Bauke voor de bollen zou leuk zijn!
Sws heel blij om hem te hebben in mijn zwaar uitgeklede team. Is zijn miljoen meer dan waard. Verwachtte meer dan de Giro omdat hij een week na een goede Tour altijd echter goed is (San Sebastián) en de doeken een week na Tour zijn. Vergezocht en meer hoop dan kennis, maar hij redt nu enigszins de meubelen voor me.
Moet hem morgen weer opstellen want de alternatieven zijn van Poppel, Bouhanni, Walscheid of Kung
Wat een klasbak die Mollema! Hij herhaalt gewoon zn kunstje van 4 jaar geleden, achtervolgers geen schijn van kans als Bauke aan het mollemalen is. Niemand van mijn team zat bij de kopgroen want morgen is onze dag.
Poga, Carapaz, Uran, Kelderman, Gaudu, O’connor, WvA, Bjerg, Asgreen. Geen idee wie ik kopman maak… Op het bankje zit nog Colbrelli, gaat die nog gek doen morgen? Ik las dat hij ziek was op de Mont Ventoux.
Ik heb Flip niet, maar zie het 'm vandaag ook wel proberen ja. Misschien in z'n achterhoofd de bollentrui nog. Verwacht dat daarvoor de strijd vandaag ook mooi kan worden.
Heb zelf nu Poga als captain maar twijfel over Carapaz. Als die ten opzichte van Vingegaard en Uran een verschil wil gaan maken is vandaag wellicht ook een kans. Martin er ook nog tussen geschoven.
Mooie vooruitzichten voor een zondagmiddag!
@Kevinraar als de glazen bol Woods zegt, laat het dan nog even weten :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.