Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 30 ... 109 110
Matsoe

Aru er maar even ingefietst, kan zomaar lekker wat puntjes sprokkelen, een soort D. Martin is hij toch, vechten voor elke plek

La Primavera

'@Antonini Ze zouden het in de Giro dag per dag bekijken maar uiteindelijk was Pasqualon beter, dus ging hij sprinten. Had dit destijds via Instagram gevraagd aan Pasqualon.

Lo Zar

Aru in mijn team leidt nu al tot stress. Jasje aan dus, net als Nieve. Nu nog even wat broeders onder de loep nemen.

rbc1912

Ik heb nu geen enkele Bahrain in mijn team. En eerst wilde ik er 4 haha. Maar iets teveel kapiteins op dat schip mijns inziens

Jasperdewaal11

De eerste Jongerentrui zal wel gaan tussen Vlasov, Pidcock en Barta lijkt me

DerbertHijkstra

Leidt de nieuwe puntentelling voor de puntentrui bij jullie tot meer investeringen in sprinters? Ik vind eigenlijk alle sprinters nogal hoog geprijsd vergeleken met de klassementrenners en met dit veld is het ook nog een moeilijk om te zeggen welke sprinter het meest continu gaat presteren.

Wicked Wout

'@Herbert, ik heb hierdoor Sam Oomen geslachtofferd voor een iets sterker sprintteam. Maar tis inderdaad wel een grote gok wie je daar dan moet kiezen... Ik ben er ook nog niet helemaal uit.

Ketjap Manis

Ik heb Molano een DM gestuurd op insta. Maar gezien het aantal volgers verwacht ik geen reactie :)

Antonini

'@DerbertHijstra het maakt de sprinters niet per se heel veel meer waard wellicht wat punten in de afrekening, maar dat geld toch alleen voor de toppers die hem uitrijden, maar het kan Roglic en Bernal vooral beroven van een truitje en dat maakt teamgenoten toch net iets minder waard.

Matsoe

En henzelf ook

Antonini

Ja daarom laat ik Roglic en Bernal maar thuis denk ik.

Nopper

Als Demare in de Tour al OTL had weet ik niet of hij de Vuelta wel uitrijdt. Jakobsen zie ik ook wel afstappen. Het niet uitrijden is voor mij wel een reden om ze beide lekker thuis te laten.

Jasperdewaal11

Pfff ik vind eentje van het volgende rijtje kiezen nog best lastig: Carapaz, Vlasov, Mas:

Carapaz: is de beste klimmer op papier en de beste versnelling van de 3. Heeft uiteraard Bernal als ploeggenoot (die heb ik al) maar weet niet of het een zegen of een vloek is want voor 4M moet hij geen veredelde knecht worden in de praktijk.

Vlasov: Beste tijdrijder en uitgesproken kopman (zonder schaduw partner of iets) doet nog mee met de jongeren trui maar was nog wel gevallen in Burgos. Vorm??

Mas: aardige tijdrijder en heel constant in zijn klassementen. Moet het kopmanschap wel delen maar heeft wel veel kans op teampunten als MAL of Valverde uit hun slof schieten. Heeft sinds de tour alleen niet meer gekoerst.

Iemand nog toevoegingen die ik over het hoofd zie ??

Antonini

'@Jasperdewaal11 Vlasov doet mee voor de jongeren trui, maar Bernal is daar de favoriet voor, en guess who is zijn teamgenoot in jouw lijstje.

@Nopper Demare was gevallen in de eerste rit en kwam nooit toe aan presteren.

Matsoe

Is Cimolai al bevestigd, want dan mag ie er wel ingezet worden hoor

Treenert

Als Demare in de Tour al OTL had weet ik niet of hij de Vuelta wel uitrijdt. Jakobsen zie ik ook wel afstappen. Het niet uitrijden is voor mij wel een reden om ze beide lekker thuis te laten.
Totaal ander team aan de start van de Vuelta, volledig afgestemd op de massasprints. Als Demare afstapt heeft FDJ hier niets meer te zoeken, die gaat wel uitrijden.

Jasperdewaal11

'@Antonini daar heb je zeker gelijk in alleen krijgt de nummer 2 in het jongeren klassement nog altijd 1p meer dan een ploeggenoot van de trui drager ;) en ik gok dat Vlasov zomaar de eerste truidrager kan worden met de korte tijdrit.

Matthijs_W99

Is het verstandig om zowel Matthews als Mezgec mee te nemen? Matthews zit sowieso in mijn team.

Ketjap Manis

Er rijdt ook nog een mountainbiker mee die ik eerder het wit zie pakken na rit 1 ;)

eropenerover

EF en team Israel mogen van mij best de selecties bekend maken ondertussen

Nopper

'@Treenert dat is waar inderdaad. Misschien dan toch Demare maar weer overwegen mee te nemen.

LeoR 16

De ploeg staat: 3x Jumbo, 3x Ineos, 2x Bahrein + 5 sprinters, 3 aanvallers en 4 klimmers

Luke Rhinefield

Minalo of Molani?

Antonini

Manilo

La Primavera

Milano

Ohnee Madrid

Ohnee Santiago de Compostella

1 2 ... 30 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.