik hoor vaak een vlucht vandaag maar word dit niet gewoon een sprint mischien wel laatste kans voor cav vandaag want wie zegt dat hij al die bergen over komt de komende dagen ? En denk toch dat hij het record deze tour wil pakken .

Maar ja het kan natuurlijk ik ga denk ik voor cort

Of toch voor cav 😃😄😀

zomaareens

Het blijft een beetje gissen of DQS vandaag wel gaat controleren voor cavendish.. Het lijkt me niet aannemelijk gezien de lengte van de etappe. Of zullen ze all in gaan voor de 34e?

Jeffrey81

Yup...en gezien het gemak waarmee ze steeds de sprints winnen zullen er ook weinig andere teams zijn die ze gaan helpen om de kopgroep terug te halen.

Al zou het zeker niet de eerste keer zijn dat ik het verkeerd zie ;-)

zomaareens

Maar zou van aert vandaag in de vlucht gaan?

Hangtieniedanstaatie

Dat zou zomaareens kunnen.

Jeffrey81

Ook zomaareens niet natuurlijk....

zeewolde

50% kans. Hij zit wel in de vlucht of hij zit niet in de vlucht. Dus sowieso dikke kans op punten

Jeffrey81

Juist ja. Dus dat geldt dan ook voor pakweg... Jeremy Cabot vandaag. Hij wint wel of hij wint niet. 50% kans op winst! ;-)

MarvinG

En als het wel een sprint wordt, dan doet Van Aert waarschijnlijk ook mee. Dus is ook kans op punten ;)

maarten26

Speel op save met Van Aert als kopman.
Met Matthews, Laporte, Turgis en Colbrelli waren hier wel andere opties mogelijk.

maarten26

Van Aert (c)

Pogacar
Uran
Vingegaard

Laporte
Matthews
Colbrelli
Turgis
Alaphilippe

LeoR 16

Hier Cav kopman gemaakt ipv WVA alleszins. WVA heeft zowel kans als vluchter, als in de massasprint. Maar als hij niet mee is, gaat hij in tegenstelling tot Cav niet meesprinten voor een ereplaats achter een eventuele kopgroep.

Chef83

Cav cap hier toch maar

Milanjacks

Leukste deel van de etappe wordt niet uitgezonden. Man man man.

LeoR 16

'@Milanjacks, ik ben nochtans aan het kijken. Kansloze vlucht is net vertrokken, wordt sprinten straks.
Straks nog hopen op waaiers, maar anders wordt het een lange dag. ;)

Laatst gewijzigd
Antonini

Goldshtein!!

Milanjacks

Een Fransman, een Amerikaan en een Jood. Lijkt wel het begin van een slechte mop.

MarvinG

Nu maar hopen dat v Aert mee gaat sprinten straks.

De Condor van Echt

Daar kwam ik goed weg; Madsie gebankt, zit-ie eventjes mee! Gelukkig was de groep klein en spelen BEX en LTS blijkbaar ook Scorito :)

Wieltjeszuiger69

'@Milanjacks
Zegt die jood tegen die Fransman: “ik heb het gevoel dat we achtervolgt worden”. Zegt die Fransman: “Oui”. Waarop de Amerikaan zegt: “Danny van Poppel en de rest”

1 2 ... 238 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.