Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 243 ... 258 259
Ketjap Manis

Maak maar vast ruimte in de kast voor die gouden beker Kevin!

leonstar

Voor morgen geeft unibet gaudu na pogacar de beste kans…

Die zag er toch niet zo goed uit laatste bergrit…..

Geen idee hoe ze er op komen??
Morgen aankomst in zn geboorteplaats ofzo??

Benzardi

Onze black mule Rolland sprint toch even 14 puntjes voor De Durecalli's bij elkaar.
Hierdoor hebben we toch 112 puntjes en een opwaartse beweging naar 80% gemaakt.

Voor de rest hebben we nog steeds een gehavend teampje met 6 renners die een pijntje hebben en daar door zijn afgestapt.

maarten26

Vingegaard, Woods, Uran, Van Aert, Kelderman, Gaudu, Pogacar, Alaphilippe sowieso in mijn team morgen! Wat een luxe. Alleen wie maak ik kopman?

Ik sta goed, met Pogacar op save of risico nemen?

Crome

.

Zadelpen

Is de strijd om de bergtrui ooit wel eens zo open en leuk geweest?

maarten26

De bergtrui heeft leuke sprints, maar moet eigenlijk nog beginnen!

Thomberg

Bauke voor de bollen zou leuk zijn!

Sws heel blij om hem te hebben in mijn zwaar uitgeklede team. Is zijn miljoen meer dan waard. Verwachtte meer dan de Giro omdat hij een week na een goede Tour altijd echter goed is (San Sebastián) en de doeken een week na Tour zijn. Vergezocht en meer hoop dan kennis, maar hij redt nu enigszins de meubelen voor me.

Moet hem morgen weer opstellen want de alternatieven zijn van Poppel, Bouhanni, Walscheid of Kung

leonstar

Bouhanni word blijkbaar constant de bergen opgetrokken door volgwagen.
Op twitter en op nieuwsblad.be wordt er aardig schande over gesproken!
Zou best een staartje kunnen krijgen dit…..

Rad

Shit.. Martin niet opgesteld vandaag (had hem eerder voor etappes als morgen) dat kunnen dure punten worden (wel/geen beker)

Wieltjeszuiger69

Wat een klasbak die Mollema! Hij herhaalt gewoon zn kunstje van 4 jaar geleden, achtervolgers geen schijn van kans als Bauke aan het mollemalen is. Niemand van mijn team zat bij de kopgroen want morgen is onze dag.
Poga, Carapaz, Uran, Kelderman, Gaudu, O’connor, WvA, Bjerg, Asgreen. Geen idee wie ik kopman maak… Op het bankje zit nog Colbrelli, gaat die nog gek doen morgen? Ik las dat hij ziek was op de Mont Ventoux.

leek

Laat ze die Bouhanni er maar weer uit knikkeren. Altijd hetzelfde liedje met die recidivist. Als hij geen kopstoten, beuken of ellebogen uitdeelt speelt hij wel op een andere manier vals.

Thomberg

Ik snap dat Bouhanni alle schijn tegen heeft door zijn 🥊 sprints. Maar in dit geval (als het waar is) doet hij iets wat in het wielrennen normaal is. Kan je alsnog wat van vinden, maar dan niet specifiek om hem

Alex95

'@kevinraar

Wat zegt je glazen bol. Vandaag Alaphilippe, Woods of Pogacar als kopman?

leonstar

Als je moet stijgen dan zou ik voor ala gaan is het gokje waard.
Reed gisteren rustig op reserve en het eindigt met een afdaling vandaag!
Als je wilt consolideren en op zeker gaan dan pogacar.
Die eindigt bjna zeker top 10.

Al schijnt het wel 30 graden te zijn daar!

Fiepke

Ik heb Flip niet, maar zie het 'm vandaag ook wel proberen ja. Misschien in z'n achterhoofd de bollentrui nog. Verwacht dat daarvoor de strijd vandaag ook mooi kan worden.

Heb zelf nu Poga als captain maar twijfel over Carapaz. Als die ten opzichte van Vingegaard en Uran een verschil wil gaan maken is vandaag wellicht ook een kans. Martin er ook nog tussen geschoven.

Mooie vooruitzichten voor een zondagmiddag!

@Kevinraar als de glazen bol Woods zegt, laat het dan nog even weten :)

Milanjacks

Lastig voor morgen zeg: Valverde, Lutsenko,Porte, Gaudu en Woods voor drie plekjes.

Valverde zal toch wel een keer wat laten zien, dat is mijn enige dikke miskoop(zonder valpartijen) Wat is de fysieke status van Woods, Gaudu en Porte? Denk dat ik Lutsenko sowieso wel opstel.

kevinraar

ik heb alaphlippe en woods niet ik heb pogacar als captain

Hangtieniedanstaatie

Wat is er eigenlijk met nasibal aan de hand?

Alex95

'@kevinraar Stel je had ze wel, wie zou je dan opstellen? Wat zegt je glazen bol?

kevinraar

alle drie

gerben grapefruit

Hier 73.4%, het zit totaal niet mee bij de familie Grapefruit...
Toch geniet ik van de Tour
Ik heb vernomen dat O'Connor deze etappe heeft aangestipt dus dan weten we wie de kapitein is vandaag

Laatst gewijzigd
maarten26

Op save met Pogi aangezien ik hoog sta. Laat het maar helemaal misgaan haha...

kevinraar

mij team voor vandaag
pogacar
uran
kelerman
lutsenko
mcnulty
mollema
poels
kruiswijk
van aert

bank
porte
colbreli
cavendish
van poppel
phlipssen

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Zet Cavendish er maar in voor Kruijswijk.

1 2 ... 243 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.