Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 252 ... 258 259
Fiepke

Ik ga maar voor Laporte als captain. Verder nog Colbrelli en Van Poppel. Rest opvullen met klassement- of teampunten. Vandaag totaal verkeerd gegokt met captain en dan zal je al wee dik 6%.

Nog 3 dagen en dan zit het erop. Ik vond het altijd maar vreemd dat anderen hier wat gefrustreerd konden zijn omdat Scorito maar een spelletje is. Vandaag oppert m'n vriendin of ik niet kan stoppen met Scorito... Blijkbaar toch verslaafd aan geraakt.

Franky122

Ik maak morgen Brent van Moer kopman.

zomaareens

Pedersen wel of niet sprinten? Iemand info?

pirazzi

Na etappe 6 waarin Mads Pedersen tiende werd is zijn beste uitslag 54ste.

Thomberg

Ik vind het heerlijk om te zien wat voor teams mensen op de been brengen voor morgen (en zondag). Ik heb ook nog maar 3 “sprinters”: Van Poppel, Walscheid en Colbrelli.

Ik had zo’n enorm goed gevoel over van Poppel vooraf dat hij morgen sws podium moet gaan rijden. KAN NIET ANDERS. Cappie gemaakt en morgen de hark uit de schuur. Alle punten binnenhalen

KV

Probleem is dat het morgen wss geen sprint wordt.
Waar is SKA als je hem nodig hebt?!
Kan ook wel weer een Küng-etappe zijn maar die zal zich wel sparen voor de tijdrit.

Thomberg

'@kv ja Kung twijfel ik over. 1 van m’n 3 bankzitters. Omdat ik ook denk dat hij tijdrit als hoofddoel heeft…

Bartdd

Pedersen verwacht ik in de sprint, ik zou niet weten waarom niet. Cavendish moet het weer gaan doen voor mij. Nu op 96%

Chef83

Laatste plek is voor van aert ,bisseger,oconner, tja zeg t maar

Van aert sprint niet mee
Bisseger spaart mischien voor zaterdag ook
Oconner 4 pnt .

Treenert

[Quote]Vandaag oppert m’n vriendin of ik niet kan stoppen met Scorito…[/quote] Dat vroeg mijn ex ooit ook aan mij.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Sniekey om met de ex van de Scorito stagiair aan de haal te gaan.

Wieltjeszuiger69

Doet Pedersen nog mee? Zit al tijden te verstoffen op de bank bij mij. Waarom zou hij de bergen over gegaan zijn als ie niet nog 1 keertje wil sprinten? Ik zal hem toch maar eens afstoffen, verder net zoals vele anderen weinig andere opties. Danny uiteraard kopman. Heeft gisteren in de kopgroep al zn warming-up gedaan, dus moet goedkomen. Voor morgen dus:
van Poppel (C)
Colbrelli
Pedersen
Pogacar
Carapaz
O’connor
Kelderman
Bjerg
Asgreen
Bankje: WvA, Küng, Gaudu en Uran. Overmorgen maar weer door met de inhaalslag.

Laatst gewijzigd
maarten26

Matthews kopman. Die wil groennnn

Thomberg

Ik zie nu pas dat 7% froome mee heeft genomen… extra frustratie dat het zo’n ruktour is

Platje

'@Thom was een prima pick als hij niet was gevallen 😜

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Bij mij is de keuze als kopman tussen Danny van Poppel en Colbrelli. Hoe armoedig kun je het hebben...
Beiden bakken er niets van in de vlakke sprints.

drop drover

Lekker Woods, pak die laatste 26pnt ook maar weer van me af, grrrr

PieterZegen

Het valt me op dat iedereen lijkt uit te gaan van een massasprint. Vluchters hebben best een kans toch? Eigenlijk hebben alleen Cavendish en Philipsen een kans om de massasprint te winnen. Dus alle andere ploegen die nog een etappe willen winnen, zullen in de aanval moeten gaan.

Benzardi

.........

Thomberg

Woods ontneemt ons allemaal ook nog z’n eindklassement punten… het houdt niet op, niet vanzelf

Ab Normaal

Ik heb nog 10 renners over. Iedere dag eentje op de bank.

Thomberg

Ik moet voor twee plekken kiezen uit Mollema, Uran, Thomas en Kung. Ga maar voor Mollema en Uran omdat hun teamgenoten nog kunnen winnen, zoals Cort in ontsnapping

La Primavera

'@Thombeg Een Kung kan ook prima uit de vlucht winnen.

Laatst gewijzigd
JoranBarca

Kung heeft morgen wel z'n tijdrit waar die top wil zijn natuurlijk. Na z'n tweede plek hoopte hij dat Pogacar een beetje moe zou zijn na de bergen, dus lijkt me dan sterk dat hij zichzelf nog ff flink gaat uitsloven vandaag.

Ik ga in ieder geval voor de 2 zekere puntjes van Kelderman vandaag

Laatst gewijzigd
MarvinG

Lekker Woods.... jezelf over al die bergen heen fietsen en dan afstappen als je bijna in Parijs bent. Gadverdamme!

1 2 ... 252 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.