Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 32 ... 258 259
rbc1912

'@KV en toch was zijn geld in het Klassiekerspel goed besteed met een 3e en 6e plek. Maar daar had je natuurlijk de grote kopmanfactoren. Zeer zeker met je eensch dat het verder echt niet veel met hem is de laatste tijd

vevie

Dan wordt Der Ack zeker interessant. Ik vind hem alsnog prijzig, maar dan heeft hij wel een mooi treintje voor zichzelf. Kan dan wel steeds top 5 sprinten en dat zijn een heleboel punten.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Wie durft Padun thuis te laten na dit weekend?

michelb6

Die staat nog niet eens in het spel toch?

Ragnar Lolbroek

Staat zelfs niet op de voorlopige startlijst. (PCS)

KV

Jammer dat hij er nog nie in staat voor 500k :-)
maarja, dan had iedereen hem mee. Nu komt hij er wss in voor 750k (als hij al meedoet natuurlijk)

daanbrkh

Deze Dauphiné heeft meer onduidelijkheden geschept terwijl je vooraf verwacht dat er juist bevestigd gaat worden richting tour. Prijs gokje voor Padun, mocht hij de tour rijden (Bahrein is gek als ze hem thuislaten). 1.000.000 euro punten!

Ludi

Padun duurder dan Poels? Zelfde als Bilbao en haig? Lijkt me niet eigenlijk.

KV

Dan zou hij even duur zijn als de kopmannen. Hij kan natuurlijk even goed kopman worden :-)

Ludi

Colbrelli knechten voor padun, rip. XD

Milanjacks

Ik krijg bij Padun een naar gevoel net als dat ik dat bij Hirschi had.

KV

En ik een gevoel net als bij Cepeda

nasibal

Padun kwam een paar jaar geleden al als groot talent naar het profpeloton. Reed toen goed, maar heeft fysiek ongemak gehad. Dat is kennelijk over en heeft nu misschien wel gewoon zn doorbraak.

Heeft in het begin van de dauphine lekker rustig aan kunnen doen, etappes zijn kort, Legt er in de kopgroep ook weer niet de allergrootste namen op en de favorieten rijden net als in alle andere jaren vooral gewoon een rustig voorbereidingskoersje.

Padun is Oekraïner in dienst van Bahrein, dus kan altijd nog gepakt worden natuurlijk, maar als dit je een nare smaak geeft dan moet een Kamna je vorig jaar ook een nare smaal geven.

Als hij op het rooster komt bij Bahrein gooi ik overigens alles van die ploeg (behalve colbrelli) er uit. Bilbao, Poels, Haig in deze vorm en dan ook nog Padun. Dat wordt dan waarschijnlijk gewoon een hele vervelende loterij. Persoonlijk verwacht ik Padun overigens in de Vuelta

Laatst gewijzigd
daanbrkh

'@nasibal
Heb je er 4x Bahrein instaan dan? ;)

nasibal

'@Daan
Nee, jij?

Primavoormij

Padun gaat 1.5M kosten en voor dat geld neem ik hem gewoon mee :)

Ajvenema

‘Alles’ eruit, behalve colbrelli. Dat klinkt alsof je 3 óf 4 bahrein hebt staan:)

daanbrkh

'@Nasibal
5 zelfs, na deze Dauphiné zijn ze onmisbaar. Ook gelijk Porte erin gegooid en Lutsenko voor kopman bij de tijdritten...

Antonini

Colbrelli zo toch een must-have met ogen op rit + groen (= punten pakken op het vlakke): https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/colbrelli-tankt-vertrouwen-in-dauphine-droom-van-de-eerste-touretappe

wielergekkie

Ik ben ook vast begonnen met puzzelen, dit is natuurlijk echt leuk om te doen. Ik zit nu zelf op de volgende verdeling volgens Scorito
12 klassement/Klimmers (2 aanvallers vind ik zelf)
7 sprinters
1 aanvaller

Ik ben benieuwd wat volgens jullie de ideale verdeling is?
Ik laat me verrassen!😀

Milanjacks

Padun to win the tour de france @41.0 op Unibet.

Gratis geld.

dewim

Weet er iemand waar je tour de suisse kunt volgen. Zit achter een extra betaalzender in België.

Zadelpen

Op Eurosport.

dewim

'@zadelpen de 2 gewone eurosport kunnen we zien. De derde is betalend en daar zenden ze Zwitserland uit. Ga de app downloaden en een abo nemen. Thx voor de reaktie.

Kannibaal van Schepdaal

'@dewim: https://tiz-cycling-live.io/live.php

1 2 ... 32 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.