Als Matthews niet overal meesprint/voor groen wil gaan, lijkt hij mij sowieso geen 3milj waard
Edit: waar staat dit dat hij voor groen zou gaan? Lijkt me sowieso hooggegrepen met de vele vlakke aankomsten en zijn steeds minder goed sprinten op het vlakke.
Een Mezgec heeft trouwens toch beetje zelfde profiel? Lijkt mij ook allesbehalve zekerheidje voor veel top 5-10 plekken in de vlakke sprints.
Ik vind Alpecin een hele leuke ploeg. Ben fan van MvdP, Merlier en Phillipsen. Echt leuke renners, maar gaan alledrie niet mee. Echt een ultiem Stuyven-Pedersen-Theuns gevoel erbij.
Bovendien kan MvdP in elk interview niet genoeg benadrukken hoe erg hij met de MTB en de spelen bezig is. Ik zie hem de eerste twee dagen zijn best doen en daarna op een buitenkansje na laten lopen. Natuurlijk kan hij z'n geld waard zijn als hij die twee etappes wint en in het geel rijdt tot de tijdrit, maar dan neem ik liever iets duurdere WvA en Ala, waarvan ik zeker weet dat ze de hele tour hun best gaan doen.
'@madeinstars, helemaal mee eens. Bij Ineos bekruipt me dit gevoel zo langzamerhand ook. De enige manier om Pog Rog te verslaan is zonder uitgesproken kopman en met een andere kaart dag tot dag. Om nou 20 miljoen uit te geven aan de 4 kleppers zodat je zeker weet dat je de goeie te pakken hebt is het simpelweg nooit waard.
Wat betreft ineos: Die jongens overslaan wordt vooral een probleem als ze winnen, óf er daadwerkelijk constant met 2 of 3 jongens meedraaien bovenin. Dat eerste lijkt me een stuk minder waarschijnlijk dan in de giro met Bernal. Dat tweede is natuurlijk opzich best mogelijk, met Thomas/Porte/Carapaz. Jammer dat carapaz niet net een miljoentje goedkoper is:)
Het grote probleem van het thuislaten is voor mij dat Ineos de gedoodverfde nummer 3 is, terwijl het wat betreft de nummers 4-10 echt alle kanten op kan.
Weet iemand trouwens nog de laatste keer dat Porte op zijn smikkel gestuiterd is? Ik weet het niet meer zo direct wat misschien geen slecht teken is...
Staat al enkele jaren op de donkerzwarte lijst, maar kan mss nu echt wel een goedkoop alternatief zijn voor G. Zie Porte mss zelfs nog een betere tijdrit rijden dan Thomas, dus zal een tijdlang ook wel beschermde renner zijn volgens mij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.