Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 240 ... 258 259
Sjonge Jonge

'@Milan

Ik heb Cav zelf (gelukkig) ook omdat er veel vlakke sprints zijn, Morkov een wereld lead out is en hij in Turkije en België liet zien dat zijn vorm terugkeerde. Natuurlijk was het waanzin om 4 overwinningen te verwachten, maar hoopte wel op een reeks top 5 posities.
Daarentegen kun je het de 87% die hem niet heeft gekozen ook niet kwalijk nemen gezien zijn prestaties de laatste jaren die een prijs van 2,5 miljoen niet rechtvaardigde.

LeoR 16

Als we na de tour een lijsjte maken van scoritopunten per europunten, dan gaat Morkov heel hoog staan.

Guido Maltempi

Ik had Cav ook wel ingeschat als beter dan (vrijwel) alle sprinters die nu nog meesprinten. Ik had hem alleen óók ingeschat als OTL in etappe 8 of 9. Dat was voor mij de reden om hem thuis te laten. En daarin heb ik hem duidelijk onderschat.

vasnd

Precies, die man reed een half jaar geleden nog huilend achteruit. Bizarre vormflip.

Lo Zar

Ik had hem het eigenlijk nooit zo ver in de tour zien volhouden. Hoewel ik hem grote dingen heb zien doen nog niet heel lang geleden met Wiggins. Totaal onderschat dus nu. Ook al waren er nog wat top sprinters niet uitgevallen had hij z’n punten meer dan waard geweest. Het wrange is nu wel dat ook werkelijk alle QS nu goede picks zijn. Ik denk dat er aan het eind niemand in de top 20 staat zonder Cavendish en Flipje ( die combinatie leek / lijkt mij het meest logische) + eventueel maar minder noodzakelijk nog een derde of zelfs vierde qs.
In de vrienden poel heeft gelukkig niemand Cav en is het daar nog aangenaam spelen. 🤓

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Cavendish zwijnt natuurlijk enorm door het uitvallen van iedereen boven hem, en de treinen van de rest. Is nu ook extreem gemotiveerd om door de bergen te komen enzo. Had anders zo maar OTL kunnen raken imo. Vind die pickrate zo gek nog niet hoor. Maar lekker voor de beliebers!

De Tourminator

Inmiddels zit ik met 8 uitvallers en zonder Cavendish toch te genieten van zijn evenaring van het record. Wat een klasbak is die Morkov toch (die heb ik dan weer wel), maar Cavendish maakt het ook fantastisch af.
Verder door van Aert te nemen gekozen voor Hamilton i.p.v. Vingegaard. Dat is helaas jammer en levert me geen bekertje op. Voorlopig net onder de 90% en dat stemt me toch zeer tevreden.

Punchen of verzuipen

Ik moet bekennen dat ik Cavendish ook had opgeschreven voor een OTL redelijk vroeg in de Tour, na zijn optreden in de Ruta del Sol gezien te hebben... Zat er behoorlijk naast, mooi wat hij laat zien.

arjenzvob

'@Milanjacks Je hebt echt de neiging ontzettend irritant te worden. Nu weer over de alom gerespecteerde @nasibal die zeer terecht en VOORAF de te verwachte punten van Colbrelli hoger inschatte. Bah.

kevinraar

239 punten gehaald geesten van 95.7 naar 97.8

Thomberg

Haha dedagelijkse post van Kevinraar, die het enige team heeft dat ongeschonden uit de afvalrace komt.

Lekker Kevin, ga zo door!

Mijn bittere pillen festival gaat door met Lucas. Alhoewel ik hem nu ook weer niet meer als 0-punter hoef op te stellen

bakfiets

Ik heb eerst morkov tijdje in mn team gehad bij ontbreken cavendish. Toen morkov eruit en cavendish erin. Uiteindelijk beide niet meegenomen. Het kan verkeren.

Stijg dan wel gewoon 5% met van poppel, aranburu en walscheid. Ook dat kan verkeren. Bijzondere ronde dit jaar.

Het is allemaal in de marge want sta rond de 57 %

kevinraar

nou ik heb al 6 uitvallers

Westland95

Kan me niet snel genoeg afgelopen zijn deze poule. Wat een verschrikking. Pure middelmaat in de 70% zonder enige uitzicht op stijging.

Treenert

Mooi hè zo'n leadout die zijn benen moet stilhouden om niet per ongeluk te winnen?

