Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 17 ... 109 110
Ragnar Lolbroek

Vlasov begint ook twijfelachtig te worden voor 4 miljoen flappen.

vevie

Aru zal er door de meesten sowieso wel ingeklikt zijn na de eerdere etappes in Burgos. Buitrago ook interessant, echter heeft die teveel concurrentie in z’n eigen team van renners als Poels, Teuns, Mader en Padun.

Vlasov is idd wel een dingetje voor die prijs. Was vorig jaar degelijk in de Vuelta, maar ook niet meer dan dat.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Weet dat het absoluut geen Scorito-topper is, omdat-ie vaak niet echt in de hoge punten rijdt, maar voor 750.000 heb je ook nog Louis Meintjes, die op zich geen onaardige Tour reed.
Maar ja, het blijft Meintjes hè

rbc1912

Verder komt Bahrain wel met een in de breedte erg sterke ploeg aan de start. Die hebben zo 6 interessante renners met Landa, Poels, Padun, Buitrago, Pernsteiner en Mäder.

Ragnar Lolbroek

Met Vlasov en Bardet te wisselen voor Carthy en Majka/De la Cruz heb ik plotseling wel de doekoe's om Philipsen te nemen... nu nog even de prijs van Cimolai afwachten. Hoeveel gaat het zijn volgens jullie?

KV

En dan vergeet je nog Teuns en Caruso die waarschijnlijk ook terug rijdt :-)

Treenert

'@Signore: 2,5 mln zou in dit veld, gezien ook de andere te vroeg geprijsde dure renners, niet misstaan.

rbc1912

Zit nog wel met die sprinters in mijn maag. Philipsen lijkt me een zekerheidje. Dat is voor Scorito echt een topper. Die levert altijd. Démare en Jakobsen vind ik toch een stuk meer onzeker. 2 miljoen voor Meeus, Dainese en Sarreau is gewoon bizar natuurlijk. Voor 1,5 miljoen heb je dan Pasqualon, Aberasturi en Venturini. Je wordt er ook niet echt enthousiast van.
Piet Allegaert vind ik wel een interessante optie voor 1 miljoen.
Over Pidcock: die vergelijk je altijd direct met Mathieu van der Poel en Wout van Aert. En die leveren ook altijd bakken met punten op

KV

Ben ook wel benieuwd naar prijs van Cimolai maar kan die een 2de keer op 1 seizoen uit de doden herrijzen? Zijn Tour de Wallonie resultaten doen namelijk wel mijn wenkbrauwen fronsen. OK, Hofstetter deed wel mee maar hij werd wel vaak op minuten gereden in vlakke ritten.

Laatst gewijzigd
Pim96

Ik schrijf Vlasov nog niet af. Die doet ook nog mee voor jongerentrui. Zijn toch mooie bonuspunten uiteindelijk.

Kip

Plek 2 voor jongeren is lekker punten harken

Laatst gewijzigd
Bode80

Naast Cimolai ben ik ook benieuwd naar de prijs van Molano. Het zou mij niet verbazen als UAE hem toevoegt...

Rafał Kišerlovski

Caruso en Arashiro waren al bevestigd door Bahrein, dus er vallen twee renners af van de huidige selectie op Scorito. Sowieso Poels denk ik, en dan Teuns lijkt me, die heeft nog Polen als alternatief met een aantal mooie heuvelaankomsten voor hem.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Heb een vraag iemand stuurde mij privé bericht nu stuur er 1 terug er staat bericht ksn niet worden verzonden

TrEb

'@ kevinraar, denk om je taal gebruik. Geen schunnige opmerkingen plaatsen, die worden eruit gefilterd.

vevie

Hopelijk maken ze Caruso dan tenminste schaduwkopman bij Bahrein. Echter zullen die weer natuurlijk alle ballen op Landa doen, terwijl ze juist bij Ineos en Jumbo in het treintje kunnen aansluiten en het dan in de finale met z’n tweeën kunnen uitzoeken. Is toch een veel betere strategie tegen sterkere teams mét een sterkere kopman. Dat geldt trouwens voor elke ploeg die niet Ineos, Jumbo of UAE heet.

Voorwiel

Burgos is toch wel interessant geweest. Veel goedkope renners die het goed hebben gedaan, een 16+4 strategie kan wel eens hoge ogen gaan gooien.

Overigens ben ik erg benieuwd naar Molano. Als hij rijdt, knikker ik misschien Philipsen er zelfs nog uit gezien de hoeveelheid sprints. Ook al is hij de beste, weet ik niet of hij minimaal 450 punten gaat halen.

Astarloa

Apart dat mensen zo zeker Phillipsen willen pakken voor 4,5 miljoen. Dan is hij min of meer verplicht om iedere sprint te winnen en daarbij moet de rest van de top 10 ook gewoon gevuld worden. Ik vind 4,5 miljoen in ieder geval veel te veel.

Atapumafanclub

Neen jij hem niet, prima. Je kan op iedere renner en sprinter wat afdingen: zekerheden zijn er niet. Maar in dit veld is Philipsen favoriet en dus de man die je zonder twijfel kopman maakt.
Als jij voor minder geld een net zo stabiele factor weet te vinden, laat het vooral even weten!

rbc1912

Philipsen wordt nog steeds onderschat, omdat-ie niet makkelijk wint. Maar als je elke sprint 2e of 3e wordt hark je genoeg punten binnen hoor. Verder kan-ie ook wat zwaarder terrein aan hè

Lo Zar

Philipsen wordt in mijn ogen wat overschat hier qua intrinsieke snelheid. De 4 komende sprintetappes zijn er voor de treintjes. Dan is hij er een van de velen die kans maakt maar ik zie hem niet als absolute topper en 4,5m is in mijn ogen in ieder geval wat te gortig. Meeus lijkt mij voor 2m dan wel weer, ja-ik-zeg-het-lekker-toch, een must have. 🤓
Molano neem ik mee voor 3m

Laatst gewijzigd
Bergtoppers

Wat verwachten jullie hier van Hugh Carthy? En zal Valverde een top 10 in ak gaan neerzetten?

KV

Valverde bezorgt me ook wel wat hoofdbrekers.
In principe is Vuelta natuurlijk = Valverde
Vraag me ook af wat de rol van Serrano mag/kan zijn met Valverde in het team.

rbc1912

Movistar bezorgt me sowieso hoofdbrekens. Serrano die in het vaarwater van Valverde zit. Maar Valverde blijft daar toch de baas. 3,5 miljoen voor hem is overigens wel erg gortig lijkt me
Verder vraag ik me af of die barslechte Tour van MAL een incident was of niet. Mas lijkt me nog wel redelijk consistent

Maurimaler

ik ben er al effe over aan het nadenken maar ik verwissel om de minuut van keuze in de gouden Vuelta heb je Buitrago en Bayer (Tobias) voor heel weinig maar welke van de 2 moet ik pakken?
Buitrago waarschijnlijk geen teampunten als Landa niet uitvalt en ook geen individuele punten maar als Landa tegenvalt dan kan hij zelf wel wat puntjes scoren (is daar tot top 25) en teampunten van een winnende padun ofzo.
Bayer is minder goed dan Buitrago maar krijgt dan volgens mij toch zeker vrijheid en heeft ook wel een redelijke Burgos gereden en hij krijgt waarschijnlijk ook nog minstens 3 keer teampunten van Jasper als er geen goede sprinter weer bij komt wat denken jullie?

1 2 ... 17 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.