Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 29 ... 109 110
RVH

Wie is de laatste renner in de trein van Jacobsen?

arjenzvob

Aru gaat altijd voluit. Ik zie het beeld straks weer voor me, een Aru die voor het peloton spartelt met een trein van Bahrein, Jumbo en Ineos achter hem die zich kapot lachen.

Eddix

Nu toch maar weer de sprintploeg versterkt aangezien de puntentelling a la tour is.

JP én Trentin jasje uit
MAL jasje aan, (oei geen Moviestar meer in mijn team)

Wie heeft bij jullie van Moviestar het jasje uit (MAS, MAL of Valverde?) en is Moviestar gezien de veelal Spaanse komaf in de Vuelta meer aan te raden dan bijvoorbeeld een Carapaz, Vlasov of Carthy?

Antonini

Ik heb 250k over... wat moet ik nu?

dvansteenis

Hypotheek aflossen of een dikke auto kopen

dewim

'@Eddix, effe netflixen en je hebt je antwoord mbt movistar, ik heb enkel superman erin staan.

Valvuillerdemoz

'@Antonini: investeren in Bitcoins denk ik.

thijssie89_456643

'@Eddix Ik heb alleen Mas

Bitterbal007

Bagioli neem ik ook mee. Is een gokje na zijn zware blessure, maar in de 1ste wedstrijden liet hij toch terug zijn oude niveau zien. Ik zie hem (hopelijk) wel scoren in de punchetappes en een aantal keer meegaan in de vlucht.

Ketjap Manis

Ik zou toch eerder voor Senechal gaan dan voor Bertje..

Treenert

Aru gaat altijd voluit. Ik zie het beeld straks weer voor me, een Aru die voor het peloton spartelt met een trein van Bahrein, Jumbo en Ineos achter hem die zich kapot lachen.
Je ziet het idd wel vaker, acties/demarrages van renners die andere benen kennen en zichzelf volledig overschatten. Ik heb wel het idee dat hij zuiniger is geworden. Heb mijn vingers er al heul heul lang niet aan gebrand maar voor 750k begint het toch ergens te kriebelen.

Wie is de laatste renner in de trein van Jacobsen?
Lerberghe, maar die laat ook volledig lopen na het afzetten.

Laatst gewijzigd
Antonini

De historische punten van MAL en Mas zijn wel enigszins misleidend omdat ze toen nog meededen voor de jongere trui.

Ik heb toch Molano erin gefietst door Oomen eruit te fietsen. Molano was in de Giro al erg sterk toen hij reed in dienst van Gaviria, nu mag hij zelf gaan denk ik. Meer zekerheid dan Meeus of Dainese.

Verandering van truipunten zal toch wat schelen qua eindafrekening en teampunten. Helaas zijn Oomen en Bouwman daarom denk ik net een 500k te duur. Had graag een van de twee erbij gehad. Nu alleen Kuss + Hofstede voor de eindafrekening.

La Primavera

Aru gaat weer een keer een rit winnen en rijdt 8e in het AK. Prima score voor 750k.

Mas Nada

'@Eddix: Valverde was altijd speerpunt voor de puntentrui. Mas de witte trui. Die vlieger gaat niet meer op, maar ik neem er wel één mee. Carapaz en Vlasov als alternatief die je noemt zijn duurder, en dat zijn ook betere opties denk ik.

Aru staat er bij mij ook in, mooie prijs.

DerbertHijkstra

Ik zit tot mijn verbazing met een DQS-loos team. Ik ga ervan uit dat Jakobsen de bergen niet over komt, dus die laat ik eruit. Wat betreft de rest zie ik eigenlijk niemand die zijn Europunten daadwerkelijk kan vertalen in Scoritopunten, of zijn er mensen die daar heel anders over denken?

Ragnar Lolbroek

Hier gaat Senechal wel nog mee van DQS. Cerny en Jakobsen ook nog wel overwogen. Die gaan waarschijnlijk niet mee.

Antonini

Ik zie Knox wel als een outsider voor mooi klassement, maar zie betere opties. Bagioli zou zomaar wat mooie uitslagen in de punch kunnen rijden, maar daar zit ik al heel ruim in de renners. Ik zou Vanhoucke boven beide zetten omdat die veelzijdiger is.

Wie is de beste optie uit van Renseburg, Allegaert, Minali, Lobato en Molodo? Neig nu naar Allegaert, maar dat is enkel gebasseerd op zn leeftijd… de rest kan me toch wat minder verrassen.

arjenzvob

Koning Rein: heeft een blessure gehad (ik had een bron maar ben m kwijt, sorry)
Allegaert: onervaren
Minali: tja
Lobato: gaat niet sprinten, is wegkapitein
Molodo: is op de weg terug maar verwacht ik geen wonderen van. Van Modolo ook niet trouwens.

Ik zou gaan voor Minali, 3x 7e wordt hij.

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Ik neig eerder naar Cimolai

Laatst gewijzigd
Antonini

In de Giro moest Minali toch rijden voor Pasqualon, nu heeft hij helpers mee en toch de druk om iets te laten zien. Ik vind het eigenlijk wel een leuk gokje. Sprintteam van 5 is toch te matig voor 5-6 sprint ritten.

Antonini

Vermeersch staat voor mij vast, geef ik ook nog wel een kansje voor top20 in de proloog.

arjenzvob

.

Laatst gewijzigd
Antonini

Heb je toch nog wat aan dit forum

ditisdavid

Het is sowieso onvermijdelijk dat er verrassende namen kort gaan rijden in de tijdritten gelet op het veld, zou me sterk verrassen als er zaterdag geen basissen voor bankpuntenklassementen gelegd gaan worden.

Antonini

'@arjenzvob Haig is ook prima in korte ITT met een knikje erin: https://www.procyclingstats.com/race/dauphine/2021/stage-4

1 2 ... 29 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.