Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 13 ... 109 110
Benzardi

'@Tompot
"Godsamme na zes reclame pop – ups te hebben weggedrukt ben ik eindelijk op het forum. Ik snap het best Wielerflits, maar het is mij een potje irritant die nieuwe mode om centjes binnen te harken, maar mag het wat minder? . "

Hear,hear :)

Jasperdewaal11

'@Tompot ja die Marc de Maar bij ziggo kan er vrij weinig van. Ziet renners verkeerd (bleef het maar over Yates hebben ipv Nieve vandaag), schat parcours en kanshebbers verkeerd in en de manier van praten is als nagels over een schoolbord.

drop drover

'@Tompot wat een drama inderdaad die Ziggo commentator.
Die moeten ze Pro Cycling Stats afpakken en een tv scherm geven.
Hoe kan je nu blijven roepen dat Yates in de kopgroep zit en 4e werd, terwijl het al zo'n 20x in beeld is geweest dat het Nieve was... omg :-x

edit; zie nu pas jasper zijn opmerking ;-)

Laatst gewijzigd
vevie

'@benzardi: ik denk dat je dat zelf niet gelooft. Met renners als Bernal, Carapaz en Yates aan de start wordt Sivakov hooguit schaduwkopman. Ik geef Martinez dan zeker meer kans. Ik ga ervan uit dat Carapaz rijdt omdat hijzelf al aangaf de Vuelta te willen rijden. Ik ga er zeker niet vanuit dat hij als knecht hier aan de start wilt staan. Niet een renner met zijn capaciteiten.

Guido Maltempi

'@Pim96 met een schuin oog de finale gekeken, maar ik heb Landa nergens kopwerk voor Padun zien doen. Caruso heeft in het eerste deel van de klim lang op kop gesleurd met Padun in z'n wiel en Landa in 3e positie. In de laatste kms van de klim reed Landa inderdaad een tijdje op kop van het overgebleven groepje, maar volgens mij was dat gewoon bedoeld om de rest (incl. Padun) te lossen.

In het Team DSM topic staat een youtube linkje naar de laatste 20 km. Toen was Caruso al klaar maar Landa-op-kop kun je daar nog wel terugkijken.

Hinault94

'@vevie vergeet niet dat carapaz vorig jaar in de tour aan het knechten was voor bernal (tot bernal door het ijs zakte... Was natuurlijk wel ter vervanging van een renner die net voor de tour weg viel, maar hij heeft het toch gedaan. +die rit vorig jaar in de tour waar hij en kwiat 3minuten voorsprong hadden heeft carapaz ook met een grote glimlach cadeau gedaan aan kwiat. Daar aan zieje dat hij veel over heeft voor het team. Zou het zo gek nog niet vinden dat hij de rol van luxe knecht op zen rekening neemt.

Benzardi

'@vevie
Ik geloof het wel.
Als ik dit lees van Bernal.

" . 'Mijn droom is om ooit de Vuelta te winnen, zodat ik ze alle drie heb.'

Of dat dit jaar al zal zijn, valt te bezien. 'Ik denk niet dat het voor dit jaar zal zijn. Maar ik ben nog maar 24 en ik kan dus wel een keer echt een doel maken van de Vuelta, om zo de triple te voltooien. Het zou een droom zijn die uitkomt.' "

En ik geloof ook dat Carapaz de Vuelta niet gaat rijden omdat hij zijn doel heeft bereikt voor dit seizoen.
Maar we zullen zien.

Ab Normaal

'@benzardi
Waar lees je dat?

madeinstars

Ik geloof er sowieso niets van dat Ineos met Yates, Carapaz, Bernal, Pidcock, Martinez én Sivakov naar de Vuelta gaat, dan mis je wel echt power op het vlakke.

Benzardi

1

Ajvenema

Ik geloof er niks van dat Ineos het goed vind als Bernal hier een ritje komt kapen en Sivakov aan p5 helpen:)

Ketjap Manis

Had toch gehoopt dat er vanochtend wat selecties bekend gemaakt zouden worden. Een week voor de start, 3 teams bekend en het leeft voor mijn gevoel totaal nog niet. Mede door de OS natuurlijk.

