Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 34 ... 109 110
Antonini

Cort is toch een no brainer? Die levert altijd

Timvideo

Ik vind het schandalig dat Israel Startup Nation zomaar EF Education naar de kroon steekt. Het is toch gewoon traditie dat die als laatste de ploeg bekend maken, of zie ik dat nou verkeerd?

Vanavond dan maar de spreadsheet klaarmaken voor de Vuelta. Heb wel al een simpel ploegje bij elkaar geklikt, maar daar moet nog wat verandering in komen. Twee tijdritten zijn lastig te negeren, maar er zitten geen tijdrijders bij als Ganna. Wellicht toch nodig om Vlasov, Bling, Schachmann, Haig etc als nog erin te zetten voor renners waar ik intrinsiek wellicht meer value in zie. Twee tijdritten met alleen Roglic aan te pakken is een beetje te nipt ben ik bang.

Antonini

Cimolai voor 2M zou ik toch nog gaan twijfelen, maar ik verwacht dat hij op basis van zijn Giro 2.5m wordt, en dan staat de selectie vast

Phoenix0000

Cimolai voor 2,5 is een no-brainer. Die gaat minimaal 3 kosten als het geen 3,5 is.

Ketjap Manis

Tot 2 mil neem ik Cimolai mee idd, daarboven mag Jordi de honneurs waarnemen.

Tijmen 257

Cimolai 2 mil. Daar gaat mijn team weer

Tijmen 257

Eimhorn ook interessant voor 750, want een Israëlische sprinter bij een Israëlische ploeg met wat sprintkansen....

Matsoe

Heb 2mil over gelaten voor Cimolai, dus het past allemaal precies

ditisdavid

Toch lastig dat Einhorn ook mee is, met een beetje pech moet Cimolai enkele keren voor leadout spelen.

Matsoe

Wie zijn eigenlijk de goede tijdrijders van 750k, craddock, Oliveira, maar is er nog iemand

KV

Cimolai no go voor mij

Antonini

'@ditisdavid zie de aankondiging op de teamsite

eropenerover

Je zou Ion Izagirre nog kunnen overwegen daar die ook elders uit de voeten kan, verder zijn er geen tijdrijders van 750k het overwegen waard lijkt mij.

ronvisser

Tja, die Cimolai. Ik baalde enorm dat ik hem er niet bij had in de Giro, maar zijn recente resultaten gaven weinig blijk van vorm. En als ik PCS er nu weer op nasla is het weer precies hetzelfde: sinds de Giro heeft hij geen fatsoenlijk resultaat gereden. Als je dat dan afzet tegen de resultaten van Molano... Mijn Scoritoteam is vaak wel iets te PCS-based, maar ik geef hier toch liever de voorkeur aan Molano boven Cimolai.

Tijmen 257

Ze verdelen de sprints dus einhorn voor dit bedrag is een interessante optie zeker als je het vergelijkt met van rensburg etc voor 250 meer

Matsoe

Zal Oliveira voor eigen kans mogen gaan in de tijdrit

Primavoormij

Nee moet knechten

Matsoe

'@Doe maar Renaat, ohja ik las het net

Guido Maltempi

Itamar will be the team’s principal sprinter.

Vijf zinnen verder:
Davide Cimolai and Itamar Einhorn will be dividing up the sprint duties, depending on how they feel each day.

Blijkbaar hadden ze in Israel nog wat zand over.

Laatst gewijzigd
Bitterbal007

Artikel op het Nieuwsblad over Meeus:

Staat het spurttreintje van BORA-hansgrohe op punt?

“In de Ronde van Burgos vorige week eindigde ik een keer vierde en een keer vijfde. Ik heb het gevoel dat er meer inzat want ik voelde me heel goed. Alleen moet in een spurt alles meezitten qua plaatsing en timing. Vier ploegmaats (Benedetti, Gamper, Laas en Zwiehoff, red.) uit onze Vuelta-selectie waren er ook bij in Burgos. Met die jongens hebben we de deze week nog geoefend op onze lead-out. Patrick Gamper en Martin Laas zijn de laatste twee in het rijtje, zij zullen mij lanceren. We verstaan elkaar goed, alleen hebben we nog niet veel samen in competitie gereden. In het begin zal het dus even wennen worden, want op training kan je veel externe factoren niet nabootsen. Maar ik heb er een goed oog in.”

Meeus gaat bij mij dus mee.

laupie

Dat sprints verdelen word je toch helemaal doodziek van met je Scorito ingedachten. Deden ze vorig jaar ook in de Giro met Barbier en Cimolai. Mijn ervaring, niet aan beginnen.

Maurimaler

heeft er iemand een bron dat Démare zou uitrijden of gaan stoppen, want jasper P geeft precies wel aan niet uit te rijden en dan mis je toch een 60 punten.

Pim96

Knechten in de tijdrit zou voor Superman wel prettig zijn. Gewoon Oliveira even langs de kant van de weg laten wachten. Misschien dat hij dan een keer top 50 rijdt.

Guido Maltempi

In mijn team ook geen plek voor sprintverdelers. Helaas hou je in deze Vuelta dan bar weinig kandidaten over.

Iemand inmiddels iets kunnen vinden over wat Molano en Trentin gaan doen?

En is er al nieuws over de rol van Sprintpiet (@KV heeft Emmanuel nog gereageerd)?

Phlip staat hier ondertussen ook op losse schroeven na dat stukje in het Nieuwsblad (dank nog voor het delen @dewim).

Laatst gewijzigd
KV

Nope. Emmanuel heeft weinig zin om te reageren.
@treenert: jij ook geen geluk zeker?

1 2 ... 34 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.