We komen, dankzij Kevin 'the Untouchable' Weird, wel aan op het punt van de zoektocht naar de juiste 'balans' in je team.
Zelf ben ik er nog niet uit. Meer dan 6 sprinters komen er niet in, denk ik voorlopig. En zelfs de topsprinters moeten vrezen voor een plaatsje. Wel denk ik dat crux ligt in het selecteren van de juiste subtop AK-mannen.
Voor me heb ik nu de 'algemene scorito punten' van vorig jaar en ook hoe ik mijn renners misbruikt heb.
Aan het analyseapparaat dus. ;-)
EDIT
@Matsoe Poeltje gewonnen van je vader?
Kevin, volg je gevoel. De Tour de France werd voor mij een mislukking omdat ik precies de renners niet had meegenomen die jij wel in je team had. Wie weet worden het zes massasprints en gaan er in de rest van de de heuvelritten 15 nauwelijks gekozen Basken vandoor.
Ik kies trouwens Landa en Philipsen. Maar het zou best kunnen dat Carthy derde wordt en Démare vier ritten wint. Je weet het niet.
Ik vind Pidcock een hoofdpijn dossier.
Die jongen kan feitelijk alles behoorlijk goed, maar wanneer stel je hem precies op?
Volgens 'de stagair' is het een must have, maar ik heb toch mijn twijfels.
Ik verwacht overigens wel dat Ineos niet treintje gaat rijden en Pidcock dus wel de ruimte gaat krijgen.
'@tompot, leuk dat je over mijn accountnaam begint.
De naam 'nul verstand' is na veel peinzen tot stand gekomen. Ik vind altijd dat veel leden op dit forum zich al een wijsneus gedragen. En dat ze doen alsof ze het wiel uit hebben gevonden. Met de naam 'nul verstand' wil ik de aanwezigheid van de leek terugbrengen op het forum.
Haha, daar heb ik niet van terug @sjonge jonge. Stiekem denk ik toch dat ik de wijsheid in pacht heb. In deze Vuelta wordt ik vast weer met de neus op de feiten gedrukt.
My point of view: discussiëren over tactieken en rollen binnen een team mag, maar houd meningen over welke renners je al dan niet moet nemen voor je.
Zie team Zadelpen deze Spaanszonnige rittenparade maar eens achter je te houden. Dat zal niet enkelvoudig zijn. Onze medaillespiegels rijzen de pan uit momenteel.
We pakken dit karweitje als 21 afzonderlijke keirin heats aan en komen dan boven het pack uitstekend. Je zelf wegcijferend, haast sutemi-wazatisch de underdog aannemend. En dan uit het niks die allesverslindende versnelling.
Machtig mooi.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.