Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 16 ... 109 110
Matsoe

'@Lo Zar ook in de tijdrit? ;)

Lo Zar

Dat bedoel ik. ;-)

Geel truitje

Sorry jongens maar ik zie t nut niet van meer als 4/5 sprinters waarvan 1 topper met dit veld en waarschijnlijk zonder ewan
En een jackobsen die m niet uitrijd en de vorm van Demare is ook maar gissen zie ik t ook lastig controleren worden in de sprint etappes ik zie daarom Max 4 sprints waar t op papier makkelijk te controleren is ,maar goed ieder z’n visie

BrackenRidgeCycling

sprinters heb ik nu bling trentin venturini and allegaart

Treenert

https://www.procyclingstats.com/race/grand-prix-ruebliland/2017/stage-3

Staan behoorlijk wat namen tussen die het nu toch ook aardig doen in de tijdritten.

Boasson en Hagen

Geen idee hoe Pidcock tijdrijdt, maar wel hoe Bardet, Ciccone en Kuss tijdrijden, dus Pidcock staat er voorlopig gewoon in.

vevie

Gelukkig zijn er genoeg etappes voor de drie renners die jij noemt om bergop tijd te pakken, met in mindere mate Kuss die moet knechten. Dat Ciccone en Bardet 3 minuten aan hun broek krijgen van Roglic in de afsluitende tijdrit staat vast, maar ik zie beiden wel top 10 hier rijden.

steefje9

Zo de vuelta, zin in!

Mooi deelnemersveld alleen jammer maar toch ook verwacht dat pog afvalt. Roglic imo grootste kanshebber met als grootste concurrentie het INEOS blok.

Nog vol in afwachting van definitieve ploegenpresentaties om juiste keuzes te gaan/kunnen maken.

Qua sprinters weer een lastige keuze, 5 man met daarbij 1 "topper" lijkt me meer dan genoeg.

Om maar een leuke puntenpakker te noemen staat Schachmann hoog op mijn lijstje. Heeft een goede proloog in de benen en kan hier en daar toch een mooie uitslag rijden imo.

Verder qua klassement mannen erg veel onzekerheden. Wie doet er mee, en als ze al meedoen hoe fit zijn ze daadwerkelijk (Uran, bernal/martinez na val, etc.)

Hopen dat zich snel wat ploegen gaan bevestigen.

Succes!

Atapumafanclub

Andrea Pasqualon en Kobe Goossens staat volgens procyclingstats op de startlijst van zowel Polen als Spanje.
Iemand een idee waar ze voor kiezen??

Matsoe

Weet iemand of UAE met Trentin gaat sprinten, of gaat gibbons sprinten

Matsoe

Of allebei natuurlijk

ZK

'@Matsoe: Ik verwacht dat UAE Molano in deze vorm naar Vuelta stuurt en daar sprintkopman wordt

Matsoe

'@ZK thx, dan wacht ik daar nog even op,

Weet iemand trouwens of bagioli rijdt, staat er bij scorito wel bij maar bij pcs niet

Matsoe

Ik stel weer eens veel te veel vragen,

KV

Geen idee of Bagioli rijdt maar ik neem hem hoe dan ook toch niet. Vorig jaar in goede vorm was het al een deceptie bij hem. Nu is hij nog maar net terug van een blessure…

Schachmann vind ik inderdaad ook altijd een leuke optie. Gross heeft natuurlijk wel beetje hetzelfde profiel (goede klimmers maar niet top en goede punch). Wie gaan ze dus waar uitspelen vraag ik me af… In zo’n geval neem ik meestal beiden niet.

Matsoe

Ewan is nog steeds niet zeker toch? Staat er bij zowel pcs als scorito in, maar Lees nu dat ie nog pijn heeft bij het sprinten

ZK

Ploegleider heeft ergens in de krochten van het world wide web al aangegeven dat Ewan niet zal starten

GoldenWallie

Ewan was voor mij al geen optie. Te onzeker, rijdt vaak rondes niet uit.

Philipsen wel leuk, voor de kopmanpunten. Maar als Molano erbij komt, weet ik het wel :)

Ben vooral benieuwd naar de rolverdeling bij Bahrein.

Boasson en Hagen


Gelukkig zijn er genoeg etappes voor de drie renners die jij noemt om bergop tijd te pakken, met in mindere mate Kuss die moet knechten. Dat Ciccone en Bardet 3 minuten aan hun broek krijgen van Roglic in de afsluitende tijdrit staat vast, maar ik zie beiden wel top 10 hier rijden.

Dat klopt, ik bedoelde specifiek de proloog. Ik noemde 3 willekeurige namen uit mijn voorlopige team die ik in ieder geval niet ga opstellen daar. Dat Pidcock een goed klassement gaat rijden lijkt mij in ieder geval uitgesloten, maar het lijkt me wel een potentiële puntenpakker. En ik stel hem waarschijnlijk gewoon op in de proloog, want heel veel goede alternatieven heb ik niet.

Ric

Pidcock zal vast ergens punten scoren maar ik ga m niet 21x opstellen zodat hij 1 of 2 keer die punten pakt. Ik ga voor ‘meer’ zekerheid voor dat geld.

vevie

Bernal zal nog wel verbeteren richting de Vuelta, maar ik wil het toch wel zien op de echte steile monsters die ze daar hebben. Ik denk dat hij echt heel veel moeite gaat krijgen met Roglic. Dat was sowieso al het geval, maar zou mij niet verbazen als hij het nog moeilijker gaat krijgen dan verwacht.

Carthy lijkt dan weer beter tot z’n recht te komen in Spanje dan Italië. Die zag er sterk uit vandaag.

Laatst gewijzigd
GoldenWallie

Bardet is net de Franse Kelderman, maakt het weer niet waar. Carthy lijkt idd de goede vorm te pakken te hebben. Buitrago knap gedaan ook.

vevie

Met als groot verschil dat Bardet tweede en derde is geworden in de Tour. Dat is een wezenlijk verschil

Yskoud

Grote groep van 750.000 en lager die zomaar kunnen verrassen. Vine, Buitrago, Rodriguez, Aru, Serrano, Bouchard, wtc.

KV

Ik zie Vine wel nog steeds niet staan?

1 2 ... 16 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.