Een flip wordt wel minder interessant als mvdp de gele trui pakt en dan houd tot de itt . En een roglic hem dan zou overnemen. Ik verwacht dat een mvdp een grote kans heef op geel in de eerste etappes. Maar als je kijkt hoe goed flip nu al in vorm is in de itt dan betekent dat veel goeds voor de tour. Daarnaast zou het ook niet erg zijn als mvdp geel pakt, dan kan flip alsnog zijn geld waard zijn.als hij maar kort rijd en in het hooggebergte mee doet in minimaal een paar etappes. Ik heb ze allebei en verwacht dat ze beide wel veel punten gaan halen. Bij wva heb ik meer twijfels, maar we zullen het zien op dit moment verwacht ik mvdp wint etappe 1 en rijd etappe 2 kort en heeft tot itt geel.
Bedankt Kannibaal.
Trouwens, Ionneke is alleen met de tijdritten zijn schamele aankoop bedrag al (bijna) waard, maar met alles er bovenop gaat hij scorito wijs super value op te leveren vooraf. Goede kans natuurlijk dat wij hem allemaal meebrengen en hij direct de eerste etappe onderuit gaat om ons te grazen te nemen natuurlijk.
Helaas wel te druk gehad om veel van de Dauphine te zien, heb me niet eens aangemeld voor Velogames in Tour de Suisse.
@Timvideo aka Lucas
Sterk dat je 17e wordt in de 1e etappe van de TdS zonder een team op te stellen.
5M voor flip lijkt een beetje te gortig met normaal gesproken geen kans op eigen eindklassementspunten. Vorig jaar haalde hij ook "maar" 350 punten met een paar dagen gele trui en dit jaar zie ik 'm de gele trui niet pakken, VDP heeft een sterkere punch en bijv. een Pogacar gaat tijd op hem pakken in de tijdrit. Top 20 rijden gaat daar al lastig worden. Voor die 5M kan je dan naast Bennett een Demare of Ewan nemen. Voor punchetappes zijn er genoeg alternatieven met mannen als Woods, Hirschi, Gaudu etc. Voor eventuele Bennett teampunten zou je bijv. Cattaneo kunnen nemen.
Wat zijn naast de eerste twee etappes zekere etappes waarin je hem opstelt?
Ach zo, doen die ook de kleinere rondes dan? Is dat het spel waar je kan traden? Volgens mij heb ik me daar vorig jaar een keer proberen aan te melden en lukte onmogelijk vanwege een of andere bug en de website devs konden me niet helpen, dus nooit gespeeld.
En geen probleem, hoop van die spel namen lijken inderdaad op elkaar. Ik weet dat Velogames op r/peloton best populair is, ben het daarom gaan spelen. En Scorito nu ook vanwege de enthousiaste Wielerflits discussies al keek ik hier in het verleden ook al langer omdat nieuws omtrent wielrenners natuurlijk ook in andere wielrenspellen van toepassing is.
Nou Eddie, dat lijkt me wat kort door de bocht. Volgens mij kan je Alaphilippe in praktisch elke bergetappe opstellen (zeker de etappes met aankomst bergaf) of hij nou voor het klassement gaat of niet. Want als hij uit het klassement valt, gaat hij sowieso voor de bollen en voor etappes. Dus ook qua klassementspunten heb je nog goeie kans op de bollen. Als je daar dan nog teampunten voor Bennett bij optelt, lijkt me Alaphilippe veel meer waarde te hebben dan alleen de eerste twee etappes, zelfs al pakt hij niet direct de gele trui.
Bovendien slaat Alaphilippe specifiek de spelen over, wat voor mij toch wel betekent dat hij echt in absolute topvorm aan deze tour gaat beginnen. Voor mij een absoluut zekerheidje.
Edit: Even heel iets anders, als Carapaz zo gaat tijdrijden in de tour als vandaag in Zwitserland, wordt hij ineens misschien interessanter dan Thomas.
Gaudu is gisteravond van de lijst bij PCS gehaald…net als Landa en WvA (die is net weer teruggeplaatst).
Ik heb mij nog niet helemaal ingelezen over Gaudu maar heb hem er wel voorlopig ingeklikt. Aankomsten in de eerste week zijn wel lekker voor hem en zou lange tijd mee moeten kunnen in het hooggebergte.
Jongerenklassement is zonder uitval voor Pogacar, daarachter is het koffiedik kijken…McNulty zou als hij lang meegaat ook 2e kunnen worden. Paret-Pientre liet in Dauphine zien ook aardig mee te kunnen.
Mijn team staat voorlopig zonder Thomas, WvA en vd Poel…zelfs in mijn ogen te weinig JV. Nog 3 weken puzzelen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.