Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 70 ... 258 259
KV

Misschien... gewoon wel raar dat ze op hun twitter zetten: “en de volgende renner van ons die van start zal gaan is Laporte”

Ludi

Achteraf gelijk gaat deze tour heel groot zijn. Vooraf gelijk is lastig te bepalen en je zult echt keuzes moeten maken qua dure namen.

Ted de la course

'@masterw
Ik zou sinaasappel nemen, die heeft n betere tijdrit..

Pantano

Veel mensen die hier Nizzolo in hun teampje opnemen. Mij niet gezien. Vorig jaar twijfelde ik al over die brokkenpiloot, maar toen wel gepakt.

Nu maakt ik die fout niet weer. Gast heeft nog geen enkele grote ronde uitgereden 😭

Valvuillerdemoz

'@nasibal: duurde even voor ik door had waar je precies op doelde😄, maar inderdaad, geen Mur voor Alexis dit jaar, sneue bak voor hem. Maar mogelijk gaat Alejandro nog hoge ogen gooien in Bretagne!

daanbrkh

'@pantano
Ik wist niet dat je de puntentrui kon winnen zonder uit te rijden...

Zadelpen

Wij hebben, blijkbaar, zo een afgrijselijk goed keur gezelschap bij elkaar gebracht dat de SEC in onderzoek gaat ivm verdachte activiteiten bij gokken met voorkennis.

Beetje overdreven, het is niet dat team Zadelpen ineens heel goed is. Hier zit jaren van wanprestaties en teleurstellingen in, en dat gaat zich een keer uit betalen.

Nous maintiendrai!

user27296

Hoeveel gaat Cavendisch kosten als hij mee naar de tour gaat?

Sjonge Jonge

2,5 miljoen

Wouter Zin

Dit is precies Ewan zoals ik me voorstelde…kan niet winnen dus laat lopen. Dat zal hij in de Tour ook doen. Alleen wat is het alternatief…Alpecin Fenix zal toch wel voor Merlier gaan dus fietsen we die er in. Cav voor 3 miljoen of minder idem dito.

Ajvenema

'@masterw: probeer eens tropical! 1x geprobeerd, wil nooit meer terug...

Ludi

Cavendish zal wel 3-3.5 kosten en Parijs niet halen 👌

arjenzvob

'@Tompot 'Huilen is voor jou te laat '

Treenert

Nee joh, 2 mln om toch nog wat mensen te verleiden om hem te nemen.

KV

Jammer dat ie vandaag wint. Anders was het max 2,5 denk ik.

Ludi

Lol, hoezo verleiden? Voor 2m is het in sommige opzichten een betere pick dan de andere 2m-2.5m opties. Ik verwacht 3m ofzo

Landeirovic

DLC oogt enorm sterk! Als hij deze vorm zoals vorig jaar in de Tour die laatste week kan behouden zal hij ook interessant zijn.

Ludi

Sterk? 2x buiten top50 ITT en overal nog buiten top50 iedere dag 🙈

Rawolf

Denk niet dat DLC in de tijdritten voluit ging. En ondersteunt hier Rui Costa natuurlijk.

Maar in de Tour zal hij helemaal geen vrijheid krijgen en die teampunten pogacar... zal te weinig zijn denk ik. Dus neem m niet mee

bartje

Alea iacta est. ik had me voorgenomen om pas naar dit forum te kijken als de Tour al was begonnen, maar ik verveelde me onder het voetbal kijken. Ik wilde me niet door jullie laten beïnvloeden, dat was goed bevallen bij de Giro, alas...

Ik vind de Tour ook een veel moeilijkere puzzel, vooral vanwege de vele en dus zwaar meewegende sprint etappes. Dat gaat een flinke klots pecunias kosten. Daar hoefde je in de Giro niet zoveel budget aan te besteden, en was het mogelijk meer centen in de berg kleppers te steken.

Nu moet je dus een heel andere verdeling maken, en kom je budgettair niet zo makkelijk weg, gewoon van alle categorieën de grote drie plus een truipunter in je team klikken is er niet meer bij.

In grote lijnen zie ik dat hier nu ook terug, ruilen, wisselen, wikken, en wegen, terwijl ik anders dan bij de Giro nog maar heel weinig EUREKA heb kunnen ontwaren. Ik kom er ook nog niet uit, anders dan, inkoppertje, Pog en Rog meegaan.

Jungels de TJ van 2021???

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Ja oke, maar als knecht kijk eens goed vorig jaar. Toen werd DLC in de tijdrit 8e en 18 op Col de La Loze als knecht+ teampunten

Rawolf

Voor een keer n 18e plek + teampunten kan je denk ik niet verantwoorden DLC mee te nemen en elke bergetappe op te stellen.

KV

Landeirovic moet natuurlijk 4x UAE meehebben dus dan is DLC een top pick!

Landeirovic

Nee hoor :) zoals jij 4x jumbo zal meehebben?

groppiestan

Ik kan deze tour helaas geen 500k sprint pareltjes vinden. Zelf c sprinters gaan al over de miljoen!
En dan moet ik er straks ook nog cav in fietsen.
Toch maar even bij de scorito bank een CC aanvragen voor wat extra scorito europunten

1 2 ... 70 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.