Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 25 ... 109 110
arjenzvob

Nieuws van Cofidis:

Vasseur: "Een zeer gemotiveerde en veelzijdige opleiding"
" Het Cofidis-team dat deze zaterdag aan de Vuelta zal beginnen, is een zeer gemotiveerd en veelzijdig team om deze drie weken van competitie het hoofd te bieden. Het zal uiteraard Guillaume Martin als leider hebben, die ons in de 2020-editie verheugde. Het doel zal zijn om een ​​ritzege te behalen maar ook en vooral om goed te scoren in het algemeen klassement dankzij zijn kwaliteiten van uithoudingsvermogen en weerstand. Hij zal worden ondersteund door onze drie Spaanse renners, Jesus, José en Fernando, die onvermijdelijk zeer gemotiveerd zijn om te concurreren in deze Vuelta. Emmanuel en Rémy hebben al de ervaring van een Grote Ronde en zullen essentiële troeven zijn om onze leiders te ondersteunen. Ten slotte zullen Piet en Eddy voor het eerst een Grote Ronde ontdekken en ik ben er zeker van dat ' net als hun teamgenoten, zij zullen de hoofdrollen kunnen spelen", concludeerde Cédric Vasseur , de baas van het Cofidis - team.

hartstikkebedankt

Israel en het patroon bij andere ploegen volgend zou ik zeggen: Cimolai én Barbier

ChefSpijker

Dat Cimolai start is allang bekend. Heeft ie zelf nog op Instagram bevestigd afgelopen week.

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

.

M@thijs

Zie net dat cepeda rijdt voor caja rujal rijdt , werd die niet vorig jaar enorm gehypt en viel toen tegen?
Zou hij niet iets kunnen?
Of is dit een andere dan die van androni?

arjenzvob

Dit is die andere @M@thijs

Ragnar Lolbroek

Google translate van artikel over Cofidis selectie. In Alinea 2 gaat het over de sprints. Hier wordt vermeld dat Allegaert mag sprinten. For what its worth.

Cofidis heeft de formatie bekend gemaakt waarmee het zal deelnemen aan de nu naderende Vuelta a España 2021.
De transalpine bond zal onder leiding staan ​​van Guillaume Martin , die nog geen maand geleden de eerste top-10 van zijn carrière bereikte in de Tour de Frankrijk. De Filosoof veroverde vorig jaar in de Vuelta het GPM-klassement en eindigde de race op de veertiende plaats in het algemeen klassement.

Naast Martin zullen in de eerste plaats de broers Jesus en José Herrada zijn . De eerste, twee jaar geleden, behaalde een gedeeltelijk succes op de wegen van de grote thuisronde. Voor de sprints zal de kop van de Cofidis, die Elia Viviani in Spanje niet zal afzetten , echter de Belg Piet Allegaert zijn .

De formatie wordt vervolledigd door de transalpiene klimmer Remy Rochas , de Spaanse allrounder Fernando Barcelo , de veldrijder Eddy Finé en de Fransman Emmanuel Morin . Het is een zeer goed team, zij het zonder een man die kan vechten voor het laatste podium, dat competitief zou kunnen zijn voor het succes .

Primavoormij

'@Signore is dit iets wat het team zelf zegt of is het de interpretatie van een of andere Franse journalist over de rolverdeling binnen het team?

Ragnar Lolbroek

https://www.inbici.net/rivista-ciclismo/vuelta-a-espana-2021-la-cofidis-annuncia-la-formazione-con-cui-prendera-parte-allultimo-grande-giro-della-stagione/

Is een Italiaans artikel. Hierboven staat link. Daarom dus ook: for what its worth...

Antonini

"Le Belge Piet Allegaert (26 ans) tentera de son côté de tirer son épingle du jeu lors des étapes pour baroudeurs". Dat vertaalt zich toch naar 'zoekt naar etappes voor aanvallers', al lijkt hij wel duidelijk een streepje voor te hebben op Morin (il participera au premier grand Tour de sa carrière et sera secondé par Emmanuel Morin). Een scenario Laporte sla ik toch liever over voor een sprinter uit de middenmoot.

pirazzi

Dan heeft Pidcock een collega veldrijder met Finé.

