Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 239 ... 258 259
Hangtieniedanstaatie

achtervolgd*

Lo Zar

Heerlijk de taalpurist op een forum.
Volle kaart.

Wieltjeszuiger69

Bingo! Hij heeft gewoon ‘t Kofschip erbij gepakt joh.

MarvinG

Ik vond het een leuk mopje!

LeoR 16

'@wieltjeszuiger, al goed dat hij 't sexy fokschaap niet heeft gepakt, maar misschien komt hij wel uit een xtc koffieshop ;)

Laatst gewijzigd
Wieltjeszuiger69

Dankje! @MarvinG vond ik zelf ook 😁

Haha XTC-koffieshop kende ik nog niet, daar moet het mis zijn gegaan.. ken je trouwens die van die man die met een sexy fokschaap onder zn arm bij zn vrouw thuiskomt?

Jeffrey81

dt-fouten nog tot daaraan toe. Al dat lijden/leiden en vooral steil/stijl wat hier door elkaar gegooid wordt is vervelender ;-)

La Primavera

Deze Tour is een en al leiden voor mij. Waar mannen als Kelep, Peter, Danny, Cock, Wout, Christoffer, Nasser en Son de sprintpunten bij elkaar moesten reiden, lijdde dat tot een waar fiasco. Daar slaat je stijle haar stijl van achterover en ik kan je vertellen dat dat geen steil is.

ditisdavid

Hup Quentin! Nota bene eerste keer opstellen dit spel.

Milanjacks

Zwart Paardje Hamilton naar huis. Wat een dramatische tour voor Bike Exchange.

Antonini

Komt goed voor BE, Matthews gaat de rit pakken

Pietje Precies

Pacher had beter de benen kunnen sparen voor morgen

LeoR 16

'@Pietje precies wat ik ook zei in het volgtopic. Erg jammer dat hij hier zijn energie aan verspeelt.

Mazza

Colbrelli is echt dramatisch in positie kiezen

ditisdavid

Garcia, Van Poppel en Aranburu sprinten allemaal goed, wat is dit voor waanzin?

Daan Brakenhoff

Morkov doet nu wel echt precies waarom ik hem eerst mee zou nemen.... Wout wordt 15de ofzo dus weer een waardeloze dag :(

DANNYYYYY!!!!!

Laatst gewijzigd
rkmmr

Danny in de punten!

La Primavera

DANNY VAN POPPEL. IK HEB HEM VOOR EERST NIET OPGESTELD WAT EEN LUL.

Lo Zar

😁 Ik moest hem wel opstellen. Strafbankje zat al vol.

Jeffrey81

Zelfde hier La Primavera, hahaha.... Dammit.

Wel mooi dat het plan Laporte kopman beter uitpakt dan het plan Van Aert kopman uiteindelijk. En Aranburu had ik ook mee voor de vlucht, maar die rijdt ook nog ff top10. Colbrelli dan weer gebankt omdat ik op de vlucht inzette, en die was in de sprint weer nergens te bekennen...

Alle puzzelstukjes (op Danny na) vallen goed voor me. Wat een mazzel 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Laatst gewijzigd
Fiepke

'@La Primavera: +1...

Milanjacks

Jammer dat Nasibal verdwenen is die beargumenteerde ooit in een grijs verleden nog dat Colbrelli meer punten kon pakken dan Cavendish.

LeoR 16

Colbrelli pakt alleszins meer punten dan Ewan, Démare en Coquard samen.

Voor het eerst dit jaar boven de 95%. Hoop de komende dagen niet te veel te zakken en in rit 19 en 21 puntjes terug te pakken. Morgen alvast een lastige rit, al valt het puzzelwerk wel mee gezien de kleinere selectiemogelijkheden.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Een teken dat heel veel sprinters zijn uitgevallen:
Van de top 20 van deze sprint heeft alleen de nummer 15 een hogere pickrate dan 25%

Milanjacks

'@Sjonge

Ik vind het meer een teken dat iedereen Cavendish heeft onderschat. Ik had hem op dit niveau ingeschat. Niet dat hij 4 etappes wint omdat alle concurrentie wegvalt maar wel voor alle renners die nu nog mee sprinten.

Won gewoon constant in Turkije en met een DQS weet je gewoon dat die perfect afgezet gaat worden. Wint zijn laatste sprint in de Belgium Tour en is maar 2.5 miljoen ik snap echt niet dat zijn pickrate zo laag was.

https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-belgium/2021/stage-5

Laatst gewijzigd
1 2 ... 239 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.