Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 250 ... 258 259
Odin

Dat is net hoe je het bekijkt. Gaudu kan ook van uit een kopgroep die ruimte krijgt scoren. en als ze veel ruimte krijgen (want het is niet meteen een gegeven dat iemand de vlucht gaat controleren) dan kan het zijn dat er een grotere groep voor pogacar eindigt.

Antonini

Er is nog veel te veel te winnen; alle mannen met slechte tijdrit kunnen nog 1 keer tijd pakken, INEOS wil een etappe, 3 teams de bollentrui dus zullen elkaar niet laten wegrijden. Veel grotere kans dat het gewoon pogi wordt. Als het al een vlucht wordt, weet je ook niet of gaudu erbij zit.

Laatst gewijzigd
Odin

Die 3 teams die voor de bollen gaan willen juist een kopgroep, en er zelf inzitten anders gaat pogacar de bollen pakken. Ik zeg niet dat het een vlucht wordt, maar als ineos niet gaat rijden achter een kopgroep aan dan zie ik niemand het doen. Ikzelf ga pogacar cappen. Maar als je alles of niks ga spelen is Gaudu gewoon een hele goede optie.

Fiepke

Gisteren Carapaz captain onder het mom van 'alles of niks'. Scheelt uiteindelijk 20 puntjes. Ik sta net aan de 70% dus het is geprul in de marge. Ook niet gestegen of gedaald gisteren. Vandaag Gaudu cappen kan bij mij weleens gebeuren. Of de echte gok met Lopez.

JesperRenrad

Ik vind juist Gaudu op safe. Kan mee in de aanval, en ik verwacht niet dat er een team is dat kan of wil controleren. Als hij de vlucht gemist heeft en hij blijft bij de AK mannen dan eindigt hij hooguit een paar plekjes achter poga/vingegaard.
Mijn gok is 20 man kopgroep waarvan de helft vooruit blijft; gaudu podium of 15e vandaag. Pogacar 11e.
Dan weten jullie het vast, scheelt weer kijken naar zon saaie bergrit 😉

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Mooi rijtje uitvallers met: Ewan, Demare, Merlier, Coquard, Haig & Roglic. Ondanks dat weet ik over het algemeen wat te stijgen in de bergen (dankzij o.a. Gaudu, Woods en gelegenheid ontsnapper/klimmer: Colbrelli).

Nu op 87,7% maar goed ik ga met de sprints dik moet inleveren vrees ik. Alleen de tijdrit heb ik nog wel een deftig teampje staan: WvA, Pogacar, Kung, Asgreen, Uran, Kelderman, Porte (als hij zijn best doet), Flip (onzeker).

Missen van Cavendish doet zeer!

KV

QS peloton bij elkaar houden lijkt geen topidee. Net voor de sprint ligt een heuveltje van 2km en ook thv de sprint zelf lijkt het al wat omhoog te gaan. Dat is echt een uitnodiging naar Matthews toe.

Lijkt mij echt zekerder voor hen om een grote kopgroep te laten wegrijden, liefst zonder Matthews maar zelfs met hem erin zullen ze zich toch niet zoveel zorgen maken zou ik denken met nog 19 en 21 in het vooruitzicht. De kopgroep kan misschien ontstaan op het eerste bergje in het begin, hoewel die nogal kort is, en kan dus wel redelijk wat klimmers bevatten.

Zal vooral van houding Ineos afhangen maar eigenlijk denk ik dat Carapaz wel beseft dat plek 3 maximaal haalbare is. EF zal niet rijden na een slechte dag van Uran zou je denken, idem Movistar, Jumbo uiteraard niet.

Koenblom16

Hele tour al aan het stijgen en toch stiekem aan een bekertje aan het denken. nu net boven de 93% met 6 man in de top 10 en nog Cav en van Poppel in de gelederen. De keus van Hamilton ipv Vingegaard wordt wel met de dag pijnlijker....

Antonini

Wie er vandaag wint maakt me niet uit, als Cavendish de tijdslimiet maar niet haalt…

Treenert

de edit knop is mij nog steeds niet duidelijk.

- Op je laptop-
In ieder artikel staat vóór "DIT IS NIET OKE!▲" in lichtgrijs (als je goed kijkt) "REAGEER". Alléén in je eigen berichten staat daarvoor (dus vóór REAGEER) ook in lichtgrijs "BEWERKEN". Klik daarop en je kunt je eigen bericht bewerken en opnieuw verzenden.

