Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 248 ... 258 259
jenzrscl

Iedereen ziet Vingegaard na pogi zomaar de beste zijn.. Ik wil dit wel nog eens zien.. Veel strijd hebben we niet gezien tussen klassementsmannen.. Elke dag vluchters en peloton 10 minuten later aankomen,.. Ik ben eens bnieuwd als ze vol rijden (bv ineos movistar) bij eerste coll wat dat gaat geven.. Kan zomaar eens een slechte dag hebben ,Uran rijd voor mij toch 1 van zijn betere seizoenen, en het is 1 van zijn laatste kansen op podium zonder bernal roglic k zie hem zeker kans hebben op #2

maikelius

Gaan we Geriant Thomas nog terug zien in een bergetappe? Of gaat hij roemloos knechten voor een 4e plek?

Wieltjeszuiger69

Door het gokje colbrelli te cappen toch lekker 10% gestegen! De verschillen zijn erg klein in het uitzichtloze midden van de ranking. De enige weg lijkt omhoog voor ons. Ik heb het gevoel dat Vingegaard morgen moet lossen, omdat mijn team eens flink aan de boom zal schudden!
Pog (c),
Carapaz,
Gaudu,
Kelderman,
Uran,
O’connor,
WvA,
Asgreen,
Bjerg.
Denk dat Pog nog wel een mooie bergrit wil winnen, morgen goeie kans. Hopelijk kan O’connor volgen, leuke gast om erbij te hebben. Wout zal wel weer top 10 eindigen en Asgreen haalt elke dag wel zn puntjes binnen. Misschien is het morgen de befaamde “superdag” van Wilco met zn Wonderbenen? Zou wel passen tussen al dit Nederlandse succes deze tour. En dan te bedenken dat ik op de bank Danny nog heb zitten, die kan rustig zn krachten sparen voor Parijs waar hij het moet gaan afmaken! 🔮

Laatst gewijzigd
DerbertHijkstra

Ik denk idd ook dat Pogacar nog een bergrit wilt winnen, maar of dat vandaag of morgen is is de grote gok. Met alle uitvallers is het (C) maken toch één van de weinige dingen waarin je verschil kan maken, aangezien alle teams steeds meer op elkaar gaan lijken. Voor menig hun poultje zal het captain maken vandaag en morgen de doorslag geven. Ik denk persoonlijk dat morgen zwaarder is dan overmorgen, dus morgen waarschijnlijk voor de klassementsmannen. Aan de andere kant, als je al een fuck geeft om een etappe winnen dan wil je er liever een met de Tourmalet erin.

Bij mij iig allebei de etappes Pogi (C) omdat ik teveel te verliezen heb, maar als iemand in mijn poultje de ballen heeft om dat 1 van de 2 etappes niet te doen en goed gokt, ben ik de sjaak.

Wieltjeszuiger69

Op safe spelen is wel saai, je zal nooit echt tevreden zijn met de uitslag

DerbertHijkstra

Zal best, maar tevreden zijn met een bekertje kwijtraken door gokken gaat er bij mij niet in. :)

Keshi

En als Wieltjeszuiger zegt dat iets saai is, .......

Wieltjeszuiger69

'@Keshi …dan zuigt het echt.

Als ik in de toekomst kon kijken, zou het heden verdomd saai zijn. 😉

Fiepke

Vandaag Carapaz captain en MAL weer van het bankje gehaald ten koste van Madouas.

Fietsbel

Porte of Matthews/Colbrelli?

Milanjacks

Goed doen in scorito is vaak een gedegen selecite en 21 dagen weinig fouten maken in de dagopstelling. Pogacar niet captain maken rijmt daar niet mee.

Antonini

'@Fietsbel ik zou kiezen voor de truipunten. Ik hoop dat INEOS vandaag nog iets origineels bedenkt met Kwait, Porte of Hart, maar eigenlijk zie ik ze gewoon weer op dezelfde saaie manier ten onder gaan.

Ik kan er overigens wel heel erg van genieten en had het exact zo voorspeld. Veel gelul van de leiding over hun nieuwe manier van koersen, maar in doen ze precies hetzelfde inspiratieloze trucje dat ze van Lance hebben afgekeken. Heel lelijk en beschamend resultaat met zo'n budget als team.

