Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 34 ... 258 259
daandej

Kragh andersen wat verwachten jullie van hem? Kan hij punchen?

Tijmen 257

Een flip wordt wel minder interessant als mvdp de gele trui pakt en dan houd tot de itt . En een roglic hem dan zou overnemen. Ik verwacht dat een mvdp een grote kans heef op geel in de eerste etappes. Maar als je kijkt hoe goed flip nu al in vorm is in de itt dan betekent dat veel goeds voor de tour. Daarnaast zou het ook niet erg zijn als mvdp geel pakt, dan kan flip alsnog zijn geld waard zijn.als hij maar kort rijd en in het hooggebergte mee doet in minimaal een paar etappes. Ik heb ze allebei en verwacht dat ze beide wel veel punten gaan halen. Bij wva heb ik meer twijfels, maar we zullen het zien op dit moment verwacht ik mvdp wint etappe 1 en rijd etappe 2 kort en heeft tot itt geel.

KV

'@Milanjacks

Rit 1 zal voor Aranburu worden hoor. No way dat Lutsenko daar top 10 haalt. Ook zie ik hem niet in rit 2 excelleren.

Lo Zar

Ballerina nu voorlopig op de startlijst ipv lampaard.. wie verwachten jullie dat er nog bijkomt (of afvalt)?

Timvideo

Bedankt Kannibaal.

Trouwens, Ionneke is alleen met de tijdritten zijn schamele aankoop bedrag al (bijna) waard, maar met alles er bovenop gaat hij scorito wijs super value op te leveren vooraf. Goede kans natuurlijk dat wij hem allemaal meebrengen en hij direct de eerste etappe onderuit gaat om ons te grazen te nemen natuurlijk.

La Primavera

Weet iemand toevallig hoe ik de startlijsten via API verkrijg uit Scorito? Wil mijn Excelbestand weer nieuw leven inblazen voor een off the record extra team.

Mag ook per PM! :)

Laatst gewijzigd
KV

'@ Timvideo en Tompot

Zoals Tompot zegt, ik zou idd net zoals bij Lutsenko geen topnotering verwachten van Ion in de tijdritten. Laatste jaren al echt veel teleurstellende resultaten in vlakkere tijdritten.

Neemt niet weg dat ik hem wel meeneem.

Tjaanameistro

Asgreen is ook wel heel goed, maar zou die de ruimte krijgen in de tour?

brandalf

Maakt overigens verder niet uit ben alsnog #1 op Velogames geworden deze Dauphine, zat dus toch best degelijk met mijn inschattingen wie er momenteel in goede vorm is.

Helaas wel te druk gehad om veel van de Dauphine te zien, heb me niet eens aangemeld voor Velogames in Tour de Suisse.


@Timvideo aka Lucas
Sterk dat je 17e wordt in de 1e etappe van de TdS zonder een team op te stellen.

Timvideo

'@Bbrandalf Sorry, ik begrijp niet wat je bedoeld te zeggen. Is er toevallig een Wielerflits sub league die door ene Lucas is gewonnen? Of heb je het over Lukas Postlberger die 17e was op donderdag in de Dauphine? Of bedoel je dat Lucas Hamilton een interessante optie is voor de Tour?

brandalf

Mijn fout, je hebt het over Velogames, niet VeloN
Mijn oprechte excuses en proficiat.

Edd1e

5M voor flip lijkt een beetje te gortig met normaal gesproken geen kans op eigen eindklassementspunten. Vorig jaar haalde hij ook "maar" 350 punten met een paar dagen gele trui en dit jaar zie ik 'm de gele trui niet pakken, VDP heeft een sterkere punch en bijv. een Pogacar gaat tijd op hem pakken in de tijdrit. Top 20 rijden gaat daar al lastig worden. Voor die 5M kan je dan naast Bennett een Demare of Ewan nemen. Voor punchetappes zijn er genoeg alternatieven met mannen als Woods, Hirschi, Gaudu etc. Voor eventuele Bennett teampunten zou je bijv. Cattaneo kunnen nemen.
Wat zijn naast de eerste twee etappes zekere etappes waarin je hem opstelt?

Timvideo

Ach zo, doen die ook de kleinere rondes dan? Is dat het spel waar je kan traden? Volgens mij heb ik me daar vorig jaar een keer proberen aan te melden en lukte onmogelijk vanwege een of andere bug en de website devs konden me niet helpen, dus nooit gespeeld.