- Op je smartphone -
Zoals op je laptop maar dan staan de woorden "BEWERKEN|REAGEER" onder de zin; "DIT IS NIET OKE!▲"

Laatst gewijzigd
Rad

Helaas afgelopen dagen lichtelijk aan het zakken waardoor er geen (gouden) beker meer inzit. Zullen waarschijnlijk op 97% uitkomen verwacht ik.

Treenert

Israel Start-Up Nation is bezig met een wel heul heul mooi masterplan. Ze wilden gisteren die kopgroep helemaal niet terughalen joh. Anders hadden ze dat toch gewoon gedaan? Nee die wilden juist dat de kopgroep op de eerste 2 bulten weg zou blijven en hielden keurig de acht minuten in stand. Dit alles on vandaag vol in te zetten op de 2 HC cols.
Op een dag als vandaag is het heerlijk om Woods en Gaudu in je team te hebben; #Pogacarkopman 😜

Wie er vandaag wint maakt me niet uit, als Cavendish de tijdslimiet maar niet haalt…
Hou es op!

Politie doet inval bij Bahrein Victorious, het zal toch niet?

Laatst gewijzigd
floda

Laatste dilemma van de dag, gokken op kopgroep en daarmee colbrelli voor hopelijk 7 punten en kopgroep wint of kopgroep wint niet en dan colbrelli 3 en dan voor die punten hopen dat meurisse het nog net iets beter doet dan drie punten (gister 21e en hopen dat hij nu in kopgroep zit en dan minder ver weg zakt uit kopgroep en rond de 10e plek binnen komt….) wel problemen in de marge overigens door de keus voor Thomas/meurisse ipv carapaz/ o Connor voor de tour, gekozen voor MvP hedge want ik had al zoveel klassementsrenners (Porte Thomas roglic en haig weg) dus hopelijk vandaag verlies wederom beperken (gisteren gelijk gebleven) en dan hopen op 2x sprint en goede tijdrit van Thomas en Porte. En dan heel misschien wel een zilveren beker en boven 99,5 in wielerindex

zomaareens

Iemand idee hoe het met Thomas staat? of ie gister heeft gespaard voor een aanval vandaag? Of dat het niet van weelde was dat ie loste? Ofwel ben ik de enige die denkt dat hij vandaag nog een rol gaat spelen voor Carapaz vooruitgeschoven?

floda

Enige wat ik van Thomas denk is dat het een hele dure miskoop is

ronvisser

Ik ga vandaag voor Woods als capitano. Ik heb sowieso weinig te verliezen na mijn dramatische eerste Tourweek, en het viel mij gisteren op dat Woods er in eerste instantie nog lang bij zat, maar dat hij - toen hij eenmaal loste uit het pelotonnetje - nog door heel wat renners voorbij is gefietst. Hij heeft duidelijk zijn zinnen op vandaag gezet en ik verwacht sowieso een flinke kopgroep die voor de winst gaat rijden vandaag.

Ketjap Manis

Ineos zet vol in op podium Carapaz hebben ze aangegeven. Dus de miskopen Thomas en Porte moeten de trein in.

zomaareens

Ineos kan prima iemand vooruitsturen toch?

Zadelpen

Vannacht een politie inval bij team Zadelpen geweest. Omdat wij verdacht slecht presteren aldus de gendarmerie. Ze vertrouwen het zaakje niet.

leonbr11

.

RemmertW

Maika en McNulPunty 500x je inzet voor etappewinst vandaag.
Zou toch kunnen dat Pogi 1 vd2 mee vooruit laat gaan vandaag

RemmertW

Gaudu is wel maar de vraag of bijv. Cofidis niet gaat rijden voor plek 10.
Ben er zelf wel voor gegaan. Nog kleine kans op 99 maar gokje nodig.

Treenert

Bergklassement vóór etappe 18
1. Wout Poels 78
2. Tadej Pogacar 67
3. Michael Woods 66
4. Nairo Quintana 66
5. Wout van Aert 64

Col du Tourmalet: 20 - 15 - 12 - 10 - 8 - 6 - 4 - 2 punten

Luz-Ardiden (Finish): 40 - 30 - 24 - 20 - 16 - 12 - 8 - 4 punten

Dit voorspelt een mooie koersdag te worden

Laatst gewijzigd
Antonini

Als iedereen nou lekker veel gokjes neemt de komende dagen, dan kan ik met een saaie keuzes toch nog lekker wat plekken stijgen :)

zomaareens

Gaat van Aert zich er nog mee bemoeien?

1 2 ... 250 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.