Nu toch maar weer de sprintploeg versterkt aangezien de puntentelling a la tour is.
JP én Trentin jasje uit
MAL jasje aan, (oei geen Moviestar meer in mijn team)
Wie heeft bij jullie van Moviestar het jasje uit (MAS, MAL of Valverde?) en is Moviestar gezien de veelal Spaanse komaf in de Vuelta meer aan te raden dan bijvoorbeeld een Carapaz, Vlasov of Carthy?
De historische punten van MAL en Mas zijn wel enigszins misleidend omdat ze toen nog meededen voor de jongere trui.
Ik heb toch Molano erin gefietst door Oomen eruit te fietsen. Molano was in de Giro al erg sterk toen hij reed in dienst van Gaviria, nu mag hij zelf gaan denk ik. Meer zekerheid dan Meeus of Dainese.
Verandering van truipunten zal toch wat schelen qua eindafrekening en teampunten. Helaas zijn Oomen en Bouwman daarom denk ik net een 500k te duur. Had graag een van de twee erbij gehad. Nu alleen Kuss + Hofstede voor de eindafrekening.
Ik zit tot mijn verbazing met een DQS-loos team. Ik ga ervan uit dat Jakobsen de bergen niet over komt, dus die laat ik eruit. Wat betreft de rest zie ik eigenlijk niemand die zijn Europunten daadwerkelijk kan vertalen in Scoritopunten, of zijn er mensen die daar heel anders over denken?
Ik zie Knox wel als een outsider voor mooi klassement, maar zie betere opties. Bagioli zou zomaar wat mooie uitslagen in de punch kunnen rijden, maar daar zit ik al heel ruim in de renners. Ik zou Vanhoucke boven beide zetten omdat die veelzijdiger is.
Wie is de beste optie uit van Renseburg, Allegaert, Minali, Lobato en Molodo? Neig nu naar Allegaert, maar dat is enkel gebasseerd op zn leeftijd… de rest kan me toch wat minder verrassen.
Koning Rein: heeft een blessure gehad (ik had een bron maar ben m kwijt, sorry)
Allegaert: onervaren
Minali: tja
Lobato: gaat niet sprinten, is wegkapitein
Molodo: is op de weg terug maar verwacht ik geen wonderen van. Van Modolo ook niet trouwens.
Ik zou gaan voor Minali, 3x 7e wordt hij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.