En geen probleem, hoop van die spel namen lijken inderdaad op elkaar. Ik weet dat Velogames op r/peloton best populair is, ben het daarom gaan spelen. En Scorito nu ook vanwege de enthousiaste Wielerflits discussies al keek ik hier in het verleden ook al langer omdat nieuws omtrent wielrenners natuurlijk ook in andere wielrenspellen van toepassing is.

Zadelpen

Edit

Misverstand...

Laatst gewijzigd
madeinstars

Nou Eddie, dat lijkt me wat kort door de bocht. Volgens mij kan je Alaphilippe in praktisch elke bergetappe opstellen (zeker de etappes met aankomst bergaf) of hij nou voor het klassement gaat of niet. Want als hij uit het klassement valt, gaat hij sowieso voor de bollen en voor etappes. Dus ook qua klassementspunten heb je nog goeie kans op de bollen. Als je daar dan nog teampunten voor Bennett bij optelt, lijkt me Alaphilippe veel meer waarde te hebben dan alleen de eerste twee etappes, zelfs al pakt hij niet direct de gele trui.

Bovendien slaat Alaphilippe specifiek de spelen over, wat voor mij toch wel betekent dat hij echt in absolute topvorm aan deze tour gaat beginnen. Voor mij een absoluut zekerheidje.

Edit: Even heel iets anders, als Carapaz zo gaat tijdrijden in de tour als vandaag in Zwitserland, wordt hij ineens misschien interessanter dan Thomas.

Laatst gewijzigd
Pantano

Ik lees weinig over Gaudu. Is waarschijnlijk na Pogacar de nr 2 van de jongeren, rijdt dit jaar goed en mag voor eigen kansen gaan nu en heeft ook een goede punch. Zijn enige nadeel is de tijdrit waar hij tijd gaat verliezen.

Gaat Gaudu zich met de eerste punchetappes bemoeien denken jullie?

johnnyvdlaar

Ik neem Gaudu ook, voor de punch etappes lijkt hij mij wel geschikt en voor de jongeren trui gaat hij denk ik wel tweede worden. Plus elke bergetappe lijkt me voldoende om voldoende punten te scoren.

Wouter Zin

Gaudu is gisteravond van de lijst bij PCS gehaald…net als Landa en WvA (die is net weer teruggeplaatst).
Ik heb mij nog niet helemaal ingelezen over Gaudu maar heb hem er wel voorlopig ingeklikt. Aankomsten in de eerste week zijn wel lekker voor hem en zou lange tijd mee moeten kunnen in het hooggebergte.
Jongerenklassement is zonder uitval voor Pogacar, daarachter is het koffiedik kijken…McNulty zou als hij lang meegaat ook 2e kunnen worden. Paret-Pientre liet in Dauphine zien ook aardig mee te kunnen.
Mijn team staat voorlopig zonder Thomas, WvA en vd Poel…zelfs in mijn ogen te weinig JV. Nog 3 weken puzzelen.

MichielH

Om het meerdere sprinters per team probleem nog wat groter te maken, lijkt BikeExchange zowel Matthews als Mezgec mee te nemen...

M@thijs

In dit geval is matthews out en heb ik mooi ruimte voor zowel thomas als allaphillipe.

Al vind ik carapaz in deze bloedvorm ook plots heel interessant. Alleen ligt dit parcours hem iets minder

Jari Litmanen

Dennis toch matige tijdrit gereden. Kan iemand uitleggen waarom? Sparen voor de Tour? En is hij dan wel de topfavoriet voor de ITT, of zijn dat inderdaad Küng en de klassementrenners en een nog onverwachte renner zoals Affini die ik over het hoofd zie?

M@thijs

'@Jari WVA niet te vergeten en misschien campenaerts als hij een goede dag heeft. gezien deze afstanden lang en vlak zijn liggen ze hem wel.

Maestro Mello

Volgens mij heeft campenaerts dit seizoen het roer omgegooid en mikt hij niet meer op tijdritten als ik mij niet vergis. Volgens mij was dat ook al een punt van discussie tijdens de Giro

Milanjacks

'@Michielh

Verdomme daar gaat mijn plan.

TrEb

Als sprinter denk ik ook aan een Colbrelli. Is in vorm en zie ik in de eerste etappe zomaar voor een verrassing zorgen.

1 2 ... 34 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.