Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 253 ... 258 259
kevinraar

Mijn team voor vandaag
Cavendish
Phlipssen
Van poppel
Colbreli
Van aert
Pogacar
Mcnulty
Poels
Kelderman

Bank
Uran
Lutsenko
Porte
Mollema

Laatst gewijzigd
De Coltrui

Ik heb nu nog 2 plekken op de bank, dus ongezellig is het nog niet. Ik zet vandaag voor straf maar Porte en Thomas daar, kunnen ze de ellende die ze in mijn team hebben veroorzaakt eens goed overdenken. Hoop dat dit nog tot wat activiteit morgen leidt.

Treenert

Met het afstappen van Ewan, Demare, Merlier en Bouhanni zou je verwachten dat ik in de komende dagen (vrij - zo) matig zou scoren maar niets is minder waar. Met Cavendish, Mørkov, Laporte, Colbrelli, Walscheid en de niet sprintende v.Aert (voor mij wellicht beter) komen mijn dagen er juist aan. Om een gouden bekertje te halen is 2x sprinten wel noodzakelijk ivm mindere eindafrekening. Wel Poga, Kelderman, Gaudu en Cav maar helaas geen Woods meer. Wordt nog spannend!!

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Als je zelf WVA hebt dan hoop je altijd dat die mee sprint. Niemand gaat hem captain maken vandaag(die nog meedoet om een bekertje) en er zijn altijd mensen om je heen die WVA niet hebben.

Rui Costa, Bjerg en Majka beginnen toch wel fijne picks te worden. heb ze sinds de eerste tijdrit bijna allemaal constant opgesteld.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Ik stel WvA niet eens op en zet daar Mohoric voor in de plaats.

Poga
Pats
Colbrelli
Laporte
Danny (C)
Flip
Asgreen
Mohoric
Mezgec

Treenert

'@Milan dat hij (stiekem) wel meesprint zou natuurlijk fantastisch zijn nu door het bericht van 'niet meesprinten' niemand hem als kopman heeft en velen het dan moeten hebben van de Colbrelli's etc.

@La Primavera: Ik heb geen alternatief maar zou het ook niet aandurven eerlijk gezegd.

Laatst gewijzigd
Fiepke

En toen hadden we ineens nog net genoeg renners over om een volledige dagselectie te maken.

Laporte als captain, met verder WvA, Colbrelli, D van Poppel, Poga, Carapaz, Asgreen, Gaudu en Bissegger.

Milanjacks

Deze kopgroep kan mij wel eens een goud bekertje door de neus boren. Ben bang dat Balberde ermee stopt want koos voor de drie punten van Gaudu boven de minieme kans dat Valverde mee zou zitten.

Met Cavendish, Matthews en Greipel hoop ik op een ouderwetse masssaspurt.

Laatst gewijzigd
LeoR 16

'@Milanjacks, ik hoopte ook op een massasprint, zeker nu ik zie dat de (derderangs)sprinters die ik niet heb mee zijn in de kopgroep, en degene die ik wel heb gezezellig in het peloton zitten. Vreemde rit.

Valt me wel op dat telkens het een gewone massasprint is, of de favorieten het onder mekaar uitmaken in een bergrit, ik met rasse schreden de toppercentages nader, om dan de dag nadien alles te verspelen omdat de rit wordt weggeven aan een paar mindere goden.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Hopen dat Mohoric nog een solo er uit perst ergens. Anders Laporte in de sprint.

Rob94

Wat doet Izagirre daar nou weer. Je had in de bergen moeten rijden, niet nu.

Jeffrey81

Inderdaad vreemde rit. Peloton laat nu volledig lopen, dus die massasprint lijkt me er niet meer te komen.

Nu heb ik Laporte als captain, dus dat kan nog leuk uitpakken op zich. Al is het eigenlijk eerder afwachten tot de kopgroep onderling weer gaat bakkeleien. Met een Laporte, Theuns, Ballerini, Stuyven en Walscheid wil je niet gewoon maar zo op de streep afrijden...

MarvinG

Dacht ik vandaag mooi te kunnen stijgen met de weinig gekozen Cavendish, laten ze de kopgroep tijden. Heb daar alleen Laporte, dus die mag winnen van me ;)

Mazza

Wilde Walscheid nog als C doen maar toch voor van Poppel gekozen dit had de comeback kunnen zijn maar helaas

Rob94

Die Kelderman he, die doet ook echt zijn best om uit te vallen in een grote ronde 😜

Milanjacks

Toch snap ik dit soort tactieken niet van DQS. Hoe groot is de kans dat ballerini hier wint? Laat ik gul zijn en 15% zeggen. Kost het nou echt zoveel moeite om met Bike Exchange/DSM/DQS deze etappe te controleren? Als je normaal gaat sprinten heb je 70% kans dat je de rit pakt. Morgen is een tijdrit kan je allemaal de beentjes los houden en op zondag hoeft er traditioneel gezien ook geen werk verzet te worden.

Milanjacks

Toch jammer dat Colbrelli lijkt te profiteren van een strak staande Sloveen. Dit zaakje stinkt.

MarvinG

Er moet toch haast wel iets in die Bahreinse koffie zitten...

La Primavera

Iets in de Bahreinse koffie of niet. Ik vind het toch erg lekker dat Mohoric nu weer een etappe voor me kan winnen. Enige lichtpuntje in deze Scorito Tour.

Thomberg

'@laprimavera Mohoric lekkere pick zo deze Tour

La Primavera

Wat een fantastische dag. Mohoric en Laporte mee en dan worden ze 1 en 2. Het is voor de kat zijn kut, maar toch nog een leuk hoogtepunt. :)

Treenert

'@La Primavera well done!!
Laporte en Walscheid gelukkig nog mee maar fantastisch is dat zeker niet. Dat maakt mijn bekertje wel een stukkie onzekerder.

Toch snap ik dit soort tactieken niet van DQS.
Ik wel, nu kan Cav de groene trui niet meer verliezen nu er nog maar 1 sprint is. Daarentegen snap ik de tactiek van Bike Exchange weer niet, die geven hiermee de strijd om de groene trui op.

Toch jammer dat Colbrelli lijkt te profiteren van een strak staande Sloveen. Dit zaakje stinkt.
Dat vond Matej niet aardig van je, zag je zijn reactie op de meet?

Laatst gewijzigd
Chef83

96 % ben niet ontevreden en hoop morgen en overmorgen nog wat te klimmen 😄😃

Fiepke

'@La Primavera hier ook met Laporte captain. Als het net andersom was geweest had ik nog 2 punten extra gehad haha. De schade van de afgelopen 2 dagen met niet Poga als captain (ik moest iets doen om in de vriendenpoule nog te stijgen) teruggewonnen.

zitvlees

momenteel op 99.6%

elk puntje telt nog, mijn eerste bekertje is verre van zeker.

Zit nu met afwegingen als: Gaat Walscheid morgen vlammen of moe van vandaag / spaarstand voor zondag? Gaat Porte nog gasgeven voor een ereplaatsje? Gaat Cort weer verrassen? Deze mannen houden nu zekere punten van Carapaz en Cavendish op de bank..

Spannend!

1 2 ... 253 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.