Ik ga maar voor Laporte als captain. Verder nog Colbrelli en Van Poppel. Rest opvullen met klassement- of teampunten. Vandaag totaal verkeerd gegokt met captain en dan zal je al wee dik 6%.
Nog 3 dagen en dan zit het erop. Ik vond het altijd maar vreemd dat anderen hier wat gefrustreerd konden zijn omdat Scorito maar een spelletje is. Vandaag oppert m'n vriendin of ik niet kan stoppen met Scorito... Blijkbaar toch verslaafd aan geraakt.
Ik vind het heerlijk om te zien wat voor teams mensen op de been brengen voor morgen (en zondag). Ik heb ook nog maar 3 “sprinters”: Van Poppel, Walscheid en Colbrelli.
Ik had zo’n enorm goed gevoel over van Poppel vooraf dat hij morgen sws podium moet gaan rijden. KAN NIET ANDERS. Cappie gemaakt en morgen de hark uit de schuur. Alle punten binnenhalen
Doet Pedersen nog mee? Zit al tijden te verstoffen op de bank bij mij. Waarom zou hij de bergen over gegaan zijn als ie niet nog 1 keertje wil sprinten? Ik zal hem toch maar eens afstoffen, verder net zoals vele anderen weinig andere opties. Danny uiteraard kopman. Heeft gisteren in de kopgroep al zn warming-up gedaan, dus moet goedkomen. Voor morgen dus:
van Poppel (C)
Colbrelli
Pedersen
Pogacar
Carapaz
O’connor
Kelderman
Bjerg
Asgreen
Bankje: WvA, Küng, Gaudu en Uran. Overmorgen maar weer door met de inhaalslag.
Kung heeft morgen wel z'n tijdrit waar die top wil zijn natuurlijk. Na z'n tweede plek hoopte hij dat Pogacar een beetje moe zou zijn na de bergen, dus lijkt me dan sterk dat hij zichzelf nog ff flink gaat uitsloven vandaag.
Ik ga in ieder geval voor de 2 zekere puntjes van Kelderman vandaag
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.