Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 83 ... 258 259
Wout Geuns

Martin pakt miss wel nog teampunten.

dvansteenis

Als je daar van uit gaat dan kun je iedereen teampunten toeschrijven

KV

Nee toch, de UAE/TJV/Ineos mannen zijn allen toch duurder puur voor eventuele teampunten.
Een SKA ga je in de TT's opstellen (zal vermoedelijk wel 2x top 10 rijden), misschien nog in 14 ofzo, maar verder zie ik weinig opties voor zo'n type. En 0% kans op teampunten (tenzij in die ene rit die Bol misschien wint).

laupie

Interessant statement van Lampaert omtrent de Tour op Indeleiderstrui via Nieuwsblad.

''Of Lampaert het jammer vindt dat hij niet in La Grande Boucle te zien zal zijn? 'Ja en nee', is daarop zijn antwoord in Het Nieuwsblad. 'Het heeft voor- en nadelen. Met een sprinter en een klassementsrenner kan je daar alleen maar voor de ploeg werken.''

Flip voor klassement nu officieel bevestigd?

Hangtieniedanstaatie

Neen, Cattaneo voor klassement officieel bevestigd.

John Bidon

Om terug te komen op de bolletjestrui en dat deze vaak wordt gewonnen door klassemement mannen. Dat is zeker waar, maar iets dieper analyserend zie je dat de bolletjestrui tot ongeveer 3/4 van de Tour bij een mindere rijder is (2020: Cosnefroy, 2019: Wellens, 2018: Alaphilippe, 2017: Barguil, 2016: De Gendt).

Om gokje te nemen, ga voor een Belg of Fransman (ergens in de twintig) van een bescheiden ploegje die redelijk bergop kan rijden.

Voorbeelden
- Quentin Pacher (B&B Hotels)
- Max Chevalier (B&B Hotels)
- Elie Gesbert (Arkea)
- Valentin Madouas (FDJ)
- Paret - Peintre (AG2R)
- Guillaume Martin (Cofidis)

Laatst gewijzigd
KV

Vrees dat de Cattaneo aanhangers een Masnada-gevoel eraan zullen overhouden

danusz1986

'@KV

Masnada was daar 3 rijder en wie weet is Cattaneo wel 2e rijder na Alaphilippe. Niet dat ik Cattaneo heb of bedoel je meer dat hij amper punten gaat pakken.

Lo Zar

'@Masterw Veel meer deelnemers omdat Scorito Europa aan het veroveren is. Dat zie je ook terug bij het aantal aanmeldingen bij Wimbledon reeds. Misschien dat iemand anders daar meer over kan vertellen. Zal wel weer off-topic zijn voor de puristen maar mij lijkt het leuk om daar meer over te weten.
Voorts is vandaag de dag dat de stagiair een aantal renners kan verwijderen en toevoegen. (eerste speelronde ek voetjebol heeft hij/zij succesvol doorstaan)

de Tour

'@KV hahah precies dat!

Daarom durf ik hem niet te selecteren zat de hele Giro met Masnada-noppes opgescheept

KV

Hij zal wel wat puntjes sprokkelen in de TT's normaal gezien en vermoedelijk ook hier en daar wat teampunten (maar dat dachten velen ook over Masnada), maar verder verwacht ik niet veel punten nee. En het kost wel een plaatsje in je team. Maar helemaal niks zal het normaal gezien niet worden.

basnijhuis

Voor de mensen die aan het twijfelen zijn over Wout.

Renaat Scholte met een interview met WvA:

“Voor vele ben jij de geknipte kandidaat voor de groene trui. Is dat doel verenigbaar met de ambitie van het team voor de eindwinst?””

WvA: “Ik denk het wel, want ik ga er van uit dat Jumbo-Visma de komende jaren telkens op tourwinst mikt. Gaan voor groen en geel moet verenigbaar zijn. Door de Spelen verdwijnt mijn groene ambitie wel een jaartje in de koelkast. De Tour is al loodzwaar en elke dag de (tussen)sprint betwisten of zelfs meeglippen in de vlucht in bergritten kost immens veel energie. Dat procentje kom je dan tekort op de Spelen. Wanneer ik niet aan groen denk kan ik me wel wat snipperdagen permitteren.”

Hork282

Bonifazio voor 1 miljoen toegevoegd, prima optie denk ik.

Bissegger ook 1 miljoen. Voor 750k had ik wellicht een plekje voor hem vrij gemaakt, nu helaas niet.

Valvuillerdemoz

Ok, dus volgens dit interview gaat Van Aert zich in de Tour niet al te moe maken?!

Ajvenema

'@Bas: waar is dat interview verschenen?

Hangtieniedanstaatie

'@Ajvenema op Bas zijn zolderkamer zojuist.

de Tour

Garcia 1.5 mil en Bonifazio 1.0 mil Had die prijzen eerder verwisseld

Milanjacks

'@JohnBidon

Een team selecteren op een bolletjestrui is nooit een slimme afweging. Tuurlijk een leuke afweging als je denkt dat een renner mee kan doen voor de bollen maar de punten zijn te beperkt om te kijken naar wie kan bollen winnen die ga ik selecteren. Het uitgangspunt moet de etappepunten zijn.

Risje89

Bonifazio in, Hugo Hoofdstad out, prima deal. IGC durf ik niet meer aan na alle tegenvallende Scorito-scores.

Treenert

https://twitter.com/wielerman/status/1405087654895624193?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
[B]@NUHANGTIEZEKER?[/B]

Het is best moelijk, begrijpen. WAT jij, zegt op MANIER, zoals schrijft je!
niet nodig!

Laatst gewijzigd
basnijhuis

'@Ajvenema de tourgids uitgegeven door Procycling

basnijhuis

Zie de link van Treenert hierboven

MichielH

Ik heb echt hele lage verwachting van Bonifazio, dus ik kan me er wel in vinden.

Treenert

Ik vind 1 miljoen nog een knappe prijs voor Boni

Met Garcia erbij wordt Valverde een stuk minder interessant terwijl mijn interesse in Garcia laag is. Iemand die de stalorders c.q. plannen kent van Movistar?

Laatst gewijzigd
KV

Idd net genoeg om hem te overwegen. 1,5milj was sowieso nogo.

1 2 ... 83 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.