Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 15 ... 109 110
kevinraar

pirazzi wie er dan wel uit halen?

williams

Weinig sprints, minder sprinters ? Het is wel veel makkelijker top 10 sprinters te kiezen dan de aanvallers te kiezen die dan al die aanvallersritten gaan top 10 rijden...

pirazzi

Een van de Martins zou ik er wel uit halen Kevin, of anders Kruijswijk.

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Goed team Kevin! Ik zou zelf alleen twee keer Roglic doen in plaats van twee keer Martin.

Laatst gewijzigd
Matsoe

Weet iemand of grossschartner voor etappes gaat of voor klassement, kan het zelf nml nergens vinden (maar kan ook niet zo goed zoeken)

kevinraar

ik heb maar 1 keer martin

ik denk dat ik phlipsen niet ga nemen vind 4.5 wel veel

Laatst gewijzigd
Lo Zar

We komen, dankzij Kevin 'the Untouchable' Weird, wel aan op het punt van de zoektocht naar de juiste 'balans' in je team.
Zelf ben ik er nog niet uit. Meer dan 6 sprinters komen er niet in, denk ik voorlopig. En zelfs de topsprinters moeten vrezen voor een plaatsje. Wel denk ik dat crux ligt in het selecteren van de juiste subtop AK-mannen.
Voor me heb ik nu de 'algemene scorito punten' van vorig jaar en ook hoe ik mijn renners misbruikt heb.
Aan het analyseapparaat dus. ;-)

EDIT
@Matsoe Poeltje gewonnen van je vader?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Van Hooydonck is een knecht en Kruijswijk is een klimmer alleen van Hooydonck levert evenveel teampunten op en is 1,25 miljoen Scorito europunten goedkoper.

KV

Caruso staat trouwens ook op de startlijst van Zweeler :-)

pirazzi

Kevin, Philipsen werd 3 x tweede in de Tour achter Cavendish of van Aert maar die doen niet mee aan de Vuelta dus is het logisch dat Philipsen 3 etappes wint.

kevinraar

het is of phlipssen of demare niet allebei

demare en cartny of phlipssen en landa of uran

Arne Riis

Kevin, volg je gevoel. De Tour de France werd voor mij een mislukking omdat ik precies de renners niet had meegenomen die jij wel in je team had. Wie weet worden het zes massasprints en gaan er in de rest van de de heuvelritten 15 nauwelijks gekozen Basken vandoor.

Ik kies trouwens Landa en Philipsen. Maar het zou best kunnen dat Carthy derde wordt en Démare vier ritten wint. Je weet het niet.

oborobo

Kevin,ik zou Lavreysen en Hoogland meenemen!

Sjonge Jonge

Ik vind Pidcock een hoofdpijn dossier.
Die jongen kan feitelijk alles behoorlijk goed, maar wanneer stel je hem precies op?
Volgens 'de stagair' is het een must have, maar ik heb toch mijn twijfels.
Ik verwacht overigens wel dat Ineos niet treintje gaat rijden en Pidcock dus wel de ruimte gaat krijgen.

Kip

https://www.cyclingnews.com/features/evaluating-ineos-grenadiers-13-man-vuelta-a-espana-long-list/

pirazzi

Denk dat Pidcock een vrije rol krijgt.

Nul verstand

'@tompot, leuk dat je over mijn accountnaam begint.

De naam 'nul verstand' is na veel peinzen tot stand gekomen. Ik vind altijd dat veel leden op dit forum zich al een wijsneus gedragen. En dat ze doen alsof ze het wiel uit hebben gevonden. Met de naam 'nul verstand' wil ik de aanwezigheid van de leek terugbrengen op het forum.

Sjonge Jonge

Met die redenatie is je opmerking ''Koekenbakkers krijgen alles voorgekauwd wat ze moeten doen." natuurlijk niet te rijmen.....

Nul verstand

Haha, daar heb ik niet van terug @sjonge jonge. Stiekem denk ik toch dat ik de wijsheid in pacht heb. In deze Vuelta wordt ik vast weer met de neus op de feiten gedrukt.

My point of view: discussiëren over tactieken en rollen binnen een team mag, maar houd meningen over welke renners je al dan niet moet nemen voor je.

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Wat een drama

Zadelpen

Zie team Zadelpen deze Spaanszonnige rittenparade maar eens achter je te houden. Dat zal niet enkelvoudig zijn. Onze medaillespiegels rijzen de pan uit momenteel.

We pakken dit karweitje als 21 afzonderlijke keirin heats aan en komen dan boven het pack uitstekend. Je zelf wegcijferend, haast sutemi-wazatisch de underdog aannemend. En dan uit het niks die allesverslindende versnelling.

Machtig mooi.

Matsoe

'@Lo Zar helaas pas 1 keer, heb niet een al te goed jaar, maarja, nog velen te gaan zou ik zeggen

JasperMollema

Sterk team van Jumbo:

Roglic
Kuss
Kruijswijk
Oomen
Gesink
Bouwman
Hofstede
van Hooydonck

Matsoe

Trouwens, als je Pidcock hebt, wanneer stel je hem dan op, of beter gezegd, wanneer niet?

Lo Zar

'@Matsoe Same here, behalve dat laatste gedeelte ;-) Succes en leuk dat je mee blijft doen!
Wat betreft Pidcock: je stelt 'm direct op en dan 'go with the flow'....

@JasperMollema Kan je mij uitleggen wat je er precies sterk aan vindt? Niet cynisch bedoelt trouwens.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 15 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.