Kuss had tot vandaag ook al ca 200 punten gepakt, maar die 62 van vandaag zijn wel heel lekker ja. Wel jammer van Vlasov, dat zag er niet best uit. Blijkbaar is hij nog wel opgestapt daarna.
Vandaag natuurlijk alle credits naar Bernal, zo'n aanval op 60 km van de finish kon de Vuelta wel gebruiken.
Maar dat dat soort mensen bovenaan staan, frustreert me wel enigszins.
Inderdaad frustrerend, maar de 4 zijn wel effectief goed gekozen. Ben vandaag ondanks een best aardige score (308) slechts 7 punten ingelopen. Met Ciccone en Vlasov had dat meer kunnen zijn, en had er misschien nog spanning in gezeten. Nu zie ik niet goed in hoe ik nog 144 punten moet goedmaken. Zeker nu de 40 zekere punten van Vlasov ook nog eens weg zijn.
Met 338 punten vandaag goed gestegen maar 93,5, dus misschien zit bronzen beker er nog in. Morgen hopelijk nog zo’n dag zonder vluchters (nou vooruit dan alleen storer en bardet samen vooruit). Met Landa wel de 7e uitvaller te pakken, en met eiking die de komende dagen helemaal achterstevoren op de fiets zit (voor de vrijdag en zaterdag etappes waarvoor ik hem had meegenomen) wordt het nu 5 keer vrijwel zelfde team opstellen. Zou morgen tijdslimiet nog probleem worden voor sprinters?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.