Je zult ze allebei maar in je team hebben. Met 284 punten doorgestegen naar 99%. Nog 2 (?) sprintjes te gaan. 😁

Colbrelli is echt dramatisch in positie kiezen
Colbrelli doet precies wat hij altijd doet; véél te weinig Scoritopunten halen.

Jammer dat Nasibal verdwenen is 
heb ik iets gemist?

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Arjen

En daar was ik het vooraf al niet mee eens en dat blijkt nu we al die vlakke sprints zien.

danusz1986

Neem aan SKA banken morgen? Op 16 minuten gereden en gevallen. Het is hij of Carapaz of Gaudu.

Laatst gewijzigd
Benzardi

'@Milan

" Ik vind het meer een teken dat iedereen Cavendish heeft onderschat"

Ik denk eerder dat veel mensen Bennett hadden en toen duidelijk werd dat hij niet mee ging, zijn er veel voor Ewan gegaan .
Ik kan het mis hebben, maar het geldt wel voor .............Moi

Maar nu het belangrijkste :) .................hoe gaat het ook al weer met De Duracelli's?
We zijn weer gestegen met 0,8% naar 77,7%.

Treenert

[Quote]Ik denk eerder dat veel mensen Bennett hadden en toen duidelijk werd dat hij niet mee ging, zijn er veel voor Ewan gegaan .[/quote] óf je nam ze allebei.

Dion

6 uitvallers nu.
Geen Matje en Flip dus slechte eerste week.

Echter vandaag toch weer gestegen met 3% naar 96.7%, en die stijging gaat nog wel doorzetten in de resterende berg/sprint ritten.

Uitvallen van Hamilton zoals al werd gezegd eigenlijk alleen maar gunstig, heb ik een mooi plekje voor 8 punten van Cav.

floda

Niet te negatief over colbrelli hè, ik ga hem morgen zelfs captain maken. ALA lijkt niet goed genoeg en colbrelli klimt best aardig dit jaar. En Valverde gaat eigenlijk nooit mee in de vlucht en Woods sprint achteruit, dus heb ik niet veel andere opties

Fiepke

Laporte, Kragh, Bissegger, Van Poppel en Lopez op het bankje morgen. Dan moet ik de rest wel meenemen en nog een captain kiezen.

Dit zegt ook veel over hoe het de laatste dagen is gegaan. Over de laatste 4 etappes alles bij elkaar net 400 punten behaald.

Treenert

'@Sniekey; Laporte zou ik nog maar eens heroverwegen

Wieltjeszuiger69

Nieuwe dag, nieuwe uitvallers.. Wat een pannekoek die Hamilton. Ik stelde hem al een tijdje niet meer op dus ook weer niet zo’n groot gemis. Ik had nog bijna O’connor opgesteld voor 2 zekere punten ipv Danny, maar wilde hem nog een kans geven. Ook omdat hij eigenlijk mn laatste sprinter is samen met Colbrelli. Pedersen ben ik uit het oog verloren, maar hij schijnt nog ergens rond te rijden. Gelukkig kan ik nu met een gerust hart gewoon sprint kopman Danny opstellen! En als hij het volhoudt tot de Champs Elysee zal ie ze allemaal op het rooster leggen! Die Denderende Danny!

Hij mag morgen dan ook zn rust pakken op het bankje naast (voorlopig) Kelderman en Küng. De top 5 zonder Vingegaard staan opgesteld plus Bjerg, Gaudu, Colbrelli, WvA en mijjn favoriete Deen Asgreen. Zal Küng morgen weer in de aanval gaan? Ook weinig vertrouwen in de benen van Gaudu, maar wellicht voelt hij zich beter en gaat wat tijd proberen terug te pakken. En WIE moet ik kopman maken? Aert kan alles maar toch riskant naast de zekere punten van Pog. Denk dat de aanvallers zulln winnen morgen dus kan ook gokken en een vluchter kopman maken. Wat te doen? …

Laatst gewijzigd
Alex95

'@milanjacks

Weet je wat nog vervelender is dan een slechte verliezer?

Precies, een slechte ‘winnaar’.

Iemand die puur geluk (het uitvallen van de top sprinters) gebruikt om te beargumenteren dat zijn keuze voor Cav op basis van inzicht was. Zonder deze uitvallers was ie een paar keer tussen 3e en 10e plek ge-eindigt en in de eerste serieuze bergetappe buiten tijd gekomen.

Mooi voor jou dat je keuze goed uitpakt, maar probeer (net als Cav) een beetje waardig om te gaan met je winst.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 240 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.