Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 255 ... 258 259
Guido Maltempi

Mwah. Dat zetje kan hij ook morgen krijgen en dan is hij z’n groene trui + kans op record kwijt. Door er gisteren óók een sprint van te maken, had hij dat risico kunnen spreiden (en zeer waarschijnlijk met een voorsprong van +50 punten aan de slotrit kunnen beginnen).

Ik vind het toch wel een gewaagde zet van DQS... hoewel de kans natuurlijk heel erg klein is dat Bling morgen die sprint wint, ook zonder Cav.

Jeffrey81

'@Treenert: Bissegger was vorige keer de enige van de favorieten die in de regen moest rijden. Anders was ie veel hoger geëindigd.

Treenert

Hij reed nu duidelijk op het droge ;) Eindelijk lijkt hij wat op te gaan brengen, achteraf uiteraard liever Bjerg gehad.

Fiepke

Drie man uit de top 5 in m'n team vandaag en WvA captain. Zorgt nog voor flinke stijging in de marge :)

dewim

Uran teleurstellend. Ziekte of te kleine basisconditie ? Benieuwd wat de ploeg gaat communiceren. Kelderman ook niet goed, had vooral van de TT’s meer verwacht. Wel mooi dat WVA dit net voor OS jan realiseren. Die zak met een goed gevoel starten. Wat me nog opviel is hoe weinig sprinters sommigen uit de top 10 hebben. Wel net de juiste erin gegokt.

Boris Galibier

Bedankt voor een mooie Tour en een spannende Scorito dit jaar. Genoten van de strijd en jullie inzichten. Tot de Vuelta!

Zadelpen

Nog....één.....dag....arggghhhgrumble...

Berend

Hier nog een heel belangrijke dag, ik sta op 98.5% dus dichtbij een bekertje!
Heb 6 man in de top 10 van het AK, dus dat is redelijk veel eindpunten?

Cavendish ook in mijn team, dus als hij morgen wint (en ik cap hem uiteraard) zit die 99% er nog in :-)

dewim

Succes @Berend Botje

oborobo

Was een teleurstellende Scorito Tour,Haig,Ewan,Thomas,Porte en Roglic.
Is bijna niet tevoorspellen.

Wieltjeszuiger69

Dat is het idee van het spel he. Voorspellen wat bijna niet te voorspellen is.

Zadelpen

Dat klopt op zich wel Wieltjeszuiger. Maar hoe komt het dan dat bijvoorbeeld een Nasi (hoop dat die gewoon ff geen zin heeft en in goede gezondheid is), met alle onvoorspelbaarheden, bijna altijd een redelijk tot uitmuntende score behaalt. En dan heb je talenten als ons die nooit uitmuntend scoren.

We worden wel vaak heel hard geraakt, door pech. Maar dan nog.... als ik eerlijk ben, en als je door de ruïnes van team Zadelpen kijkt, zie je toch nog duidelijk de sporen van verkeerde keuzes liggen.

En ik snap het maar niet. Ik probeer zoveel mogelijk scenarios te dekken, binnen de mogelijkheden. Maar het lijkt wel of de realiteit steeds een loopje neemt met mijn scenarios.

Heb ik 5 sprinters, vallen er meteen een of twee uit. Pak ik er 8, rekening houdend dat er een of twee wegvallen. Dan vallen er 6 weg. Het lijkt steeds zo lullig,

Maar dat kan toch ook niet steeds pech zijn? Er zit iets niet goed bij onze selecties, maar het lukt maar niet om te doorgronden wat dat dan is.

Zuurgraad!

Zadelpen

Nog even een aanvulling.... Er is al wel één hardnekkige fout ontdekt tijdens de afgelopen rondes. En dat is dat ons 2de garnituur meestal helemaal geen garnituur blijkt te zijn, maar puur als decoratie op je bord ligt.

Er wordt hier keihard gewerkt om dit deel naar een hoger plan te tillen. Maar verder liggen er nog enkele te tackelen mysteries voor ons. Maar niet getreurd. Parijs is weliswaar nog ver, maar ook niet op één dag gebouwd.

Ergens daar... in de toekomst... ligt een gouden beker op team Zadelpen te wachten.

Dont worry.

nasibal

Maar hoe komt het dan dat bijvoorbeeld een Nasi (hoop dat die gewoon ff geen zin heeft en in goede gezondheid is),

Ik ben in goede gezondheid dankje. Ik merk alleen al sinds de Giro eigenlijk dat ik een beetje last begin te krijgen van een scorito 'burn-out'. (met een knipoog, want een échte burnout is natuurlijk een veel groter probleem) en hou me derhalve een beetje op de vlakte. Overigens wil ook wel even nuanceren: Ik sta momenteel net boven de 70% op scorito ;)

Laatst gewijzigd
Yskoud

Fijn Nasibal, goed om te horen. Herkende veel in je betoog van een tijdje terug. Gewoon rustig aan doen.

70% is wel erg dramatisch... Vuelta nieuwe kans op je 11e Gouden Bekertje.

Ik hoop vanavond mijn 5e binnen te halen. Edit: Helaas 98.9%..Wout kost me de laatste 0.1%. Typisch.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

👍🍻

vevie

Geëindigd op 72.7%. Weer een mislukte ronde. Op naar de f’ing Vuelta. Daar gaan we het zeker beter doen.

Berend

Whaaa ik sta op 99.0%, maar nog niet alles is verwerkt, bijv plekken 11-20 van vandaag nog niet.
Spannend!

Bekertje or not?

En hulde aan Van Aert. Wow.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ben geëindigd op 96.5

maarten26

Klasse Van Aert. Eindig op 97%

Berend

Aah toch iets te enthousiast geworden, er moest nog een hoop geupdate worden blijkbaar.

Op 98.7% geëindigd. Maar uiteraard tevreden. Beetje geluk gehad natuurlijk door het niet hebben van bijv. Thomas en wél Carapaz. Maar ook tevreden met mijn gebalanceerde team en de keus voor het meenemen van bijv. Cavendish en Van Aert :-)

Enige renner met 0 punten: J. Herrada ;-)
Uitvallers: Sagan, Demare, Roglic, Merlier.

Op naar de Vuelta!

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Cees Bol: Je hoopt altijd op meer maar ik heb ook kunnen genieten van de dingen die wel goed gingen. Opmerkelijke conclusie van Cees.

Verder geen gouden bekertje gehaald helaas. Merkte dat ik vooral Vingegaard miste.

Ketjap Manis

Goed gedaan Kevin, ik op 93%.

ditisdavid

Na een eindsprint op 85.1% uiteindelijk gestrand, wat een klein wonder mag heten met maar drie van de tien hoogst scorende renners en Roglic, Ewan, Démare, Sagan, Coquard en Haig als uitvallers + Thomas die ook nergens meer aan toe is gekomen na alle valpartijen in Bretagne in de ploeg. Desondanks wel de eerste sub-90% in de Tour voor mij. Beroerd Scorito-jaar vooralsnog, ook hier is het hopen op een laatste herkansing in de Vuelta.

Stijn Lemmens

Begin van de tour had ik 43%, geëindigd op 88,3%

Toch blij dat ik geen Van der Poel en alaphilippe heb genomen!
7 uitvallers

Laatst gewijzigd
1 2 ... 255 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.