Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 63 ... 258 259
Sjonge Jonge

Jack in the box

Wicked Wout

Ah Sjonge Jonge was me voor... dat wordt verhogen

AKA34

Je weet dat het erg is als je team voor 10% uit B&B Hotels bestaat 😅

daanbrkh

'@aka34
Als dit Pacher en Coquard zijn vind ik het niet eens hele vreemde keuzes...

AKA34

'@Daan Brakenhoff
Dat zijn ze inderdaad. Ik hoop stiekem dat Pacher die ene knul wordt dat 'per ongeluk' een aantal dagen in de bollen rijdt. Aanvallen zal hij in ieder geval. Duimen maar!

Lo Zar

Iván García Cortina op de lijst bij PCS

Ric

'@ Lo zat,

Die lul staat eigenlijk op mijn zwarte lijst na zijn klassiekerseizoen.

Lo Zar

'@Ric Bij mij verpest hij het plekje van Valverde ;-)

KV

Goed in vorm. Hangt beetje van deelname Alejandro af of hij interessant kan zijn.

Ted de la course

Ik zit momenteel op een 15+5 strategie. Als 2 van die 5 de Caruso en Bouchard van de tour worden, dan zit ik gebakken.

daanbrkh

Hoe kan je überhaupt 5 interessante namen vinden in de 500k categorie?

Ludi

Ik vind heel de 500k groep een ellende, 5x 500k, respect.

-Wielerfan

Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie denken over
Sagan/Ackermann..

Waarom zou je er een van pakken of waarom zou je ze allebei niet of wel pakken?

Ludi

Ik zou Ackermann niet pakken omdat bora zegt dat ie niet mee gaat. Als ie wel mee gaat zou ik hem eerder pakken dan Sagan, denk ik. Al is de kans groot dat ik ze dan allebei niet pak

Pantano

Heb nu Ala eruit gehaald en dan kan je wel ineens veel zeg! Tuurlijk is Ala een puntenpakker, maar heb er Matthews voor terug (als ie mee sprint zou ie ook zomaar 300+ punten kunnen pakken) en renners kunnen upgraden naar Gaudu en Kelderman. Die drie gaan mijns inziens samen meer punten pakken dan Ala, hoe goed ie ook is.

Ted de la course

'@KJ @Daan Ik heb wel wat gesmokkeld, er zitten ook mannen die 750K scoritoeuroflippopunten kosten bij die 5 😉

madeinstars

Maar Matthews + Gaudu + Kelderman = 7,5 mln

Dus de vraag moet zijn gaan die net zo veel punten pakken als, noem maar wat, Ala + Uran + Haig

Imbatido

Uit de column van Lefevere (Tweet van José Been)

- Alaphilippe leaves TDS today, baby due Monday.
- Sam Bennett off the bike till Monday. Doubtful if he makes TDF.
- Cavendish doesn’t want do TDF for the small contract/pay he has. Option: renew contract before TDF

Ziet er dus niet zo heel fraai uit voor Bennett kennelijk.

Edit: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/lefevere-weet-niet-of-bennett-de-tour-haalt-een-plan-b-hebben-we-niet-echt

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Dank @Imbatido!

snoek1974

'@ madeinstars

Zie dit heel vaak - vergelijk met 1 renner maar je moet hetzelfde aantal vergelijken dus 3 renners tegen 3 renners

Dus 7,5 miljoen is ook Alaphilippe/ Valverde / Mollema -

Pakken die meer of minder punten dan Matthews / Kelderman / Gaudu

KV

Dan is 5milj voor Bennett wel heel risky business, zelfs al zou hij het nog halen...

Caene91

Die Alaphilippe gaat gewoon vlammen in de Tour. Perfect aan het pieken richting die drie weken, gewerkt aan zijn TT, parcours 'op maat geschreven' om een goed AK-resultaat te kunnen halen en als hun kindje weldra geboren wordt gaat dat een ongelooflijke boost zijn imo.

Bennett is wel om te rotten.. Wat als hij inderdaad niet start? Wat is zijn niveau als hij toch start? Discussie of Ewan uitrijdt of niet? Als Philipsen straks ook niet start of twijfelachtig is qua niveau, Merlier mee? Hoever rijdt die? Er is een verschil tussen willen en kunnen. Wat maakt het verschil dat hij nu wel zou kunnen uitrijden daar waar hij het verre van kon in de Giro.

Chaos..

Ajvenema

Dat kindje wordt alleen een boost als ie zich voor de tour niet met het praktische gedeelte hoeft bezig te houden:)

Pantano

'@snoek1974 @madeinstars klopt wat jullie zeggen. Maar in jullie vergelijkingen zie ik de combi Matthews (als ie mee sprint), Gaudu en Kelderman meer punten halen dan een Ala, Mollema, Valverde of Ala, Uran, Haig (snap de hype rondom hem sowieso niet echt).

Ben die onzekere 1 miljoenrennertjes waar kan de 90% is dat je er weinig aan hebt een beetje beu. Verspreid liever mijn geld voor wat toppers, dan 6 onzekerheidjes in mijn team. Bij de 1 miljoen en 750 kan je wel tussen 100 renners kiezen die je meeneemt.

KV

Matthews en Kelderman kun je moeilijk echte toppers noemen vind ik. Goede renners die punten zullen halen maar geen topscore volgens mij, maar dat zal een Valverde, Uran, Haig en zeker Flip ook wel doen.

1 2 ... 63 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.