Padun kwam een paar jaar geleden al als groot talent naar het profpeloton. Reed toen goed, maar heeft fysiek ongemak gehad. Dat is kennelijk over en heeft nu misschien wel gewoon zn doorbraak.
Heeft in het begin van de dauphine lekker rustig aan kunnen doen, etappes zijn kort, Legt er in de kopgroep ook weer niet de allergrootste namen op en de favorieten rijden net als in alle andere jaren vooral gewoon een rustig voorbereidingskoersje.
Padun is Oekraïner in dienst van Bahrein, dus kan altijd nog gepakt worden natuurlijk, maar als dit je een nare smaak geeft dan moet een Kamna je vorig jaar ook een nare smaal geven.
Als hij op het rooster komt bij Bahrein gooi ik overigens alles van die ploeg (behalve colbrelli) er uit. Bilbao, Poels, Haig in deze vorm en dan ook nog Padun. Dat wordt dan waarschijnlijk gewoon een hele vervelende loterij. Persoonlijk verwacht ik Padun overigens in de Vuelta
Ik ben ook vast begonnen met puzzelen, dit is natuurlijk echt leuk om te doen. Ik zit nu zelf op de volgende verdeling volgens Scorito
12 klassement/Klimmers (2 aanvallers vind ik zelf)
7 sprinters
1 aanvaller
Ik ben benieuwd wat volgens jullie de ideale verdeling is?
Ik laat me verrassen!😀
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.