Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 18 ... 109 110
arjenzvob

Wat ik denk @Mauri Maler, dat dit niet het topic is van de Gouden Vuelta. En dat je moet oefenen op het gebruik van komma's, punten en hoofdletters.

Maar vooruit, ik zal je helpen. Het is lood om oud ijzer. Je gaat er de oorlog niet mee winnen. Wil je toch een naam? Buitrago.

vevie

Hugh Carthy gaat weer hoge ogen gooien. Spanje ligt hem wel. Lijkt mij, ook met de afsluitende tijdrit, een duidelijke podiumkandidaat. Zou mij niks verbazen als hij gewoon weer derde wordt, of zelfs tweede. Ik denk zelf dat de type klimmen in Spanje Carthy beter liggen dan Bernal, maar we gaan het zien.

Voorwiel

Ik zou dan toch naar MAL neigen. Was goed in vorm, maar kwam helaas ten val. Mas heeft daarentegen een betere tijdrit, vraag bij hem is of hij na de Tour dit kunstje nog eens kan in de Vuelta.

Geoffrey1420

Wat dachten jullie van Uran? Is dit geen perfect parcours voor hem?

vevie

'@voorwiel: dat is geen vraag, het is al duidelijk dat hij dat kan. Vorig jaar 5e in de Tour en Vuelta. Dit jaar 6e in de Tour. Mas gaat hier sowieso meedoen voor top 5. De TT is ook in zijn voordeel ten opzichte van de meeste andere mannen.

Matsoe

Zijn de ploegen allemaal bekend, want bij sommige teams staan er niet alle renners

Matsoe

Bij de meeste eigenlijk

Jasperdewaal11

Uhm nee vanzelfsprekend dat gebeurd komende week

Matthijs_W99

Wat denken we van Aleksandr Vlasov? Maakt hij kans?

pirazzi

Vlasov maakt wel kans op de jongerentrui.

Hinault94

Naar mijn mening is vlasov sowieso 100% top 15 in eindklassement. Mits goede vorm bijna een zekerheid in de top 5,maar wat ik in de ronde van burgos gezien heb, dan was er toch nog werk aan de winkel. Al bij al reken ik hem persoonlijk wel bij de beste klimmers, maar zal volgens mij pas vanaf de 2de week zijn dag hij zen beste vorm zal te pakken hebben.

@mauri maler check je inbox

thewout79

Welke combi zouden jullie doen Vlasov / Carthy , Vlasov / Landa , Carthy / Landa

GoldenWallie

Voor nu Vlasov / Carthy. In Bahrein te veel die ook voor eigen kansen kunnen/willen gaan, zeker als Caruso erbij komt.

Geoffrey1420

Carthy beter dan uran?

Boasson en Hagen

'@Voorwiel

Overigens ben ik erg benieuwd naar Molano. Als hij rijdt, knikker ik misschien Philipsen er zelfs nog uit gezien de hoeveelheid sprints. Ook al is hij de beste, weet ik niet of hij minimaal 450 punten gaat halen.

Ik ben al geen aanhanger van de "100 punten per miljoen-religie", maar voor sprints in de Vuelta moet je die vuistregel toch echt loslaten. Met 4 vlakke sprints zijn er maximaal 200 (4x50) punten te behalen, dat zou betekenen dat je alle sprinters boven de 2 miljoen al kan thuislaten. Dan heb je nog de kopmanbonus, dus 1 sprinter van 4+ miljoen zou wel kunnen. Met een beetje geluk haalt 1 van je sprinters de 100 per miljoen, maar dat betekent niet dat je de rest moet thuislaten. De vlakke etappes met klimmers opvullen is natuurlijk ook geen optie. Vooral je balans moet goed zijn, dus wat minder sprinters dan in de Tour.

user27296

Vlasov heeft well een zeer goed excuus van zijn iets mindere Ronde van Burgos namelijk zijn valpartij!

arjenzvob

Geen Teuns, en geen Pasqualon. Beide heb ik overwogen.

Valvuillerdemoz

Valverde in de Vuelta al jaren 700 punten en meer. Vorig jaar was ie even wat minder, maar Corona heeft ook meer impact op oudere mensen. Nu extra spuitje Astra Zeneca erbij. Die staat er dit jaar wel weer.!

@arjenzvob: hoe kom je aan die wetenschap dat Teuns en Pasqualon niet meedoen? Heb ze beide in mijn team nu.

Laatst gewijzigd
user27296

Teuns rijdt Ronde van Polen heb ik gezien! Van Pasqualon heb ik niets gevonden.

Valvuillerdemoz

3,5 voor Valverde is ook wel erg veel, ja. Hij staat bij mij op de wip ook hoor. Ik denk dat voor die prijs een Mas of een Carthny meer gaan opleveren.

Ik zie het nu ook: Teuns rijdt in Polen. Pasqualon staat voor Polen én Spanje ingepland. Tsja...
Dat wordt nog ff doorpuzzelen.

Nog ff wat anders. Zo'n Piet Allegaert die zou normaal toch voor 500, max 750 k in het spel.staan? Er is wel een enorme inflatie aan de gang van de sprintersprijzen in deze Vuelta zeg!

Laatst gewijzigd
Pim96

Pasqualon staat ook op de lijst van ronde van Polen.

rbc1912

Die Hamilton (Lucas voor de duidelijkheid) vind ik ook interesssant, maar heeft mij zo laten zitten in de Tour, waarin hij echt waardeloos was. En ik ben best rancuneus wat dat betreft. Als-ie rijdt zoals in het voorjaar is het een koopje voor 1,5 miljoen

arjenzvob

Pasqualon en Teuns zijn bij Zweeler weggehaald. Zoals ik al eerder noemde, die zijn altijd goed ingelicht.

vevie

Carapaz stond ook niet bij Zweeler, toch?

Ik zie ook nergens het programma van Caruso. Die zou volgens dit forum al bevestigd zijn voor de Vuelta, maar ik zie het zelf nergens aangegeven.

Edit: ik zie Caruso nu wel staan op de startlijst van Cyclingfever. Geen Carapaz en Padun op hun lijst, tho.

Laatst gewijzigd
Simcha

Kan iemand al wat vinden over de plannen van Carapaz voor deze Vuelta? Ik namelijk niet. Gezien zijn eerdere prestaties is hij een must-have, maar Ineos heeft nu al een team met zes renners die allemaal de potentie hebben om top-10 te rijden, dus wil wel even zeker weten dat hij voor een klassement gaat (ik heb overigens ook Bernal en Pidcock op dit moment in het team staan).

1 2 ... 18 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.