Wij hebben, blijkbaar, zo een afgrijselijk goed keur gezelschap bij elkaar gebracht dat de SEC in onderzoek gaat ivm verdachte activiteiten bij gokken met voorkennis.
Beetje overdreven, het is niet dat team Zadelpen ineens heel goed is. Hier zit jaren van wanprestaties en teleurstellingen in, en dat gaat zich een keer uit betalen.
Nous maintiendrai!
Alea iacta est. ik had me voorgenomen om pas naar dit forum te kijken als de Tour al was begonnen, maar ik verveelde me onder het voetbal kijken. Ik wilde me niet door jullie laten beïnvloeden, dat was goed bevallen bij de Giro, alas...
Ik vind de Tour ook een veel moeilijkere puzzel, vooral vanwege de vele en dus zwaar meewegende sprint etappes. Dat gaat een flinke klots pecunias kosten. Daar hoefde je in de Giro niet zoveel budget aan te besteden, en was het mogelijk meer centen in de berg kleppers te steken.
Nu moet je dus een heel andere verdeling maken, en kom je budgettair niet zo makkelijk weg, gewoon van alle categorieën de grote drie plus een truipunter in je team klikken is er niet meer bij.
In grote lijnen zie ik dat hier nu ook terug, ruilen, wisselen, wikken, en wegen, terwijl ik anders dan bij de Giro nog maar heel weinig EUREKA heb kunnen ontwaren. Ik kom er ook nog niet uit, anders dan, inkoppertje, Pog en Rog meegaan.
Jungels de TJ van 2021???
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.