Benzardi

Gaat weer lekker met deze site 3 x antwoord op @ab gegeven maar ik zie de antwoorden niet terug.

vevie

'@benzardi: ik heb dat interview ook gelezen. Hij heeft idd uitgesproken dat zijn grote doel nu is om ook de Vuelta te winnen. Dit jaar zou al een goede mogelijkheid zijn. Roglic is beter, maar de Vuelta leent zich wel echt voor ambushes en raids. Met een sterke ploeg kun je hier makkelijker een sterkere tegenstander verslaan dan in de Tour.

Ik ben benieuwd of Ineos Carapaz dan thuislaat. Ik zou hem iig duidelijk niet meenemen om te knechten. Zoals @madeinstars ook aangeeft: je hebt echt zeker 3 mannen nodig voor het vlakke. 6 topklimmers is teveel van het goede. En ik geloof zeker ook niet in Sivakov als kopman. No way. Die heeft nergens meer krediet bij elkaar gefietst dan Bernal, Yates en zelfs Martinez. Sivakov moet snel gaan leveren anders moet hij vrezen voor een rol in de marge bij Ineos. Als hij volgend jaar niet in een van de drie GT’s duidelijk als tenminste schaduwkopman start, dan zou ik wel om me heen gaan kijken.

Laatst gewijzigd
Jori

Je hebt waarschijnlijk een verboden woord erin staan, wat het overijverige spamfilter activeert

Makkelijkst is bericht opbreken in 2 stukken en dan kijken welk stuk ontbreekt. en dat herhalen totdat het bericht voldoende klein is dat je makkelijker kan filteren of een indicatie hebt welk woord verboden is. Of even zorgen dat je via een makkelijker medium in contact komt, discord, app, telegram etc.

Laatst gewijzigd
Benzardi

'@Ab
Ik las dit op de site indeleiderstrui

@Jori
ik denk dat het door de link komt, die ik erbij had geplakt.

Boasson en Hagen

Met zijn allen voor Sivakov rijden is wel heel erg al je eieren in een glazen mandje leggen. Die ligt nog vaker op straat dan Porte en Kelderman samen. Yates is al het kopmanschap beloofd, Bernal is fit veruit de sterkste en Carapaz en Martinez (mits die meedoen) hebben ook meer bewezen.

Ab Normaal

Het gebeurd veel vaker dat de luxe knecht de ronde voor een GT voor eigen succes mag gaan, als een soort bonus voor het zich volledig wegcijferen voor de absolute kopman.

Het lijkt mij niet meer dan logisch dat alle ballen op Bernal gaan. Pidcock misschien een vrije rol, Martinez en Sivakov als luxe knechten bergop, Yates als schaduwkopman en dan nog 3 knechten die ook op het vlakke hun weg vinden.

Carapaz geloof ik na olympisch goud niet in. Denk eerder dat ie voor de najaarsklassiekers gaat.

arjenzvob

Definitief geen Ewan. Hij staat er niet bij op Zweeler, en die zijn doorgaans goed ingelicht.

Punct

Heeft Martijn vakantie? Ben heel benieuwd naar de prijzen voor Alpecin

Treenert

'@Jori; een lange vakantie gehad samen met Nasibal?

@Punct; iemand met zo'n baan behoeft toch geen vakantie? En al helemaal niet in de zomer, denk dat hij met de KKD bezig is die vanavond opent.

Hinault94

Op zweeler staat carapaz niet meer in de selectie van ineos en cimolai is toegevoegd aan selectie israel. (onder voorbehoud)

Sjonge Jonge

Philipsen 4,5 miljoen, dat is toch wel pittig

williams

Ewan niet fit dus Philipsen gaat 4 sprints winnen.

Ab Normaal

Pittig? Vind het wel heel erg veel. Meer dan een Demare die toch al veel meer gepresteerd heeft.

1 2 ... 13 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.