Dion

Is er al bekend hoe UAE de Vuelta in gaat? Gaan ze voor Majka, de la Cruz of beiden?

ZK

UAE wacht de bloedwaarden denk ik nog even af voor ze bekendgemaakt maken wie er gaan...

ZK

'@Nasibal, je wordt gemist kerel! Hopelijk gaat het alweer wat beter en zien we je analyses snel weer verschijnen!

Stijn Lemmens

Misschien is Vermeersch wel een beter optie in de sprint dan Allegaert?

Laatst gewijzigd
Pim96

Sam Oomen als de nieuwe Vingegaard, dat is nog eens een uitspraak. Ik ben heel benieuwd, vond hem in Zwitserland best sterk.

Verder best oke tips, maar ook niet dat ik denk die moet ik gaan pakken. Storer was onder de meeste denk ik al wel bekend. Die is ondertussen ook alweer uit mijn team verdwenen overigens.

KV

Inderdaad een grappig verschijnsel: bij het verschijnen van de lijst denken een absoluut koopje te ontdekken en daarna om de 1 of andere vreemde reden hem er weer uit te halen.

Ik laat hem er in denk ik. Binnen de 500k groep blijft hij voor mij wel 1 van de 2 interessante opties.

nasibal

@Nasibal, je wordt gemist kerel! Hopelijk gaat het alweer wat beter en zien we je analyses snel weer verschijnen!

Sorry gasten, deze Vuelta neem ik even een 'die-hard-scorito'-break. Die kon ik enorm goed gebruiken. Gelukkig zijn er een hoop anderen hier die ook mooie analyses kunnen afleveren :)

KV

Maar toch direct antwoorden dus je leest wel lekker mee?! ;-)

nasibal

'@KV

Ik kreeg van iemand een pm of ik in orde was. Dat vond ik zeer betrokken en ik wilde even checken of het ';nodig' was om even van me te laten horen op het forum. Zodoende dat ik toevallig het bericht van ZK zag :)

Ik kijk zo nu en dan even op dit forum als ik op WF ben, maar denk dat ik 80% van de berichten mis. Heb vooralsnog ook nog geen team op papier staan, al denk ik dat ik een dezer dagen nog wel even Bouchard + 19 opteken ;)

Primavoormij

Oke nasibal neemt Bouchard. Dat noteer ik even.

kevinraar

Pasqalon doet niet mee heb minali er in gedaan heb nu nog 500k over wie zou ik eruit halen en 1 kopen van 509k meer keuze uit deze renners

Landa eruit voor Cartny of mas
Martin eruit voor Lopez of ursn
Ciccone eruit voor Lopez of uran
Kruiswijk eruit voor bardet
Schachmann eruit voor bardet
De la Cruzeruit voor Bardet
Arensman eruit voor pozzovivo of groschartner

Laatst gewijzigd
Basementman

De bovengenoemde artikelen, afkomstig uit de meest duistere hoeken van het wereldwijde web, geven mij niet het gevoel dat Allegaert de onbetwiste nummer 1 sprinter is. Morin blijft vooralsnog in het team, weliswaar op de schopstoel, afwachtend op reactie van KV of Treenert van de meest betrouwbare bron, Morin zelf.

Verder heeft Groß aan het begin van het seizoen laten weten Vuelta als doelstelling te hebben en is door de ploeg hem het kopmanschap beloofd door zijn steady optreden vorig jaar, waardoor ik de keus tussen hem en de andere oosterbuur de makkelijkste tot nu toe vond.

xandermelthoven

Poels of grobschartner ? Mmmmm

rbc1912

Großschartner is geen oosterbuur hoor. In tegenstelling tot Schachmann. Die heeft trouwens nog geen grote ronde gereden dit jaar. Ik neem aan dat hij ook wel gemotiveerd zal zijn

1 2 ... 25 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.