Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 254 ... 258 259
DerbertHijkstra

Ik hoop vooral dat Bisseger nu wél wat laat zien. Die is z'n geld nog niet waard geweest namelijk.

Benzardi

Vandaag had ik Turgis en Ballerini mee in de kopgroep, hierdoor hebben De Duracelli's 109 punten bij elkaar geproost en zijn we gestegen met 1,8% naar 82,%

Morgen word Bjerg mijn Cap. en voor de rest heb ik nog Castroviejo, Pogacar, Vingegaard, Thomas (Uran) als tijdrijders.
O, ja ............ gisteren zei ik dat het Lopezdag zou worden, mijn excuses hiervoor, want die was vandaag om 9.07 uur. :)

kevinraar

78 punten gehaald gezakt van 96.0 naar 95.6

Niels22

Gisteren dom 5% gezakt door voor Gaudu te kiezen boven Pogacar, gelukkig.deze van daag weer terug door Laporte.

Die 89,3% zal wel niet veel meer worden.

maarten26

Van Aert of Pogacar morgen als kopman.
Even de puntjes uitrekenen wat slimmer is.
Ik denk namelijk dat Wout 1e gaat worden en Pogi 3e in de tijdrit.

Dion

98,3% door Laporte. Morgen van Aert, Pogacar, Bissegger, Vingegaard, Uran, Kelderman en wat opvulling. Kijken of we daarmee + Cav op de Champ toch nog dat bekertje binnen kunnen slepen.

zitvlees

Kan geen DM´s sturen, thanks Boeke voor je bericht!

Bekertje moet inderdaad eigenlijk wel goedkomen.. spannend vind ik het wel pfoeee

Pietje Precies

'@maarten26, als je denk dat Wout 1e wordt en Pogacar 3e, kan je het beste voor Vingegaard als captain gaan. Of voor Cavendish.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Sinds wanneer kan Cavendish tijdrijden?

Pietje Precies

Sinds wanneer moet je uitrekenen wie er de slimmere captain is als je de ene op P1 verwacht en de andere op P3?

-------------

Prettig dat het vandaag geen massasprint werd. Jammer dat Ballerini vervolgens wat teleurstelde. Morgen hoop ik dat mannen als Porte, Alaphilippe, Uran, Kelderman nog wat in de benen hebben (en er zin in hebben).

Laatst gewijzigd
maarten26

Pogacar krijgt toch ook een hoop extra punten door al zijn truien. Dus met hem speel je goed op save. Ook al gaat die bijv 5e worden.

KissMyAce2.0

Daar hebben zijn truien niks mee te maken

La Primavera

'@maarten26 Alleen etappepunten gaan dubbel.

maarten26

Bij etappe 21 moet je daar sprinters of algemeen klassement opstellen?

Ik snap dat massasprint gaat worden maar krijg je de punten van algemeen klassement wel als je ze niet opstelt die dag?

Fijn als iemand me wil uitleggen. Nog vrij nieuw, wel blij met 95%.

maarten26

Bedankt Primavera, dat wist ik niet.

La Primavera

Je krijgt de eindafrekening punten sowieso, daarvoor hoef je ze niet op te stellen in etappe 21. Je kunt dit allemaal vinden bij (I) en dan 'Punten' in de Scorito app.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Maarten26 in Scorito zie je onderin een balk met i (van info). Ga naar spelregels en voilà

Edit: Ik typ schijnbaar wat langzamer? Maar @LaP; 'punten' moet 'spelregels' zijn ;)

Laatst gewijzigd
Wieltjeszuiger69

Voor mijn team heel gunstig dat de teams met Cav ook niet veel scoren vandaag. Met 68 punten zit ik zelfs 1 punt boven het gemiddelde. Én, van Poppel krijgt hierdoor 2 extra ‘rustdagen’ om zich op te laden voor de sprint in Parijs. Het zal wat zijn als hij straks Cav van zn record afhoudt. Nog altijd vertrouwen in Danny. Morgen ook een leuke dag voor mn team: Küng (C), Pog, Car, Gaudu, Kelderman, Uran, Bjerg, van Aert en Asgreen. Etappe,- Klassement- en teampunten gegarandeerd lijkt me. Weet iemand hoe goed o’connor kan tijdrijden? Die heb ik nog als optie, maar weet niet zeker of hij een lekker tijdritje heeft.

Laatst gewijzigd
Quelbois

Vingegaard , goede dagopstellingen en het niet sprinten van gisteren zorgt ervoor dat ondanks de 6 uitvallers (voor > 20 mln Scorito euto muntjes) een bronzen beker inzicht blijft.

Vandaag moet er weer een sprong voorwaarts gemaakt worden want morgen volgt een duikeling (of van Poppel / Colbrelli moet winnen). Aardig deftig team straks met oa Pog, Vingegaard, Bjerg, Asgreen, Uran, Kelderman. Laatste twijfel hier ; gaat Porte (9e in ITT 1) zich warm rijden voor de spelen? En meer punten halen dan Alaphilippe (incl zijn 6 zekere puntjes)? Nu staat Alaphilippe erin maar twijfel of die er nog voor gaat vanmiddag .

Milanjacks

'@Treenert

Je mag er toch wel vanuit gaan dat een Matthews geklopt gaat worden door Cavendish. En zelfs gebeurd dat niet dan is de groene trui alsnog prima in zicht.

Ik vond het niet des DQS koersen. Het is een tactiek die ik snap als je een mindere sprinter hebt die het groen heeft(Sagan). Maar als je zo dominant bent in je sprints moet je gewoon alles aanpakken.

Laatst gewijzigd
mart1202

Flip, Thomas of uran voor mijn laatste plekje? Ben gisteren onverwachts flink gestegen met laporte als kopman. Heb eigenlijk teveel keuze voor mijn itt team. Ik geef walscheid overigens toch nog een kans. Was toch teleurstellend in etappe 5

Capra

'@Benzardi
Ik zou toch eerder Pogacar cappen dan Bjerg vandaag.

Odin

Viel me wel op dat Bjerg zowaar gister niet op kop hoefde, kreeg toch wat rust leek het om vandaag te vlammen.

zomaareens

Gaat flip er nog voor? En carapaz toch geen top20 zeker?

Treenert

Je mag er toch wel vanuit gaan dat een Matthews geklopt gaat worden door Cavendish. En zelfs gebeurd dat niet dan is de groene trui alsnog prima in zicht.
Maar als je zo dominant bent in je sprints moet je gewoon alles aanpakken.
Het is de dag na zware bergetappes, 1 dag niet sprinten = groen en op de CE kun je weer voor de zege gaan; dan pak je toch juist alles? Veronderstel dat door een zetje van Cees of Danny de trein van DQS ontspoort en Cav niet aan sprinten toekomt en Matthews wel, dan was hij nu al het groen kwijt en zou hij de sprint op de CE MOETEN winnen. Nu mag hij verliezen waardoor het juist niet gebeurt.

En carapaz toch geen top20 zeker?
Jawel, 15e of zo.

Ik twijfel zéér over mijn captain Pogacar. Ik zie eigenlijk wel gebeuren dat hij het een beetje 'laat lopen' en op een minuut 12e wordt of zo. Ik heb ook Wva en Bisegger maar laatstgenoemde bakte er niet zoveel van 2 weken geleden. Dan maar WvA, of is hij juist dé favoriet?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 254 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.