WilliamS23

'@Wieltjeszuiger,

Van Aert top 10 en Vingegaard die erdoor zakt, is meer op hoop dan realisme gebaseerd. Als Jonas in problemen raakt, neem ik aan dat van Aert hem zal bijstaan. Alles voor het podium zo lijkt mij. Daarnaast heeft van Aert zijn rit al binnen.

Yskoud

Ik ga Jonas Visafslagaard captain maken vandaag.

Treenert

maar als iemand in mijn pooltje de ballen heeft om dat 1 van de 2 etappes niet te doen en goed gokt, ben ik de sjaak.
Is dat omdat je in een pooltje zit met wel heel goede deelnemers of is dat 'teveel te verliezen hebben' de eer van poolwinst en imagebehoud?

Porte of Matthews/Colbrelli?
Alledrie niet, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor Porte gaan omdat Colbrelli en Matthews afhaken na de tussensprint.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Ik kan er overigens wel heel erg van genieten en had het exact zo voorspeld. Veel gelul van de leiding over hun nieuwe manier van koersen, maar in doen ze precies hetzelfde inspiratieloze trucje dat ze van Lance hebben afgekeken. Heel lelijk en beschamend resultaat met zo’n budget als team.

Ze koersen de laatste twee jaar wel degelijk een stuk attractiever. Deze ronde valt daarbij weer uit de toon inderdaad. Thomas (val), Carapaz (geen hoogvorm), Porte (geen idee???), Hart (geen vorm). Het zit ze niet mee, maar heb nou ook niet het idee dat ze in fantastische vorm steken.

MarvinG

Pogacar (c)
Bjerg
Uran
Kelderman
Gaudu
Van Aert
Woods
Lutsenko

Voor het laatste plekje twijfel tussen Flip en Valverde.

JapieJapo

Ik stel dus wel Colbrelli op ten faveure van Porte. Ik zie Porte hier zelf geen punten scoren want hij knecht voor Carapaz.
Dus hooguit 10 puntjes voor hem mocht Carapaz de etappe winnen. Colbrelli heeft zekere puntjes voor groen en evt ook nog voor bollen + etappeoverwinning van Poels :)

Derailleurtje

Van Aert, Flip en Cattaneo voor de laatste twee plekjes. Flip en Cattaneo leveren respectievelijk 7 en 6 zekere puntjes op en kunnen mee in de vlucht. Maar als Van Aert zijn zinnen heeft gezet op vandaag... Op de Mont Ventoux had ik hem (vooraf zeker niet onlogisch) op het bankie, dat wil ik niet nog eens meemaken. Welk tweetal is volgens jullie wijsheid om vandaag mee te nemen en waarom?

kevinraar

Mij team voor vandaag
Pogacar
Uran
Kelderman
Lutsenko
Poels
Mollema
Kruiswijk
Mcnulty
Van aert

Bank
Porte
Colbreli
Van poppel
Phlipssen
Cavendish

Laatst gewijzigd
jipiejee

vandaag hopen dat de klassementsmannen voor de winst gaan.
Pog (c)
carapaz
gaudu
kelderman
uran
woods
o'connor
Lutsenko
Van Aert

Laatst gewijzigd
Antonini

'@La Primavera, alleen in de Giro. Vorig jaar omdat Thomas wegviel en uiteindelijk alle favorieten wegvielen, toen kon Hart met Dennis wat leuke dingen doen. Daarnaast won Ganna 3 ITTs (lekker spannend team werk). Dit jaar was Bernal oppermachtig, maar reden ze als team enorm saai.

Vorig jaar Tour was verschrikkelijk, dit jaar nog erger. De Vuelta is ook al helemaal niets. Daarnaast doen ze nooit zoiets zoals TJV de afgelopen dagen wist te doen met vAert en Kuss. Terwijl ze daar zeker wel het materiaal voor hebben.

coolietje

Test

Milanjacks

Van Baarle vooraan met Kwiat. Ik hou Porte op het bankje.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Shit.... ik heb Van Poppel op de bank....

1 2 ... 248 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.