Verkeerde gok met gaudu als cap, gezakt van 96.2 naar 94.9. Anders gelijk gebleven. Morgen dus cav als captain en hopen op laporte, pedersen en colbrelli. Rest opvullen met ala, pog, vingegaard en woods en gaudu. Misschien woods nog wisselen voor meurisse voor geval phillipsen wint zekere 2 ipv kans op 10. En dan maar afwachten of ik nog boven de 97% kan komen.
Mijn sprintteam is ook triest morgen.
Pedersen maar (C)
Alleen verder nog Colbrelli over die top 10 zou kunnen halen. Van aert geeft zelf aan niet mee te sprinten morgen.
Wordt nog knokken om op een duimpje te blijven. Gelukkig wel de top 5 van het alg. Klassement in mijn team
Doordat van Aert morgen niet meesprint heb ik een kopmankeuze tussen Walscheid, van Poppel, Laporte en Colbrelli. Misschien maar voor Walscheid gaan. Die won op verbluffende wijze de wheelie contest van deze tour en toont dus aanzienlijke vorm. Anders maar van Poppel, al weet je nooit of opeens z'n broer weer de top 10 induikt.
Ik heb Colbrelli maar captain gemaakt. Team bestaat verder uit Pedersen, Van Aert, Aranburu, Ballerini en Cort. Van die 5 sprint in principe niemand mee tenzij Cort er een keer zin in heeft. Verder aangevuld met Pogacar, Carapaz en Alaphillipe voor trui en teampunten. Ik verwacht geen topscore morgen.
Danny van Poppel. De man die ik alleen maar heb vervloekt deze Tour. Die besluit top 5 te sprinten precies die dag dat je hem niet meeneemt. Precies. Die man ga ik morgen cappen. Sprint ie weer goed dan heb ik misschien nog een mooie uitslag. Sprint ie niet mee dan is het mijn Scapegoat. :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.