'@jori: precies! Dat is de tactiek die Ineos, we gaan ervan uit dat ze dat snappen, ook gaat hanteren. Het heeft geen enkele zin om alleen mee te rijden om dan tegen het einde eraf gereden te worden door Pog en Rog. Ze zullen wat anders moeten proberen en zijn het enige team dat de renners daarvoor heeft. Kijkend naar het parcours zijn er meerdere etappes met na de laatste klim een afdaling. Daar gaat Carapaz toch vol voor? Dat deed hij ook in de Giro 2019 en hij zal wel moeten zoals je al aangeeft met de tijdritten. Voor Hart geldt hetzelfde al is hij een betere tijdrijder. Maar ook hij zal moeten aanvallen als hij enige ambities heeft op een mooie klassering. Zo kun je UAE en Jumbo moe maken door eerder mannen van hen op te roken die Carapaz of Hart moeten terughalen. Thomas en Porte kun je gewoon dan laten meerijden met UAE en Jumbo en dan zoeken zij het zelf uit in de finale.
Na echt al jarenlang meegelezen te hebben ga ik me er nu ook eens actief in mengen. Dat gegluur vond ik iets te voyeuristisch worden haha
Zit vooral te dubben over het kwartet Flip, Sagan en de 2 Antwerpse wonderboys. Allemaal potentiële puntenkanonnen, maar allemaal mee is van het goede teveel. Het eventuele afhaken van Sagan zou alles weer heel anders maken
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.