Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 251 ... 258 259
Odin

Dat zou zomaareens kunnen.

Treenert

Maika en McNulPunty 500x je inzet voor etappewinst vandaag.
ik geloof er totaal niet in maar wil niet lullig doen; op allebei €1,- ingezet. Als het niet lukt stuur ik vanavond wel een Tikkie.

Jeffrey81

'@zomaareens

Stond jij niet op 99+? Volgens mij hoef je niet om hulp te vragen toch? En volgens mij hoef je al helemáál geen vragen te stellen die niet zonder glazen bol beantwoord kunnen worden....

zomaareens

sta zelfs op 100 procent, twijfel voor mn laatste plekkie tussen konrad van aert of cavendish

Jeffrey81

Makkelijke keuze wat mij betreft....

RemmertW

Haha ik geloof er ook niet echt in... maar een stuk meer dan 1 op 500

zomaareens

'@ Jeffrey.. nou leg uit?

Jeffrey81

Simpel. Zo min mogelijk risico nemen. Laat dat maar aan de mensen over die jou nog in moeten halen.

Milanjacks

Hopelijk worden alle Scorito punten behaald door Colbrelli en consorten ook ingetrokken. Verklaart wel waarom Colbrelli opeens zo goed kan klimmen.

Jeffrey81

Maar goed dat het niet Cavendish is, of wel Milan?

Mazza

Ik snap niet waarom Bahrein nu de vlucht aan het controleren is, want als je ze laat wegrijden zodat ze de Etappe kunnen pakken wint Poels gewoon de bolletrui, maar nu lijkt me wel aannemelijk dat Pogacar gaat winnen

Ketjap Manis

Poels wil de punten op de tourmalet zodat hij een grotere buffer heeft op de laatste klim tov pogi. Ze gaan er vanuit dat de AK mannen het op de laatste berg zullen doen.

Boasson en Hagen

Gewaagde tactiek, want als Pogacar wint gaat hij hoe dan ook over Poels heen. Tenzij Poels nog top-6 eindigt in de etappe...

Ketjap Manis

Ik denk niet dat er een tactiek is die Poels kan redden vandaag ;)

LeoR 16

Poels had gewoon vol moeten gaan voor de 20 punten op de Tourmalet, zijn finish lag daar. En dan gewoon hopen dat iemand Pogacar voorblijft.

Nu moet hij al hopen dat Pogacar geen podium rijdt vandaag...

Laatst gewijzigd
KV

Morgen ben ik genoodzaakt Danny te cappen.

Wat een tristesse.

MarvinG

Gokje met Gaudu pakt helaas verkeerd uit. Morgen Cav als kopman om weer wat te stijgen hopelijk 💪🏽

floda

Verkeerde gok met gaudu als cap, gezakt van 96.2 naar 94.9. Anders gelijk gebleven. Morgen dus cav als captain en hopen op laporte, pedersen en colbrelli. Rest opvullen met ala, pog, vingegaard en woods en gaudu. Misschien woods nog wisselen voor meurisse voor geval phillipsen wint zekere 2 ipv kans op 10. En dan maar afwachten of ik nog boven de 97% kan komen.

kevinraar

maar 157 punten gehaald gezakt van 97.7 96.0 morgen hopelijk weer stijgen met cavendish en phlipssen

groppiestan

Mijn sprintteam is ook triest morgen.
Pedersen maar (C)
Alleen verder nog Colbrelli over die top 10 zou kunnen halen. Van aert geeft zelf aan niet mee te sprinten morgen.

Wordt nog knokken om op een duimpje te blijven. Gelukkig wel de top 5 van het alg. Klassement in mijn team

Laatst gewijzigd
Odin

Ik ga morgen voor Cavendish als captain. Greipel en Colbrelli hopelijk ook top 10. V aert en Pedersen zullen niet gaan sprinten, maar iets anders heb ik ook niet om op te stellen. Verder Cattaneo, Allaphillipe, Pogacar en bjerg om het op te vullen.

Antonini

Morgen allemaal vooral geen Cavendish opstellen, misschien haalt de ontsnapping het wel.

Dingetje

Doordat van Aert morgen niet meesprint heb ik een kopmankeuze tussen Walscheid, van Poppel, Laporte en Colbrelli. Misschien maar voor Walscheid gaan. Die won op verbluffende wijze de wheelie contest van deze tour en toont dus aanzienlijke vorm. Anders maar van Poppel, al weet je nooit of opeens z'n broer weer de top 10 induikt.

leek

Ik heb Colbrelli maar captain gemaakt. Team bestaat verder uit Pedersen, Van Aert, Aranburu, Ballerini en Cort. Van die 5 sprint in principe niemand mee tenzij Cort er een keer zin in heeft. Verder aangevuld met Pogacar, Carapaz en Alaphillipe voor trui en teampunten. Ik verwacht geen topscore morgen.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Danny van Poppel. De man die ik alleen maar heb vervloekt deze Tour. Die besluit top 5 te sprinten precies die dag dat je hem niet meeneemt. Precies. Die man ga ik morgen cappen. Sprint ie weer goed dan heb ik misschien nog een mooie uitslag. Sprint ie niet mee dan is het mijn Scapegoat. :)

1 2 ... 251 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.