Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 99 ... 258 259
vevie

'@ajvenema: heb je helemaal gelijk in. Ik gok er echter op dat ze alle drie lang hoog in het klassement staan. Tegen beter weten in, eigenlijk, omdat Porte al heeft aangegeven te gaan knechten. Toch neem ik het risico. Ik hoop namelijk dat Sir Dave woord houdt en ze alle drie, zelfs 4 met Hart, flink laat aanvallen. Ze willen agressiever koersen. Dan heb je meerdere pionnetjes nodig en moeten die pionnetjes natuurlijk ook kort staan. Niemand boeit het namelijk als Porte en Harte aanvallen terwijl ze al minuten achter staan. Ik geloof de schurk Dave dus en ga all in.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Heerlijk die reacties op mijn joker! Wat een creativiteit 😉

Gladiool

Ik moest er even voor Googlen, maar heb em gevonden.

nasibal

Ik hoop namelijk dat Sir Dave woord houdt en ze alle drie, zelfs 4 met Hart, flink laat aanvallen.

Ik hoop het eigenlijk niet voor je. Want hoe meer renners er aan gaan vallen, hoe meer de waarde per renner daalt.

jsprunk

Thomas is geen aanvaller. Carapaz gaat waarschijnlijk heel offensief rijden, Thomas gaat op de bagagedrager zitten bij de Slovenen.
Wat meer punten op gaat leveren is koffiedik kijken, maar vooralsnog kies ik voor Carapaz+Porte en geen Thomas.

jsprunk

De trukendoos gaat open bij Arjen

Antonini

Iemand Izagirre overweegt? Fugl gaat niet voor een klassement, Lutsenko zie ik ook een dag uitkiezen. Ion als darkhorse Caruso in dit matige 750k assortiment?

Yskoud

Padun niet naar de Tour.

Primavoormij

Haller.

Thomberg

Poels als knecht, had hem in m’n ploeg met z’n ambities voor klassement.. nu er maar uit geklikt

arjenzvob

Haig stond er vanaf minuut 1 al in. Jammer dat hij nu gepresenteerd wordt als kopman en dus een hogere pickrate krijgt.

Antonini

'@arjenzvob same saaaaaame :(

Hangtieniedanstaatie

Erg tegenstrijdige berichtgeving rondom de filosoof

Ludi

Mooi, geen padun, scheelt kopzorgen. Kan ik weer met een meer gerust hart zekerheid erin pompen 😛

arjenzvob

Tot nu toe alleen over G. Martin gelezen dat hij voor etappes gaat en klassement laat varen .

Pim96

Geen zorgen mannen. O'connor en Izagirre worden straks nog fijn als kopman aangekondigd. De mensen die nu snel Haig erin klikken zullen dan nog wel switchen.

Wel pijnlijk voor Bilbao zo'n aankondiging. Zak je zomaar onder Haig in de pikorde.

Overigens Wright en Haller meegenomen voor de vlakke sprints? Colbrelli dan alleen de wat zwaardere sprints?

Laatst gewijzigd
bartje

Zou ene Hirschi in een knechten rol worden geduwd, zo is de vraag van mijn buurman, of klapt die zijn eigen kopman voorbij in de eerste twee ritten?

madeinstars

Ik denk dat Hirschi gewoon knecht is en afgezien daarvan is zijn vorm dit jaar nog niet zodanig dat ik denk dat hij op eigen kracht Pogacar kan verslaan in de eerste twee ritten.

arjenzvob

Wright en Haller ter ondersteuning van Colbrelli. Die gaat voor groen.

daanbrkh

En dat is the only (w)right answer, mensen die claimen dat Wright of Haller gaan sprinten verzoek ik om uit de zandbak te komen. :)

Thomberg

https://bahraincyclingteam.com/bahrain-victorious-line-up-for-tour-de-france/

Hier het hele bericht van Bahrein zelf. Colbrelli I’m het geel na rit 1

Wout Geuns

Hu, ik wouw op PCS. Rick Zabel opzoeken maar hij staat er niet tussen ligt dat aan mijn ding of is dat bij jullie ook?

Ludi

https://www.procyclingstats.com/rider/rick-zabel

madeinstars

Ligt het aan mij of is de stagiair een beetje sloom met het bijwerken van de startlijst?

Ludi

🤷‍♂️ druk bezig met het verwerken van EK ;)allmaar klopt kan sneller

Laatst gewijzigd
1 2 ... 99 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.