Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 35 ... 258 259
MichielH

Ik wil Colbrelli er ook in, maar wacht toch eerst maar eens af wat de teamorders gaan zijn, om niet tegen hetzelfde probleem als vorig jaar aan te lopen.

Ajvenema

Mezgec zou ik nog wel overwegen voor 750k ofzo, want het zou me verbazen als Matthews zich dan met het vlakke gaat bemoeien...

Rad

Matthews wil toch de groene trui? Dan zal hij ook in de vlakke etappes willen scoren.

madeinstars

Beetje rekening houden met het spul dat ze bij Bahrein tegenwoordig lijken te hebben, is het eigenlijk zonde dat je maar 4 renners per ploeg kan selecteren. Colbrelli, Haig, Padun, Bilbao, Poels kan je er blind in klikken.

MichielH

Lijkt me alleen erg sterk dat ie er voor 750k in gaat komen, ik vermoed eerder het dubbele.

KV

Als Matthews niet overal meesprint/voor groen wil gaan, lijkt hij mij sowieso geen 3milj waard

Edit: waar staat dit dat hij voor groen zou gaan? Lijkt me sowieso hooggegrepen met de vele vlakke aankomsten en zijn steeds minder goed sprinten op het vlakke.

Een Mezgec heeft trouwens toch beetje zelfde profiel? Lijkt mij ook allesbehalve zekerheidje voor veel top 5-10 plekken in de vlakke sprints.

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Mezgec was vorig jaar al 1,5M uit mijn hoofd. Kijkend naar de prijzen van dit jaar zou ik hem eerder voor 2M verwachten.

zomaareens

Hoezo zou Sagan niet meegaan eigenlijk?

Ludi

Mezgec 2m als Matthews ook mee gaat? Oef lol

callmeal

Colbrelli zal wel weer moeten knechten, wat bekend wordt gemaakt in een interview die door flits gepubliseerd wordt om 3 minuten voor de Scorito-deadline... dat was in elk geval in de vorige jaren de trend.

madeinstars

Voor wie zou Colbrelli moeten knechten? Zelfs al gaat Landa mee, dan hebben ze dit jaar ook nog Haig, Padun, Bilbao, Poels... En met de magic touch van Bahrein dit jaar kan Colbrelli gewoon alle sprints winnen én daarnaast nog knechten als het nodig is.

Westland95

Gaudu must have voor dit prijsje.

Punchen of verzuipen

'@KJ: Philipsen en Merlier zijn ook beide 2,5M. Ik zeg niet dat ik 2M voor Mezgec logisch zou vinden, het is slechts mijn poging in het hoofd van de Scorito-stagiair(e) te kijken ;-)

callmeal

'@madeinstars op dit moment kan elke Bahrein renner per ongeluk de top 5 infietsen dus voorzichtigheid troef, al is 2.5 miljoen natuurlijk ook weer niet een hele berg geld dus het gokje vermoedelijk wel waard

KV

Merlier wil blijkbaar ook naar de Tour. Dacht dat die ging skippen met dat hij na 10 dagen Giro al stikkapot was, maar zal dus wss wel meegaan.

Dit doet dus beide Alpecin sprinters afvallen voor mij.

madeinstars

Ik vind Alpecin een hele leuke ploeg. Ben fan van MvdP, Merlier en Phillipsen. Echt leuke renners, maar gaan alledrie niet mee. Echt een ultiem Stuyven-Pedersen-Theuns gevoel erbij.

Bovendien kan MvdP in elk interview niet genoeg benadrukken hoe erg hij met de MTB en de spelen bezig is. Ik zie hem de eerste twee dagen zijn best doen en daarna op een buitenkansje na laten lopen. Natuurlijk kan hij z'n geld waard zijn als hij die twee etappes wint en in het geel rijdt tot de tijdrit, maar dan neem ik liever iets duurdere WvA en Ala, waarvan ik zeker weet dat ze de hele tour hun best gaan doen.

KV

'@madeinstars

+1

Valvuillerdemoz

Gaudu is van de startlist van PCS gehaald. Sagan staat er nu weer op...

KV

Wegvallen Sagan zou nochtans de keuze voor Konrad makkelijker maken...

Geen idee wb Gaudu, zal wel terug een foutje zijn.

Laatst gewijzigd
Ludi

Gaudu geeft na dauphine nog aan dat het een goede voorbereiding is op de tour.

MichielH

MvdP is voor mij een zekerheid, maar ik ga er dan ook vanuit dat hij tot en met etappe 14 gaat rijden.

callmeal

'@madeinstars, helemaal mee eens. Bij Ineos bekruipt me dit gevoel zo langzamerhand ook. De enige manier om Pog Rog te verslaan is zonder uitgesproken kopman en met een andere kaart dag tot dag. Om nou 20 miljoen uit te geven aan de 4 kleppers zodat je zeker weet dat je de goeie te pakken hebt is het simpelweg nooit waard.

Ajvenema

Wat betreft ineos: Die jongens overslaan wordt vooral een probleem als ze winnen, óf er daadwerkelijk constant met 2 of 3 jongens meedraaien bovenin. Dat eerste lijkt me een stuk minder waarschijnlijk dan in de giro met Bernal. Dat tweede is natuurlijk opzich best mogelijk, met Thomas/Porte/Carapaz. Jammer dat carapaz niet net een miljoentje goedkoper is:)

Het grote probleem van het thuislaten is voor mij dat Ineos de gedoodverfde nummer 3 is, terwijl het wat betreft de nummers 4-10 echt alle kanten op kan.

KV

Weet iemand trouwens nog de laatste keer dat Porte op zijn smikkel gestuiterd is? Ik weet het niet meer zo direct wat misschien geen slecht teken is...

Staat al enkele jaren op de donkerzwarte lijst, maar kan mss nu echt wel een goedkoop alternatief zijn voor G. Zie Porte mss zelfs nog een betere tijdrit rijden dan Thomas, dus zal een tijdlang ook wel beschermde renner zijn volgens mij.

MichielH

Dat Richie ook niet meer verder kon rijden, dan is het tour 2018 denk ik.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 35 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.