Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 24 ... 109 110
KV

'@Doe maar renaat

Dit staat nergens zo beschreven. Gelieve het te vermelden als je eigen interpretaties geeft ;-)

mrtheyoung

nou de mega euroknaller punten tips waren ook niet werelds, komt die met sam oomen als de vingegaard van de vuelta

Pirata

Moet zeggen dat de stagiair er dit jaar bovenop zit, erg snel worden renners toegevoegd. Pluspunt voor de stagiair.

Noordbiker

'@Tompot klik jij hem er maar lekker uit om wat voor reden dan ook. Zolang Trek en de organisatie van de Vuelta hem er in klikt, wie ben ik dan om hem er dan uit te houden. Maar goed, ieder zijn eigen mening.

ps. Ron Jans blijkt volgens sommigen zich ook aan racisme schuldig te hebben gemaakt, het is maar net hoe mensen het uit het verband rukken.

Maurimaler

,

Maestro Mello

Wat is jullie ervaring met renners die je selecteert omdat ze in een vorige GT een goede vorm hadden? Ciccone is wat mij betreft zo'n voorbeeld, want als hij de vorm van voor zijn val in de Giro is hij voor die prijs toch wel een koopje?

Zadelpen

Momenteel zitten wij op 14+6, en dat is niet eens een grol maar serieus waar. Moet er wel bij vermelden dat die 6 uitermate gehaaid uitgeselecteerd zijn.

Ik voel een vleugje hoop opkomen. Hmmm.... dit maar eens een nachtje laten inaugureren, en kijken hoe het morgen voelt.

BlingSagan

Ron Jans is in US ontslagen omdat hij het n-woord gebruikte. Toch beetje vergelijkbaar met het gedoe rond Simmons.
Overigens heeft het principieel wel/niet nemen van sommige renners me niet veel opgeleverd. Dus ik kies al een tijdje gewoon maar de beste renners. Heeft me trouwens ook niet veel opgeleverd.

Ajvenema

Dat met Ron Jans was echt belachelijk… Simmons iets fouter, maar dat was volgens mij ook meer jeugdige koppigheid en een beetje willen schoppen dan iets anders.

Maurimaler

In het Pool tip filmpje adviseren ze u om Pasqualon te pakken🙄
Oke al de selecties zijn nog niet bekend maar als hij er ook bij de ronde van Polen opstaat, speel je toch beter op safe 🤐

Treenert

De finish op Picón Blanco (10pnt) in etappe 3 gaat er meer dan ws voor zorgen dat het bergklassement voor een aantal dagen bepaald is. Deze puist heeft een lengte van 7,8 kilometer met een gemiddelde stijgingspercentage van 9,3% en een steilste strook van 15% in de slotkilometer. Dat gaat toch te lang/zwaar zijn voor renners als Pidcock en Schachmann? Of mogen we daar een Bahrijder verwachten maar wie dan? Ik vrees dat die gasten allemaal in het gareel moeten blijven tot Landa op zijn plaat gaat. Je zou er haast op gokken om 3 á 4 andere Bahrijders mee te nemen en geen Landa.

Als die Carapaz nu ook kopman wordt, zou ik als ik Yates was echt pislink worden.
Moet ie maar gewoon beter zijn toch?

Waar ik al weken kopzorgen over heb is of ik Vlasov erin moet zetten. Levert geheid jongerenpunten op, goede klimmer, goede tijdrijder, maar in dit deelnemersveld verwacht ik geen AK top 5.
Zou na dag 1 of 3 zomaar een aantal dagen aan de leiding (+jongeren) kunnen gaan. Geldt overigens ook voor Mas en uiteraard Roglic.

Ik denk ook niet dat Carapaz zich nog eens 3 weken uit de naad gaat plooien voor een AK.
Ik denk het wel!

ik kan mij heugen dat iemand hier voorafgaand de Vuelta vorig seizoen contact had met Morin. Zou wenselijk zijn om te weten of Morin bij Cofidis de sprints doet of de voor mij onbekende Piet Allegaert.
Ben er ook mee bezig 😉

Ach met die Bahrein olie kun je ze allemaal wel meenemen.
Best lullig met 4 man in je team en dat op dag 3 de olie wordt ontdekt 😜

Nou…. dit wordt helemaal niks deze Vuelta. Geef het alvast van te voren even aan, zodat mensen niet totaal in shock zullen geraken als ze zien dat wij een keer niet mee doen om de prijzen. Zo is het leven, keihard.
Ja verdorie, nou vind ik er ook niets meer aan

Ciccone is wat mij betreft zo’n voorbeeld, want als hij de vorm van voor zijn val in de Giro is hij voor die prijs toch wel een koopje?
Idd, musthave!

Laatst gewijzigd
M@thijs

Hoezo simmons iets fouter.......
Hij heeft een emoticon gebruikt die voor zijn ras schijnbaar verboden is te gebruiken.

KV

'@zadelpen

Ik vind ook wel dat er meer en meer interessante 500-750k opties bijkomen. Nu alleen nog de juiste eruit kiezen én op de juiste dagen opstellen ;-)

zitvlees

Iemand enig idee van de doelen en rolverdeling bij Bora? Laas & Meeus, Schachmann & Grosschartner..

hoofdbrekens

arjenzvob

'@Treenert, jij denkt dat Vlasov na dag 1 in het rood kan staan? Stop met drinken overdag...

Aberastuuurrriii

Vraag me af wat ze met Mezgec gaan doen. Heeft in de Tour 2de viool gespeeld, maar is hetzelfde type renner als Matthews. Intrinsiek snelheid tekort, goed in de wat moeilijkere aankomsten.

Mochten ze de verdeling maken dat Mezgec de vlakke etappes gaat sprinten, is Matthews voor 3 miljoen helemaal niet zo aantrekkelijk meer

Mazza

Piet gaat Sprinten!

Maestro Mello

Schachmann & Ringel S ben ik ook wel benieuwd naar. Vorig jaar was Ringel S natuurlijk een koopje maar in de Giro zat-ie volgens mij achterstevoren op zijn fiets. Had overigens toen wel Buchmann mee als kopman. Nu wordt hij samen met Schachmann naar voren geschoven als speerpunten. Mijn gevoel zegt dat Ringel S wederom een klassement gaat rijden en kan uiteraard kort eindigen in een groepje. Schachmann voor de punchetappes?

KV

'@marijn K

Terrasje met Piet gedaan of waar haal je de info? Ik ben nog steeds wachtende tot Morin zijn twitter openzwiert.

Of mijn Frans was te slecht.

Ketjap Manis

'@Marijn Van wie hedde gij da gehoord?

wielergekkie

Ook al gaat Piet sprinten dan nog haalt die niet vaak de top 20. Lijkt mij zonde van je geld en plek.

de Tour

Zou Israel Start-Up nog een sprinter toevoegen? Cimolai Barbier Zabel misschien

KV

Cimolai waarschijnlijk

de Tour

Als ze hem 2mil maken keur ik het goed

KV

Ik ga uit van 2,5

1 2 ... 24 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.