Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 105 ... 109 110
La Primavera

Aiaiaiaiai en daar gaat Vlasov ook nog eens... gelukkig rijden mijn enige twee overgebleven klassementsmannen samen voorop.

Timvideo

'@Primavera als die twee zich daarvan bewust waren zullen ze zich ook zorgen mogen maken. Leuke video van Nairoman trouwens!

LeoR 16

Gisteren Ciccone, vandaag Vlasov. Zo gaat het wel vlug van vechten voor goud, naar hopen op een duimpje.

La Primavera

Die moeten inderdaad niet teveel risico's meer nemen. De man met de Primavera hamer kan zich nu op hen gaan focussen. :)

Wel een mooie move van Bernal (en Rolgla) om zo vroeg te openen. Was tot nu toe nog geen heel bijzondere Vuelta.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Voor de vlucht gegaan vandaag met Storer captain, maar matige Scorito's kunnen me gestolen worden als we dit soort etappes voorgeschoteld krijgen. Fantastisch dat Roglic mee aanvalt in plaats van Kuss en Kruijswijk de boel te laten oplossen.

MarvinG

Genot om te kijken. En dan is Scorito maar een (belangrijke) bijzaak :)

Timvideo

Daar kraakt Bernal. Ben ik blij dat ik fan van Roglic ben.

Drossard Kudus

Wat een mooie etappe. Dan wordt zo'n poultje bij mij idd ook bijzaak

Timvideo

Is dit nou die 3e week Roglic waar sommige mensen het altijd over hebben?

danusz1986

Het niet hebben van Mas, Yates en Mal breekt me teveel op. Mas en Mal aardig lang erin gehad.

MarvinG

Met 6 uitvallers en een zeer zwakke sprintkopman al veel punten laten liggen. Gelukkig heb ik wel MAL, maar van Bahrein met Landa en Padun weer net de verkeerde renners. Al met al blijf ik nu steeds rond de 73% bungelen.

Jasperdewaal11

Pff nu vlasov valt en dus ook geen verbetering kan tonen denk ik dat de vrije val aanstaande is. Alleen Roglic, Bernal & Mas is niet genoeg.

Milanjacks

Van Hooydonck, Kuss en Gesink beginnen wat laat toch wel van waarde te zijn.

Maurimaler

iemand die nog problemen heeft met de punten van Roglic en Kuss?

Bozenik

Kuss had tot vandaag ook al ca 200 punten gepakt, maar die 62 van vandaag zijn wel heel lekker ja. Wel jammer van Vlasov, dat zag er niet best uit. Blijkbaar is hij nog wel opgestapt daarna.

Vandaag natuurlijk alle credits naar Bernal, zo'n aanval op 60 km van de finish kon de Vuelta wel gebruiken.

drop drover

iemand Landa nog gezien? lijkt verdwaald...

edit; oke DNF, even gemist wat er met hem gebeurd is.

Laatst gewijzigd
LeoR 16

@LeoR, heel knap dat hij zo hoog staat. Had graag op die plek gestaan. Maar in mijn ogen zit daar dus wel een hele grote geluksfactor in. Nu ga ik uiteraard zuur klinken, maar als iemand maar 3.5 klassementsmannen meeneemt (0.5 voor Kuss) hoort hij normaal niet zo hoog te staan. Dat is eigenlijk te weinig. Pakt nu goed uit omdat hij de juiste mensen wel heeft (@leonstar legt dat helder uit). Maar ik vind er dan dus wel een grote geluksfactor inzitten om eigenlijk op de juiste ontsnappers te gokken. Of het toont aan dat alle voorbereiding er niet toe doet, dat kan ook.

Maar dat dat soort mensen bovenaan staan, frustreert me wel enigszins.

Inderdaad frustrerend, maar de 4 zijn wel effectief goed gekozen. Ben vandaag ondanks een best aardige score (308) slechts 7 punten ingelopen. Met Ciccone en Vlasov had dat meer kunnen zijn, en had er misschien nog spanning in gezeten. Nu zie ik niet goed in hoe ik nog 144 punten moet goedmaken. Zeker nu de 40 zekere punten van Vlasov ook nog eens weg zijn.

Yskoud

Het hebben van ploeggenoten van Roglic begint nu extra waarde te hebben.

jenzrscl

Arme broeders izagirre , blijven ze straks nog alleen over, ik zie vlasov nog uitstappen, dus morgen de broeders in de aanval, landa er ook uit

floda

Met 338 punten vandaag goed gestegen maar 93,5, dus misschien zit bronzen beker er nog in. Morgen hopelijk nog zo’n dag zonder vluchters (nou vooruit dan alleen storer en bardet samen vooruit). Met Landa wel de 7e uitvaller te pakken, en met eiking die de komende dagen helemaal achterstevoren op de fiets zit (voor de vrijdag en zaterdag etappes waarvoor ik hem had meegenomen) wordt het nu 5 keer vrijwel zelfde team opstellen. Zou morgen tijdslimiet nog probleem worden voor sprinters?

La Primavera

Ik heb voor morgen nog drie (vier als Vlasov uitstapt) plekken over voor Matthews, Sprintpiet, Demare, Venturini, Aberasturi of Simmons. En dan stel ik Aru en Padun ook al op. Demare gaat sowieso mee, die rijdt nog wel eens top 20 in een bergetappe. Mooi man! :)

Benzardi

Het was weer niet de dag van De Duracelli's al zijn we 0.3% gestegen naar 57,1%.
Nu Landa eruit is en Vlasov zwaar is gevallen moet ik zelf mee gaan fietsen.

Nou dan weet je het wel. ;)

TrekFactory

Heb nog maar 10 renners over na vandaag 😅

Had helaas Ciccone, Carthy, Landa, Schachmann, Aranburu, Philipsen, Molano, van Rensburg, Einhorn en Fraile in m’n team gedaan.

Milanjacks

Gek genoeg zijn er relatief weinig(of in ieder geval niet absurd veel) uitvallers maar de renners die uitvallen hebben een hoge pick rate. 1 op 6 van de renners is naar huis maar het ik zie heel veel teams tussen de 10 en 14 mensen over hebben.

TrekFactory

En heb ook nog de gehavende Vlasov, lijkt er op dat ik straks meer uitvallers dan finishers ga hebben.

1 2 ... 105 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.